دانلود کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید با صدای عمار تفتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید اثر میچ البوم

دانلود و خرید کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید

نویسنده:میچ البوم
گوینده:عمار تفتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید

کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید نوشته میچ آلبوم نویسنده مشهور کتاب پرطرفدار سه‌شنبه‌ها با موری است. این کتاب با ترجمه راضیه عبدلی و صدای عمار تفتی منتشر شده است.

درباره کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید

میچ آلبوم نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. نویسنده‌ای مشهور که شاید بیشتر شهرتش به دلیل موضوع‌های الهام‌بخش داستان‌هایش باشد.

نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید؛ دنباله‌ی رمان در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند است. در رمان قبلی یک نیروی تاسیساتی پیر در یک شهر بازی بر اثر سانحه‌ای هنگام نجات دادن یک دختر، می‌میرد و قصه با مرگ او آغاز می‌شود و با پیش رفتن داستان، او به درکی تازه از هستی می‌رسد. اما این داستان درباره زنی به اسم آنی است و مثل داستان قبلی از پایان شروع می‌شود. از سقوط آنی از آسمان.

آنی جوان بود و برای همین هیچ‌وقت به پایان فکر نکرده بود. هیچ‌وقت دربارهٔ بهشت فکر نکرده بود. اما هر پایانی، یک آغاز هم هست.

آنی پرستار بود و در بیمارستانی نزدیک خانه‌اش کار می‌کرد و در همان بیمارستان هم دنیا را ترک کرد، بعد از یک حادثه فجیع و سوزناک، یک ماه قبل از تولد سی‌ویک سالگی‌اش. او قبلا در کودکی یک بار از مرگ نجات یافته بود. بله درست حدس زدید، آنی همان دختری است که ادی، تعمیرکار مهربان پیر، در شهربازی او را نجات داده بود ؛ او حالا در آستانه ورود به جهانی تازه قرار داشت.

داستان میچ آلبوم از زمان مرگ آنی شروع می‌شود، او به گذشته‌ها باز می‌گردد، کودکی را مرور می‌کند و مثل ادی پنج نفر را ملاقات می‌کند. اما آنی به دنیا بازمی‌گردد چون این بار هم قرار است از مرگ نجات پیدا کند تا زندگی بیافریند.

میج آلبوم در این اثر سعی می‌کند وجه دیگری از بهشت را به ما نشان دهد، وجهی به نام آگاهی از چراهای زندگی. بهشت در کتاب آلبوم جایی است که انسان سبک‌بار می‌شود، دلیل اعمال افراد را درمی‌یابد و می‌تواند آنها را به‌راحتی ببخشد. هنگامی که ذهن، آگاه شده و کینه‌ها برطرف می‌شوند، رسیدن به بهشت آسان و ممکن خواهدشد.

شنیدن کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به طرفداران ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

mahaaa
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

کتاب و ترجمه جذاب و عالی بود .اجرای اقای تفتی اما برای ایجاد هیجان همراه با داد و فریاد بود و گاها گوش خراش

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان