دانلود کتاب صوتی سوالات زیبا با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوالات زیبا اثر وارن برگر

دانلود و خرید کتاب صوتی سوالات زیبا

نویسنده:وارن برگر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی سوالات زیبا

کتاب صوتی سوالات زیبا نوشتهٔ وارن برگر (روزنامه‌نگار و کارشناس نوآوری) و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی خلاصهٔ کتاب «سؤالات زیبا» است که دربارهٔ قدرت پرس‌وجو در پدیدآوردن ایده‌هایی فوق‌العاده است.

درباره کتاب صوتی سوالات زیبا

کتاب صوتی سوالات زیبا وجود یک قدرت فراموش‌شدهٔ بنیادین در وجود انسان را به ما یادآوری می‌کند. این قدرت چیزی نیست جز قدرت پرسیدن؛‌ عادتی که معمولاً کودکان دارند، اما وقتی کودک بزرگ‌تر و وارد سیستم آموزشی می‌شود، این میل به پرسیدن کم‌کم در او خاموش می‌شود و ممکن است دیگر هیچ‌وقت از آن استفاده نکند. وارن برگر، در این کتاب صوتی، سعی می‌کند این قدرت درونی را در ما بیدار کند.

در این کتاب صوتی می‌شنویم که یکی از نیرومندترین نیروها برای شعله‌ورکردن تغییرات در کسب‌وکار و در زندگی روزمرهٔ ما، ابزار سادهٔ پرسش‌گری است؛ ابزاری که از دوران کودکی در دسترس ما بوده است. سؤال‌کردن می‌تواند به ما در شناسایی و حل مشکلات کمک کند و کاری کند تا بتوانیم به ایده‌های تغییردهنده‌ای دست پیدا کنیم و فرصت‌های تازه‌ای را دنبال کنیم. پس چرا ما اغلب تمایلی به پرسیدن «چرا؟» نداریم. یافته‌های شگفت‌انگیز وارن برگر نشان می‌دهد که اگرچه کودکان شروع به پرسیدن صدها سؤال در روز می‌کنند، اما با ورود آن‌ها به مدرسه، سؤال‌کردن فراموش می‌شود.

در فرهنگ آموزشی و تجاری که جهت پاداش‌دادن به پاسخ‌های بی‌سابقه در مقابل پرسش‌های چالش‌برانگیز ابداع شده است، سؤال‌کردن تشویق نمی‌شود و در واقع، گاهی‌اوقات به‌سختی تحمل می‌شود. با‌این‌حال همان‌طور که نویسندهٔ کتاب صوتی حاضر نشان می‌دهد، خلاق‌ترین و موفق‌ترین افراد معمولاً پرسش‌گرهایی متخصص هستند. آن‌ها بر هنر تحقیق مسلط شده‌اند، سؤالاتی را مطرح می‌کنند که هیچ‌کس دیگری نمی‌پرسد و پاسخ‌های قدرتمندی نیز برای پرسش‌هایشان پیدا می‌کنند. نویسندهٔ این اثر صوتی ما را وارد حوزهٔ کسب‌وکارهای داغی مانند Google، Netflix، IDEO و Airbnb می‌کند تا نشان دهد چگونه پرسش‌گری در DNA سازمانی آن‌ها جای می‌گیرد. او همچنین داستان‌های الهام‌بخشی از هنرمندان، معلمان، کارآفرینان، قلاب‌زنان زیرزمین و فعالان اجتماعی که زندگی خود و دنیای اطرافشان را تغییر دادند، با ما، به اشتراک می‌گذارد.

شنیدن کتاب صوتی سوالات زیبا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره وارن برگر

وارن برگر ۲۰ اکتبر ۱۹۵۸ به دنیا آمد. او یک روزنامه‌نگار و کارشناس نوآوری آمریکایی است که ۵ کتاب و مقاله‌های گوناگون عمدتاْ درمورد نوآوری، خلاقیت، طراحی، رسانه‌های جمعی و فرهنگ عامه نوشته است. برخی از کتاب‌های این نویسنده عبارت‌اند از

«سوالات زیبا: سؤالات قدرتمندی که به شما در تصمیم‌گیری، ایجاد، ارتباط و رهبری کمک می‌کند»، «هیچ فرصتی از بین نرفت: ۸ راه برای ایجاد یک لیست برای زندگی موردنظر شما» و «مکان‌های شگفت‌انگیز برای ادامهٔ زندگی».

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان