دانلود کتاب صوتی کنترل زندگی با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل زندگی اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل زندگی

معرفی کتاب صوتی کنترل زندگی

کتاب صوتی کنترل زندگی یکی از آثار آنتونی رابینز نویسنده مشهور حوزه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار است.

 درباره کتاب کنترل زندگی

روی چه چیزی می‌خواهید تمرکز کنید چون هر چیزی که بر روی آن تمرکز کنید حسش می‌کنید. مثل فکر یک حادثه که در ذهنتان آن را تجسم می‌کنید و تبدیل به تمرکز فکرتان می‌شود و مدتها با آن زندگی می‌کنید و حستان از این فکر بسیار بد می‌شود. 

آنتونی رابینز در کتاب کنترل زندگی می‌گوید شما می‌توانید به طور آگاهانه برعکس عمل کنید کنترل تمرکزتان را بر عهده بگیرید تا کنترل زندگیتان را نیز به دست بگیرید.  آن چیزی که بر رویش تمرکز می‌کنید چه معنی دارد؟. مثلا می‌گویید آیا صدمه می‌بینم یا خداوند می‌خواهد مرا آزمایش کند؟ شاید هم فکر کنید معنی آن، تنبلی شماست. تصمیم زندگی این است که می‌خواهم چه کار کنم اغلب افراد کاری را می‌کنند که براساس همان معنی و حسی است که به آن چیز می‌دهند.

رابینز می‌گوید شما می‌توانید با داشتن همه چیز بدبخت باشید یا بدون داشتن چیزی خوشبخت باشید همه می‌دانید که حقیقت دارد چون افراد پیرامونتان را دیده‌اید. شما می‌توانید وقتی بدترین اتفاق‌ها هم افتاده است آرام باشید و حس خوبی داشته باشید. او در این کتاب به شما یاد می‌هد که تمرکزتان را بر روی چه چیزی بگذارید و چه معنایی به آن بدهید و براساس آنها نتیجه کارتان را چطور پیش‌بینی کنید.

 شنیدن کتاب کنترل زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم.

 درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. وی ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا به دنیا آمد. رابینز یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است. هرچند که خود اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده شود. او در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رؤیاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید و توانست درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک‌میلیون دلار افزایش دهد.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

dani
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

کتاب جالبیه برا افرادی که یه کارو نیمه کاره رها می کنند یا شروعش نمیکنند و زندگیشون بی معنی شده و وقتشون هر روز تلف میشه بدرد میخوره ، جان مطلب کتابم اینه همت کن و افستر زندگیتو بدستت بگیر

- بیشتر
محمدرضا
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

بسیار تاثیر گذار بود

2284084176
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

کتاب های انتونی رابینز و همچنین سخنرانی هاش کلا بینظیره به نظرم هر کدوم از کلمه هاش میتونن شاه کلید زندگی باشن (:

کاربر ۵۰۰۴۱۳۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

معلوم نیست این کتاب جول اوستین هست یا آنتونی رابینز.

مصطفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

با درود کتابی بسیار تاثیر گذار بود ولی در قسمتی نام جول خطاب شده که فکر می کنم کتابی باشه از آقای جول اوستین . ممنونم

کاربر ی. سلطانی
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

متن روان و گویندگی قابل قبولی داشت و به موارد جالبی اشاره شد و مثال های خوبی زده شد. اما راه حلی اصولی برای رفع مشکل ارائه نشد!

sin.ha
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

یه جای کتاب خودشو جول خطاب میکنه، بنظر میاد این کتاب جول اوستینه نه آنتونی رابینز

کاربر ۳۱۹۷۴۲۰
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

نمیدونم چرا حرفای رابینز یه جوریه انگار بچه هفت ساله ادمو نصیحت میکنه هر کدومو خوندم ازش همینه

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان