دانلود کتاب صوتی با شتاب به پیش با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با شتاب به پیش اثر محمود دانایی

دانلود و خرید کتاب صوتی با شتاب به پیش

معرفی کتاب صوتی با شتاب به پیش

کتاب صوتی با شتاب به پیش نوشته ملانی ورویر و کیم آزارلی به ما نشان می‌دهد چگونه زنان می‌توانند مقتدر و هدف‌مند باشند. این کتاب درباره موفقیت‌ها و حقوق زنان نوشته شده است و هیلاری کلینتون مقدمه‌ای برای آن نوشته است. 

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه محمود دانایی و صدای شهره روحی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی با شتاب به پیش

ملانی ورویر و کیم آزارلی، دو حقوقدان برجسته در کتاب صوتی با شتاب به پیش به ما نشان می‌دهند که چگونه زنان می‌توانند مقتدر و هدف‌مند باشند. جنبش‌های برابری‌خواهی زنان که از سال‌ها پیش آغاز شده است، پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است. با اینحال هنوز زنان بسیاری تحت خشونت قرار می‌گیرند و قانونی برای حمایت از آنان وجود ندارد. هنوز مقام‌های مدیریتی به حدی که لازم است به زنان داده نمی‌شود، حقوق زنان و مردان در یک کار برابر، با هم مساوی نیست و موارد بسیار دیگری از نقض حقوق بانوان که همه با آن آشنا هستیم. 

نویسندگان این کتاب با بررسی عملکرد زنان موفق در سراسر تاریخ و تمام دنیا به رهبران جهان و به مردم دنیا نشان می‌دهند که چطور زنان می‌توانند در دنیا، تغییراتی عظیم به وجود بیاورند. تغییرات مثبتی که بر تمام مردم دنیا تاثیر می‌گذارند. این تغییرات می‌توانند از سطوح کوچکی مانند شرکت‌ها آغاز شوند و به تدریج تمام جامعه را تحت پوشش خود قرار دهند. رهبران جوامع نیز می‌توانند با کمک قدرت‌ها و موقعیتشان، به زنان بیشتری کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.

کتاب صوتی با شتاب به پیش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی با شتاب به پیش را به تمام بانوانی که به پیشرفت خود علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم. دوست‌داران مطالعات حقوقی و مطالعات زنان نیز از شنیدن این کتاب لذت می‌برند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان