دانلود کتاب صوتی مادمازل کتی با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مادمازل کتی اثر میترا الیاتی

دانلود و خرید کتاب صوتی مادمازل کتی

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مادمازل کتی

کتاب صوتی مادمازل کتی به نویسندگی میترا الیاتی مجموعه‌ای از هفت داستان کوتاه است. الیاتی در این داستان‌ها به مسائل روزمره و ساده‌ی زندگی می‌پردازد که در تقابل با فرهنگ و سنت‌های جامعه دچار پیچیدگی می‌شوند.

این کتاب که اولین مجموعه داستان میترا الیاتی است، در سال ۱۳۸۰توسط نشر چشمه به چاپ رسید و  جایزه‌ی مجموعه داستان اول بنیاد گلشیری و کتاب سال خانه‌ی داستان را به دست آورد.

خلاصه‌ کتاب صوتی مادمازل کتی

در داستان اول که عنوان اصلی کتاب را دارد، راجع به زندگی هادی، پسر جوانی می‌خوانیم که برای ادامه‌ی تحصیل به ایتالیا سفر کرده است. او در خانواده‌ای ثروتمند با سخت‌گیری‌ها و فشار سنت مواجه بوده و حالا در ایتالیا با مسافرخانه‌ی مادمازل کتی روس آشنا می‌شود. در داستان ماه منیر، پیرمردی در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کند و نیاز به پرستار دارد. با حضور دختر جوان پرستار، اتفاق‌هایی بین آن دو پیش می‌آید که در این کتاب صوتی، با صدای آرمان سلطان زاده روایت می‌شود. پناهنده سومین داستان این کتاب است که به تلاش‌های شخصیت اصلی داستان برای مهاجرت و پناهنده شدن می‌پردازد. 

شمعدانی‌ها روایتی ساده و روان از زندگی زوج جوانی است که برای خرید خانه به اطراف شهر می‌روند. سه داستان دیگر کتاب هم پیرامون زندگی شخصیت‌هایی روایت می‌شوند که انسان‌های پیچیده‌ای نیستند و اتفاق‌هایی که برای هر کدام رخ می‌دهد، ممکن است در اطراف خود ما نیز پیش آمده باشند. شکل روایت صمیمی، شناخت ظریف کاراکترها و پرداخت دقیق به فضای سنتی و فرهنگی که داستان‌ها در آن شکل می‌گیرند، این کتاب را به اثری جذاب تبدیل کرده است.

جملاتی از کتاب صوتی مادمازل کتی

«سردم است. یقه‌ی کتم را بالا می‌زنم. به صدای ساز گوش می‌دهم. ملودی شادی دارد. صدایش از کافه‌ی خولیو می‌آید. می‌شود رفت و با کولی‌ها رقصید».


نظرات کاربران

neda
۱۳۹۸/۰۹/۰۹

فقط داستان " مادمازل کتی " را در این مجموعه پسندیدم.

الهام
۱۳۹۸/۰۷/۱۳

بنظرم اصلا جالب نبود

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان