دانلود کتاب صوتی دو قدم این‌ور خط + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دو قدم این‌ور خط اثر احمد پوری

دانلود و خرید کتاب صوتی دو قدم این‌ور خط

نویسنده:احمد پوری
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۳۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دو قدم این‌ور خط

کتاب صوتی دو قدم این‌ور خط نوشته احمد پوری اولین اثر تألیفی این نویسنده است که سال ۱۳۸۷ توسط نشر چشمه منتشر شده است. این کتاب روایتی سیال است از تهران به لندن، تبریز و استالینگراد در زمان‌های متفاوت.

درباره کتاب صوتی دو قدم این‌ور خط

راوی کتاب عاشق شاعری به نام آخماتوآ است و همواره شعرهای او را می‌خواند بالاخره امکانی برایش فراهم می‌شود که در زمان سفر کند و نامه ای را به شاعر محبوبش برساند او در مکان و زمان سفر می‌کند، به اعماق تاریخ می‌رود و با شاعر محبوبش دیدار می‌کند. کتاب دو قدم این‌ور خط روایتی است که از واقع‌گرایی وارد غیرواقع‌گرایی می‌شود و فضایی واقعی و خیالی را در کنار هم می‌سازد. این داستان با دیالوگ بین شخصیت‌ها پیش می‌رود.

شنیدن کتاب صوتی دو قدم این ور خط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را فصلی نو در رمان فارسی می‌دانند تمام علاقه‌مندان به داستان فارسی می‌توانند این کتاب را بخوانند و از آن لذت ببرند.

درباره احمد پوری نویسنده کتاب صوتی دو قدم این‌ور خط

احمد پوری متولد یکی از محله‌های قدیمی شهر تبریز است. پوری مدرک لیسانس خود را از دانشگاه عالی اسکاتلند و مدرک فوق لیسانسش را از دانشگاه نیوکاسل انگلستان گرفت و سال ۱۳۶۷ به ایران برگشت.

احمد پوری پس از بازگشت خود به ایران علاوه بر تدریس زبان، فعالیت ادبی را با ترجمه شعرهای عاشقانه شاعران بزرگ جهان ادامه می‌دهد. تا به امروز آثار شاعرانی چون آنا آخماتوا، پابلو نرودا، فدریکو گارسیا لورکا، ناظم حکمت، نزار قبانی، یانیس ریتسوس و آن سکستون را ترجمه کرده است. احمد پوری رمانی از میخائیل بولگاکف و چند مجموعه داستان دیگر را نیز ترجمه کرده‌است.

«دو قدم این‌ور خط» اولین رمان تألیفی احمد پوری در سال ۱۳۸۷ توسط نشر چشمه منتشر و با استقبال خوب مخاطبان مواجه می‌شود. برخی منتقدان این رمان را فصلی تازه در ادبیات داستانی ایران دانسته‌اند.

نظرات کاربران

Ghazaleh abedini
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

من عاشق این کتاب شدم گویندگی رو نمیتونم بگم 100 درصد خوب بود ولی راضی کننده بود خلاصه جیز خوبی بود تموم که شد دوست داشتم بازم گوشش کنم

کاربر ۳۷۸۱۲۱۰ گ. فسخودی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

نوشته ها و ترجمه های آقای پوری را دوست دارم این کتاب را سال‌ها پیش، همان سالی که اولین چاپ آن در آمد خواندم و لذت بردم . حالا هم با گوش دادن اش همان لذت دست داد. کتابی را

- بیشتر
شکوفه
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

بله واقعا خیلی خیلی دلنشین تره که خالق اثر ، خوانش ان را انجام دهد بسیار داستان جذاب و باورپذیری برایم بود . در مورد قسمتهای تاریخ ایران هم نظری ندارم .‌‌....

Refaghat
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

داستانی عالی و فوق العاده جذاب

کاربر ۱۳۵۹۹۵۰
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

یکی از بهترین تجربه ها داستانی برای عاشقان ادبیات وکتاب با ماجراجویی خوب و صدای دلنشین استاد احمد پوری

ahmad
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

من رو جذب نکرد ، معمولی بود

کاموفسکی
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

جالب نبود

samaneh
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

کتاب خیلی خوب و جالبی بود من واقعا دوست داشتم

نجوان
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

داستان جذاب و روان است اما یک سوال در تمام مدت داستان در ذهنم شکل میگرفت چرا نویسنده غائله آذربایجان را جوری توصیف میکند که انگار اتفاق خوبی برای ایران بوده و حکومت آن زمان جلویش را گرفته؟! نویسنده محترم

- بیشتر
شهرزاد میرزاعابدینی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

داستان جذاب و خلاقانه ای بود، از شنیدنش لذت بردم

زمان

۷ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان