دانلود و خرید کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت محمدمهدی تنعمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت اثر محمدمهدی تنعمی

کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت

معرفی کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت

کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت نوشتۀ محمدمهدی تنعمی، آرش رحیمی و رضا بابایی است. انتشارات رشد فرهنگ این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت

از اولین قدم‌های مدیریت یا کسب‌وکار دانستن کلمات و اصطلاحاتی است که دانشجویان باید یاد بگیرند. کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت کتابی برای دانشجویان است که تلفیقی از اصطلاحات و لغات تخصصی انگلیسی در حوزۀ مدیریتی است و هدف آن تهیۀ مطالب جامع به همراه لغات پیشرفته برای یک ارائه محکم است. البته این کتاب به‌طوری طراحی شده که افراد از سطح مقدماتی تا پیشرفتهٔ مدیریت را فرابگیرد و با جنبه‌های مختلف مدیریت آشنا کند.

کتاب دارای شش فصل است که فصل اول با بحث مدیریت منابع انسانی و فصل دوم با موضوع سیستم‌های اطلاعاتی آغاز شده و پس از آن حوزه مالی را با فصل‌های سه و چهار که حسابداری و مدیریت مالی‌اند، پوشش داده است. در فصل پنج مدیریت دولتی و در فصل آخر دیگر اصطلاحات و کلمات مدیریت عمومی مرتبط ذکر شده است. برای درک بهتر این کتاب پیشنهاد می‌کنیم ابتدا متن‌های انگلیسی را مطالعه و سپس ترجمه کنید، تا دانش تخصصی شما افزایش پیدا کند.

خواندن کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ مدیریت و افزایش دانش زبان خود پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تعاریف واژگان کلیدی مدیریت

«مدیریت منابع انسانی

اندازه‌گیری‌های مطلق درجه‌بندی‌های عملکردی که مشارکت هر یک از کارکنان را در مقایسه با یک استاندارد ثابت یا ترازیابی ارزیابی می‌کند. قابلیت پذیرش انتخاب که عقاید متقاضیان را در خصوص مناسب‌بودن شیوه‌های انتخاب منعکس می‌کند.

دستاورد رویکرد انتخاب با تأکید بر مهارت‌های موجود و شایستگی‌های دستاوردهای گذشته. برنامه‌ریزی اقدام فرایندی که در آن کارکنان برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه به اهداف خود برسند.

تأثیر نامطلوب تبعیض ناشی از شیوه‌های کارفرما که در ظاهر تبعیض‌آمیز نیست؛ اما اثر تبعیض‌آمیز دارد.

گروه قرابت گروهی از کارمندان مشابه که برای حمایت از یکدیگر گرد هم می‌آیند. برنامه اقدام مثبت طرحی باهدف افزایش نمایندگی کارکنان از طبقات حفاظت شده که در طول تاریخ قربانی تبعیض بوده‌اند.

نمایندگی اتحادیه سازمانی که کارکنان را ملزم به پرداخت معادل حق‌الزحمه اتحادیه می‌کند حتی اگر عضو اتحادیه نباشند.

نظریه نمایندگی یک نظریه اقتصادی که از تفاوت‌ها در منافع اصلی (مالکین) و کارگزاران (کارمندان) برای توصیف واکنش به غرامت استفاده می‌کند. هم‌ترازی حالتی که در آن شیوه‌های سازمانی در جایگاه مناسب خود نسبت به سایر شیوه‌ها قرار دارند.

روش اشکال جایگزین فرایند برآورد قابلیت اعتماد که امتیازهای حاصل از برداشته‌ای متفاوت یک ارزیابی انتخاب را با هم مقایسه می‌کند.

داوری فرایندی که در آن یک شخص ثالث بی‌طرف با صدور یک تصمیم الزام‌آور اختلاف را حل می‌کند در زمینه روابط کار داوری به‌طورکلی آخرین مرحله در فرایند شکایت است. کانون ارزیابی شیوه پیچیده انتخاب که در برگیرنده نمرات چندگانه‌ای است که متقاضیان مختلف در روزهای مختلف به دست می‌آورند.

پرداخت در معرض خطر غرامت که در آن مبلغ بسته به عملکرد در دوره‌های پرداخت متفاوت است.

نگرش‌ها یک واکنش ارزیابی‌کننده به دسته‌های خاصی از افراد، مسائل، اشیا و رویدادها. پویش کارت مجوز پویشی که در آن کارمندان یا نمایندگان اتحادیه‌های کارگری به دنبال امضای کارکنان برای درخواست رأی در مورد نمایندگی اتحادیه هستند.

خودمختاری میزان آزادی کارکنان برای تعیین نحوه تکمیل کار.

بر رویکرد دسته‌بندی فرایند رفتار برابر با افراد زمانی که به طور برابر عملکرد خوب و نمرات مشابهی در ارزیابی انتخاب دارند. راهبرد منابع انسانی کارگری مقرون‌به‌صرفه راهبرد منابع انسانی که تأکید. کارکنان کوتاه‌مدت را با تمرکز بر کاهش هزینه ترکیب می‌کند (رویکرد خارجی / هزینه) واحد مذاکره‌کننده در اتحادیه‌های کارگری گروهی از کارمندان در یک سازمان که توسط یک اتحادیه کارگری خاص نمایندگی می‌شوند این کارمندان عموماً در مشاغل مشابه کار می‌کنند و بنابراین جامعه موردعلاقه را نمایندگی می‌کنند. پرداخت پایه جبرانی که در طول دوره‌های زمانی ثابت است و مستقیماً به سطح عملکرد وابسته نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان