دانلود کتاب صوتی دورکم با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی دورکم

دانلود و خرید کتاب صوتی دورکم

معرفی کتاب صوتی دورکم

کتاب صوتی دورکم نوشتهٔ آنتونی گیدنز و ترجمهٔ یوسف اباذری است. گشتاسب امجدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر در باب یک جامعه‌شناس بزرگ است.

درباره کتاب صوتی دورکم

کتاب صوتی دورکم (Durkheim) درمورد یک جامعه‌شناس بزرگ قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم میلادی است. به‌عقیدهٔ بسیاری، «امیل دورکیم» بنیان‌گذار جامعه‌شناسی به شمار می‌رود. دربارهٔ او چه می‌دانید؟ کتاب حاضر را آنتونی گیدنز نوشته است تا ما را با اندیشهٔ این جامعه‌شناس آشنا کند. این نویسنده توانسته است بررسی جامعی از نوشته‌های دورکم به دست دهد. برخلاف برخی از تفسیرهای دیگر سعی شده است که نشان داده شود پیوستگی این آثار با هم تا چه اندازه است؛ همچنین، ربط عقاید سیاسی دورکم با برداشتی که از جامعه‌شناسی ارائه می‌دهد، نشان داده شده است. گفته شده است که دورکیم عمیقاً درگیر پذیرش جامعه‌شناسی به‌عنوان یک علم مشروع بود. او پوزیتیویسمی را که در ابتدا توسط «آگوست کنت» مطرح شده بود، اصلاح کرد و آنچه را می‌توان نوعی «رئالیسم معرفت‌شناختی» در نظر گرفت و همچنین استفاده از مدل فرضی - قیاسی در علوم اجتماعی را ترویج کرد. برای دورکیم، جامعه‌شناسی علم نهادها بود که این اصطلاح را به‌معنای وسیع‌تر آن به‌عنوان «باورها و شیوه‌های رفتاری که توسط جمع ایجاد می‌شود» با هدف کشف واقعیت‌های اجتماعی ساختاری می‌دانست. به این ترتیب امیل دورکیم یکی از حامیان اصلی کارکردگرایی ساختاری، دیدگاهی بنیادی در جامعه‌شناسی و انسان‌شناسی بود. به نظر او علوم اجتماعی باید کاملاً جامع باشد؛ به این معنا که جامعه‌شناسی باید پدیده‌هایی را که به‌طورکلی به جامعه نسبت داده می‌شود، مطالعه کند؛ نه اینکه محدود به مطالعهٔ کنش‌های خاص افراد باشد.

شنیدن کتاب صوتی دورکم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب یک جامعه‌شناس بزرگ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی گیدنز

آنتونی گیدنز در ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۳۸ به دنیا آمد. او جامعه‌شناس و نویسنده‌ای انگلیسی است. مدرک خود در جامعه‌شناسی و روان‌شناسی را در سال ۱۹۵۹ میلادی از دانشگاه «هال» گرفت و پس از آن در دانشکدهٔ اقتصاد دانشگاه لندن حضور یافت. در سال ۱۹۶۱ به تدریس روان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه لستر روی آورد. از کتاب‌های او باید به «جامعه‌شناسی»، «قواعد جدید روش جامعه‌شناسی»، «دورکم»، «گزیدهٔ جامعه‌شناسی»، «سیاست‌های مقابله با تغییرات آب‌وهوا»، «پیامدهای مدرنیت» و «جهان لغزنده است» اشاره کرد.

مولانا
۱۴۰۳/۰۷/۱۴

این کتاب با کتاب عادتهای اتمی به نظر من خیلی میتونه به اینکه برای داشتن به زندگی خوب و موفق چه عادتهای خوبی بدای خودمون بسازیم به ما کمک کنه کتاب خوبی بود لذت بردم ازش

زمان

۴ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰
۳۰%
تومان