دانلود کتاب صوتی دستیار حقوقی با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دستیار حقوقی اثر جان گریشام

دانلود و خرید کتاب صوتی دستیار حقوقی

معرفی کتاب صوتی دستیار حقوقی

کتاب صوتی دستیار حقوقی، نوشته جان گریشام، نویسنده مشهور کتاب‌های جنایی است. دستیار حقوقی داستان پسر جوانی است که در آستانه‌ی دریافت پروانه‌ی وکالتش قرار دارد اما ناگهان اتفاق‌های وحشتناکی برایش رخ می‌دهد!

نسخه صوتی کتاب دستیار حقوقی را با ترجمه فریده مهدوی دامغانی و صدای هوتن شاطری‌پور و فریبا فصیحی گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی دستیار حقوقی

پسر جوانی به نام کایل مک‌اوی که مربی ورزش لیگ نوجوانان شهر نیوهن است، به تازگی درسش را در رشته حقوق به اتمام رسانده و منتظر دریافت پروانه‌ی وکالتش است. پدر او هم یکی از وکلای معروف شهرشان است. یک روز ماموران اف‌بی‌آی، کایل و چند نفر دیگر را بازداشت می‌کنند. جرم آن‌ها را هم تجاوز به یک دختر جوان اعلام می‌کنند. هرچند از این اتفاق حدود پنج سالی گذشته است و این پرونده در همان سال‌ها مختومه اعلام شده است. حالا که دختر سلامتی‌اش را به دست آورده، با شکایت دوباره پرونده را به جریان انداخته است. کایل در جریان این ماجرا، تحت بازجویی‌های شدیدی قرار می‌گیرد و البته چیزهای بسیاری هم متوجه می‌شود...

کتاب صوتی دستیار حقوقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

طرفداران و علاقه‌مندان به کتاب‌های حقوقی و جنایی از شنیدن داستان دستیار حقوقی لذت می‌برند. 

درباره‌ی جان گریشام 

جان گریشام نویسنده ۶۴ ساله آمریکایی در دانشگاه می‌سی‌سی‌پی حقوق خوانده است. او پس از گرفتن مدرکش از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد و مدتی هم نماینده مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال از کار کناره‌گیری کرد. او سال‌ها است که به‌عنوان نویسنده رمان‌های حقوقی پرفروش در آمریکا مشهور است.

رمان‌های گریشام به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده‌‌اند و بیشتر کتاب‌هایش به فارسی نیز برگردانده شده ‌است. همچنین از اکثر کتاب‌های او اقتباس سینمایی صورت گرفته است.

بخشی از کتاب صوتی دستیار حقوقی

صبح روز سه‌شنبه دوم سپتامبر، ساعت هشت دقیقه‌ی بامداد. صد و سه دستیار حقوقی تازه نفس و تازه‌کار و تا اندازه‌ای هم نگران که همگی لباس‌هایی شیک وبرازنده بر تن داشتند، در طبقه‌ی چهل و چهارم شرکت حقوقی برای صرف قهوه و آبمیوه، تجمع کرده بودند. پس از یک سری امضا و دریافت کارت شناسایی خود، آن‌ها با حالتی عصبی به گفتگو مشغول بودند. خود را به یکدیگر معرفی می‌کردند و در جستجوی چهره‌ای دوستانه می‌گشتند. در ساعت و پانزده‌ی دقیقه‌ی بامداد آن‌ها به داخل اتاق کنفرانس بسیار وسیعی که در همان طبقه قرار داشت، وارد شدند. به محض ورود دفتر یادداشتی بسیار قطور دریافت می‌داشتند. در آن دفتر یادداشت همه‌ی اطلاعات معمول قرار داشت. تاریخچه‌ی تاسیس شرکت، راهنمایی‌های گوناگون، یک عالم صفحات که به سیاست‌گذاری‌های شرکت مربوط می‌شد و نیز یک عالم فرم‌های بیمه‌ی تامین اجتماعی و ... . در بخش متفرقه معرفی کوتاهی از اعضای کلاسشان انجام شده بود. 

نظرات کاربران

tsr.159
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

داستان جذاب و پرکشش، اجرای عالی ... به علاقمندان جان گریشام حتما توصیه می‌کنم

aysan
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

خیلی خوب بود! و اگر حقوق خوندید و وکیل هستید یا می خواهید بشوید جذابیت داستان چند برابر میشه! خوانش و صدا هم عالی بود🙏🏻

محمد
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

اگر دنبال داستانی مثل شیاد از همین نویسنده هستید احتمالاً تا امید خواهید شد. کل کتاب بیشتر گزارشی از مشقات حرفه وکالت با تمرکز روی یک پرونده واقعاً بزرگ است که یک نیمچه درام جاسوسی هم رویش سوار شده. ترجمه

- بیشتر
niloonikoo
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

کتابی واقعا عالیییی داستانی پر کشش و راوی فوق العاده من خیلی لذت بردم

مهدی اسلامی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

از هیجان خیلی کمی برخورداره. داستان احمقانه پیش میره و دارای هیچ اوچ و فرودی نیست و از تمام شدنش شوکه میشید انگار نویسنده فیلمی با کارگردان به این نتیجه برسه فیلم را به چند فصل بکشاند و آب ببندد.

- بیشتر

زمان

۲۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۷۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۷۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۵۵,۰۰۰
۵۰%
تومان