دانلود کتاب صوتی گداها همیشه با ما هستند با صدای اطهر کلانتری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گداها همیشه با ما هستند اثر توبیاس ولف

دانلود و خرید کتاب صوتی گداها همیشه با ما هستند

نویسنده:توبیاس ولف
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گداها همیشه با ما هستند

گداها همیشه با ما هستند مجموعه داستانی از توبیاس ولف، نویسنده امریکایی و استاد خاطره نویسی و داستان کوتاه است. ولف به خاطر مجموعه‌های داستان کوتاهش شهرت جهانی دارد. او در کنار ریموند کارور، ریچارد فورد، آن بیتی و دیگر نویسندگان مینی‌مالیست از پیشتازان داستان کوتاه امروز آمریکا است.

ولف تا کنون سه بار برنده جایزه اُ- هنری شده و به خاطر مجموعه داستان‌های کوتاه، رمان‌ها و خاطراتش مورد تقدیر قرار گرفته‌است. ولف در مجامع ادبی، همان‌قدر که به عنوان یک نویسنده احترام دارد، به عنوان یک استاد ادبیات هم مورد تحسین و تکریم است. 

کتاب صوتی گداها همیشه با ما هستند ۷ داستان کوتاه و جذاب دارد که راوی برخی اتفاقات روزمره زندگی‌اند؛ اتفاقاتی که درون شخصیت‌ها را آشفته می‌کنند و حامل مفاهیم بزرگی مانند شکست، زوال و حسرت‌اند.

 شنیدن کتاب گداها همیشه با ما هستند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران داستان‌های کوتاه درباره زندگی.

درباره توبیاس ولف

توبیاس ولف سال ۱۹۴۵ در آلاباما به دنیا آمد. اما در واشینگتن بزرگ شد. او مدتی در پالو آلتو، کالیفرنیا در کالیفرنیا به تدریس برنامه‌های داستان‌نویسی و ادبیات پرداخت.

ولف به خاطر مجموعه‌های داستان کوتاه شهرت زیادی دارد. او در کنار ریموند کارور، ریچارد فورد، آن بیتی و دیگر نویسندگان مینی‌مالیست از پیشتازان داستان کوتاه امروز آمریکاست.

معروف‌ترین اثر ولف، زندگی این پسر است که از روی خاطرات کودکی خودش نوشته شده است. این کتاب جایزه کتاب لس‌آنجلس تایمز را به خود اختصاص داده است.

ولف سه بار برنده جایزه اُ- هنری شده و به خاطر مجموعه داستان‌های کوتاه، رمان‌ها و خاطراتش مورد تقدیر قرار گرفته‌است.

 بخشی از کتاب صوتی گداها همیشه با ما هستند

 «داشتند ظرف می‌شستند، زنش می‌شست و او خشک می‌کرد. شبِ پیش او شسته بود. برخلاف بیشتر مردهایی که می‌شناخت، او واقعاً کمک کردن در کارهای خانه را دوست داشت. چند ماه پیش اتفاقی شنیده بود که یکی از دوستانِ زنش به‌خاطرِ داشتنِ چنین شوهرِ باملاحظه‌ای به او تبریک می‌گفت، پیش خودش فکر کرده بود من سعی‌امو می‌کنم. کمک کردن در شستن ظرف‌ها یکی از کارهایی بود که با انجام دادنش نشان می‌داد چه‌قدر باملاحظه است. باهم دربارهٔ مسائل مختلفی حرف زدند و به‌دلیلی گفت‌وگوشان کشید به این‌که آیا سفیدپوست‌ها می‌توانند با سیاه‌پوست‌ها ازدواج کنند یا نه. مرد گفت با در نظر گرفتن همهٔ جوانب فکر می‌کند این‌کار درست نباشد. زنش پرسید: «چرا؟» بعضی وقت‌ها زن ابروهایش را درهم می‌کشید، لب پایینش را می‌گزید و به چیزی خیره می‌شد. مرد وقتی او را با این قیافه می‌دید، می‌فهمید باید دهانش را ببندد، اما هیچ‌وقت این‌کار را نمی‌کرد.»

نظرات کاربران

مسعود
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

خیلی داستانهای عجیبی نداشت ولی به نظرم فضا سازی خیلی خوبی داشت

کاربر ۲۶۰۰۷۰۸
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

ب نظرم خیلی جالب نبود و اگه راوی جناب اطهری نبودن حتما کنار میگذاشتم...سه ستاره هم فقط برای صدای دلنشین راوی دادم ...

Roshanak Azari
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

غافلگیریش در حد کارهای ا.هنری نیست اما سبک نگرش خاص خودش را دارد.

arastou1981@
۱۳۹۹/۰۶/۲۴

در مجموع عالی

زمان

۴ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۹۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۹۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان