دانلود کتاب صوتی جادوی رنگ ها با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی رنگ ها اثر جری ال کلارک

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی رنگ ها

معرفی کتاب صوتی جادوی رنگ ها

کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها اثر جری. ال. کلارک دارای اطلاعات آموزشی جذابی در خصوص راهکارهای برقرای ارتباط موثر با دیگران است. با فراگیری این آموزش‌ها می‌توانید زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را به بهترین سطح برسانید. مهیار ستاری گویندگی کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها را برعهده داشته و این کتاب توسط رادیو مثبت تهیه و دراختیار مخاطبان قرار داده شده است.


درباره کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها

جری. ال. کلارک در کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها، به بیان سبک‌های رفتاری و آموزش برقراری ارتباط موثر می‌پردازد. بسیاری از افراد در جامعه قادر به برقراری ارتباط موثر و حرفه ای با دیگران نیستند و همین امر سبب می‌شود که در محیط کسب و کار با مشکلات جدی مواجه شوند. اما اگر مهارت‌های اجتماعی برقراری ارتباط با دگران را بیاموزید، می‌توانید دوستان خود را جلب کنید و روابط شخصی، حرفه ای و اجتماعی خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. مهارت های درست اجتماعی به شما کمک می کنند در هنگام برخورد با افراد در هر شرایطی نوع شخصیت آنها را به درستی تشخیص دهید و متناسب با سبک های رفتاری آنها ارتباط برقرار کنید. جری. ال. کلارک در این کتاب برای تمایز سبک رفتاری افراد از رنگ‌ها استفاده می‌کند و از ۴ رنگ برای تشریح  ۴ سبک رفتاری بهره می‌گیرد. همچنین در کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها به کشف قوانین رنگین کمان، چند رنگ بودن و سازگاری با دیگران نیز پرداخته شده است.

شنیدن کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر نمی توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و در محیط‌های گروهی موفق شوید، شنیدن کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با شنیدن این کتاب با سبک‌های مختلف رفتاری و سازگاری با آن‌ها آشنا شده و می‌آموزید که چگونه می‌توانید روابط هماهنگ‌تر و قدرتمندانه‌تری داشته باشید.

جملاتی از کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها

وقتی درباره رنگ خاص یک نفر شک دارید، همیشه می‌توانید به دانش خود از طبیعت انسانی مراجعه کنید. دلیل اصلی اینکه در این کتاب برای تمایز 4 سبک رفتاری از 4 رنگ استفاده می‌کنیم این هست که یک روز در سال ۱۹۸۸ در کتاب فروشی یک کتاب با عنوان شخصیت‌ها توجه من را به خود جلب کرد. کتاب با این توضیحات شروع شده بود که ما چقد منحصر به فرد هستیم و چقدر نسبت به وجود خودمون ناآگاهیم. اون توضیح داده بود که در وجود انسان‌ها ۴ طبع وجود دارد و اگر اون‌ها را بفهمیم می‌توانیم خودمون و بقیه را ارزیابی کنیم. «برای شنیدن جملات بیشتری از کتاب صوتی جادوی رنگ‌ها بخش نمونه فایل را رایگان دانلود کنید.»



نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

عالیه ‌بهتون توصیه میکنم بخونین حتما

Morteza92H
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

با توجه به دانشی که از شخصیت شناسی رنگها (DISC) دارم، خصوصیات هر رنگ به جز قرمز را داره اشتباه می گه. خصوصیات شخصیت سبز را برای زرد، خصوصیات شخصیت زرد را برای آبی و خصوصیات شخصیت آبی را برای

- بیشتر
کاربر ۴۴۰۳۳۵۱
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

به همه توصیه میشه خوندن این کتاب مفید.

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان