دانلود کتاب صوتی کودکی یک رئیس با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کودکی یک رئیس اثر ژان پل سارتر

دانلود و خرید کتاب صوتی کودکی یک رئیس

نویسنده:ژان پل سارتر
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کودکی یک رئیس

کتاب صوتی کودکی یک رئیس نوشته ژان پل سارتر نویسنده مشهور فرانسوی است که با ترجمه حسین سلیمانی‌نژاد و صدای بهادر ابراهیمی منتشر شده است. این کتاب یک رمان کوتاه است.

درباره کتاب صوتی کودکی یک رئیس

کودکی یک رئیس کتابی سرشار از خشونت و عقده‌های روانی فرویدی و سرخوردگی است که ژان پل سارتر با توجه به رویکر اگزیستانسیالیسم خود آن را نوشته است. این کتاب روایت قشر رئیس مآبی است که با عقده و سرخورده از سنت رشد می‌کنند چیزی جز خشونت نمی‌شناسند. خانواده کودکی تربیت می‌کنند سرشار عقده و مشکل که قرار است در آینده رییسی بی‌رحم باشد. نگاه روانکاوی فرویدی در تمام داستان به چشم می‌خورد.

شنیدن کتاب صوتی کودکی یک رئیس را یه چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به ادبیات معاصر و تفکر اگزیستانسیالیسم و رمان‌نویسی سارتر می‌توانند این کتاب را بشنوند و از آن لذت ببرند. 

درباره ژان پل سارتر نویسنده کتاب کودکی یک رئیس

ژان-پل شارل ایمار سارْتْرْ (۱۹۸۰-۱۹۰۵)، فیلسوف و نویسنده فرانسوی است. سارتر یکی از مهمترین فیلسوفان اگزیستانسیالیسم و یکی از رهبران اصلی فلسفه در قرن بیستم در فرانسه بود.

سارتر همچنین به خاطر روابط باز با تئوریسین برجسته فمینیسم، سیمین دو بوار مورد توجه بوده‌است. سیمون دوبووار، فیلسوف، نویسنده و فمینیست فرانسوی همراه و همدم مادام‌العمر سارتر بود. او پس از آشنایی با سارتر به شدت دلبسته‌اش شد و تا آخر عمر همراه وی می‌ماند؛ هر چند این رابطه در سال‌های پایانی عمر سارتر تا حدودی ضعیف شد.

سارتر علاقه فراوانی به نوشتن داشت، اما نوشته‌های او برای مدت زیادی از سوی ناشران چاپ نمی‌شد تا اینکه با نگارش نخستین رمان فلسفی‌اش، «تهوع» در سال ۱۹۳۸، به شهرتی فراگیر دست یافت. در این رمان تکان دهنده، دلهره وجود و بیهودگی ذاتی هستی با جسارتی بی‌سابقه ترسیم شده ‌است.

سارتر از طرفداران کمونیسم بود، هرچند هرگز به‌طور رسمی به عضویت حزب کمونیست فرانسه درنیامد. وی بیش‌تر عمر خویش را صرف مطابقت دادن ایده‌های اگزیستانسیالیستی‌اش کرد.

سارتر معتقد بود انسان باید خود سرنوشتش را تعیین کند. وی همچنین، مطابق با اصول کمونیسم، باور داشت که نیروهای اقتصادی-اجتماعی جامعه که از کنترل انسان خارج هستند، نقشی حیاتی در تعیین مسیر زندگی اشخاص دارند.

در ۱۹۶۴ جایزه ادبی نوبل به سارتر تعلق گرفت، ولی از پذیرفتن این جایزه خودداری کرد.

معرفی نویسنده
عکس ژان پل سارتر
ژان پل سارتر
فرانسوی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۸۰

در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۰۵ در پاریس به دنیا آمد. حاصل ازدواج و رابطه یک افسر نیروی دریایی فرانسه با زنی از طبقه ممتاز؛ اما ژان پل سارتر فرصت چندانی برای درک حضور پدر نداشت. سوغات پدر در یکی از سفرهایش به هند و چین، تب بود. تبی عجیب که دست آخر باعث مرگ او شد تا پسرک عزیزدردانه پانزده‌ماهه بماند و مادری که بعد از این اتفاق تصمیم به ترک پاریس گرفت.

نظرات کاربران

Mo
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

آنقدر از نوشته های سارتر پرت بود که اصلن شک دارم سارتر این کتاب رو نوشته باشه 😅

علیرضا قدرتی
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

سانسور در کتاب بیداد میکنه، اما چیزی ک مشخصه نداشتن جذابیت داستان حتی بدون سانسور هست انگار از خودمون میپرسیم نویسنده خواسته چی‌بگه، داستان رو شنیدیم، که چی؟!!

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان