دانلود و خرید کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن دارن بریدجر ترجمه ترمه نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن اثر دارن بریدجر

کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن

انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن

کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن نوشته دارن بریدجر و دیوید لویس است که با ترجمه ترمه نوروزی منتشر شده است. این کتاب به دنبال راهکارهایی برای مؤثر و مصمم بودن است.

درباره کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن

در طی زندگی روزانه، همهٔ ما شرایط گوناگونی را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، به مشکلات می‌پردازیم، دست به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌زنیم و بر اساس آن‌ها اقدام می‌کنیم. این کتاب نحوهٔ بهتر انجام دادن تمام این امور را به شما نشان می‌دهد.  گاهی موقعیتی پیش می‌آید که نیازمند پاسخ سریع و بدون معطلی است ـ اگر ما در مسیر حرکتمان ماری سمی را ببینیم، نباید برای ارزیابی و سبک و سنگین کردن گزینه‌ها وقت زیادی را تلف کنیم؛ اما اغلب شرایط بسیار پیچیده‌تر از این و نیازمند مهارت‌های گوناگون استدلال است. این کتاب سعی دارد بهترین مهارت‌ها را به خواننده آموزش دهد.

خواندن کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند برای هرکاری آمادگی و سرعت عمل داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تیز و بز فکر کن و عمل کن

زمانی برای عمل کردن

بعضی از افراد برای تجزیه و تحلیل شرایط، وقت بسیار زیادی را تلف می‌کنند ـ بی‌آن‌که تصمیم‌هایی قطعی و مشخص بگیرند. عده‌ای دیگر تصمیم‌های خوبی می‌گیرند، اما به آن‌ها عمل نمی‌کنند. تعلل و سستی، از دست دادن انگیزه و « منتظر شدن برای فرا رسیدن زمان مناسب » می‌تواند ما را از اقدام کردن باز دارد. ترس هم از جملهٔ این عوامل است، یعنی ترس از تبعات و پیامدهای تصمیم (بسیاری از اقدامات منطقی و باارزش ممکن است جنبه‌ای منفی نیز داشته باشند)، ترس از تغییر، یا ترس از واکنش و عکس‌العمل دیگران که می‌تواند مانع تصمیم‌گیری شود.

برای غلبه بر این موانع و عملی کردن تصمیم‌هایتان لازم است هدفی مشخص تعیین کنید، طرح و نقشه‌ای زیرکانه برای عمل کردن داشته باشید، زمانتان را به طور مؤثر و کارآمد مدیریت کنید، از تنبلی و سستی بگریزید و عادت جدید « اقدام کردن » را در خود خلق کنید.

با تسلط بر این عادت‌های ضروری، شما قادر خواهید بود تا حد امکان کارآمد باشید و به آسانی به اهدافتان دست پیدا کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۳۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۵۰۰
تومان