دانلود کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم با صدای فاطمه مهربان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم اثر استفان گارنیه

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم

کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم، اثر استفان گارنیه، بررسی وضعیت زندگی گربه و استفاده از فلسفه‌ی زندگی گربه‌ها برای دستیابی به آرامش و آسایش است.

نسخه صوتی کتاب چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم، با صدای فاطمه مهربان در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم

استفان گارنیه در کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم، درباره‌ی اصلی صحبت می‌کند که گربه‌ها در زندگی‌شان پیش می‌گیرند تا زندگی عالی و شاد و سرشار از آرامشی داشته باشند. همانطور که ما وقتی به گربه‌ها نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که انگار زندگی آن‌ها خالی از هر فعالیتی است و فقط یک گوشه می‌نشینند، چرت می‌زنند، یا انگار که برای خودشان خیال‌بافی می‌کنند. اما واقعیت این است که اگر یاد بگیریم، چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم، آرامش و آسایش را به خانه و زندگی‌مان دعوت کردیم. چرا؟ چون گربه‌ها در زندگی‌شان یک اصل اساسی دارند: آسایش خودشان. با وضعیت کنونی زندگی‌ها، سرعت بالای اتفاقات و میزان اضطرابی که زندگی به هرکدام از ما تحمیل می‌کند واقعا نیاز داریم بیاموزیم که چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم!

کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم برای همه‌ی افرادی است که دوست دارند زندگی‌شان را تغییر بدهند و با آرامش بیشتری زندگی کنند.

بخشی از کتاب صوتی چطور مثل گربه‌ها زندگی کنیم

با قضاوت کردن شیوه‌ی زندگی گربه‌ها، آنگونه که می‌خوابند، یا می‌نشینند یا به همه‌جا خیره می‌شوند، همه‌ی جزئیات را موشکافی می‌کنند ممکن است فکر کنید آن‌ها یک مشت حیوان تنبل هستند که هیچ‌کاری نمی‌کنند. البته زیاد هم اشتباه نمی‌کنید. حداقل وقتی از دید یک انسان به آن‌ها نگاه می‌کنید. تفاوت زیادی بین هیچکاری نکردن و استفاده کردن از زمان برای زندگی وجود دارد. در سیستم ما انجام ندادن هیچکاری، خیال‌پردازی، نفس کشیدن، مشاهده کردن، استفاده از زمان برای زندگی کردن همه و همه مشکوک به نظر می‌رسند. به ما گفته شده که باید همواره در حرکت باشیم. باید از همه‌چیز استفاده کنیم و تمام لحظاتمان را با یک کار یا فعالیت پر کنیم، و هیچوقت نباید وقت را هدر دهیم. این طرز فکر به یک قاعده‌ی اصلی و قانون طلایی در جامعه‌ی ما تبدیل شده است. با مشاهده‌ی این رفتارها و عملکردهای بی‌وقفه و پر از استرس اطرفیانم، چاره‌ای جز همدردی با گربه‌ها ندارم. 

نظرات کاربران

hasan
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

میشه از هر موجودی درس گرفت ولی نباید رفتار های اشتباهشم تقلید کرد..

Fati2595
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

ازنظر من خوب نبود

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان