دانلود کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ با صدای علی عبدل‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ اثر مری ایبرشتات

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

معرفی کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ نوشتهٔ مری ایبرشتات و ترجمهٔ محمد معماریان است. گویندگی این کتاب صوتی را علی عبدل پور انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی نظریه‌ای جدید دربارهٔ سکولاریزاسیون.

درباره کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ (How the West Really Lost God) به قلم یک جستارنویس، داستان‌نویس و نویسندهٔ کتاب‌های متعدد در زمینهٔ مردم‌شناسی، تاریخ تفکر، فلسفه، فرهنگ عمومی، جامعه‌شناسی و الهیات نوشته شده است. او در این کتاب قصد دارد به این سؤال پاسخ دهد که مسیر سکولارشدن غرب چگونه بود و از چه زمانی شروع شد. مری ایبرشتات نظریهٔ جدید قدرتمندی را درمورد افول دین در جهان غرب ارائه کرده است. حکمت متعارف این است که غرب ابتدا انحطاط مذهبی را تجربه کرد و به‌دنبال آن خانواده زوال یافت، اما مری ابرشتات با گردآوری مجموعه‌ای از تحقیقات چشمگیر، از داده‌های تاریخی شگفت‌انگیز درمورد افول خانواده در فرانسه پیش از انقلاب تا فرهنگ عامهٔ معاصر در ایالات متحده و اروپا، نشان داده است که عکس این موضوع نیز صادق بوده است؛ تضعیف خانواده، مسیحیت را بیشتر تضعیف کرده است. این نویسنده با تکیه بر جامعه‌شناسی، تاریخ، جمعیت‌شناسی، الهیات، ادبیات و بسیاری از منابع دیگر نشان داده است که زوال خانواده و افول دینی در دنیای غرب دست‌به‌دست هم داده‌اند؛ به‌گونه‌ای که قبلاً درک نشده است. او پیامدهای عظیم نابودی متقابل خانواده و ایمان در غرب را بیان کرده است. درحالی‌که در برخی محافل تحسین افول دین و خانواده هسته‌ای مدشده است، همان‌طور که مری ابرشتات نشان داده، هزینه‌های اجتماعی، اقتصادی، مدنی و سایر موارد هنگفتی در هر دو افول وجود دارد.

شنیدن کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ نظریه‌ای جدید دربارهٔ سکولاریزاسیون پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

«زوال خانواده‌ی سنتی، همانند زوال مسیحیت، یعنی همه‌ی ما در غرب مدرن زندگی‌هایی در پیش می‌گیریم که در مخیله‌ی اجدادمان نمی‌گنجید. از جهات بسیار فراوانی، به مراتب قید و بندهای ما کمتر از آن‌هاست؛ ما احتمالا آزادترین مردم در تاریخ کل بشریت هستیم. در عین حال، تقریبا محروم از تسلاهای علقه‌های تنگاتنگ خانوادگی و ایمانی هستیم که تقریبا در اختیار همه‌ی مردان و زنان پیش از ما بود و نشان خواهیم داد که دلالت‌های این حقیقت به مراتب گسترده‌تر از آنی است که تاکنون درک شده باشد.

در کل، نگاشت و کاوش این تغییرات زلزله‌وار تازه آغاز شده است. قصدمان در اینجا نقش‌آفرینی، ولو مختصر، در آن تلاش است تا شاید درسی جدید از این چشم‌انداز عمیقاً متحول شده‌ی اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و دینی بگیریم.

اکنون که این دو طرح‌واره از ایمان و خانواده در غرب پیش چشممان است، اجازه دهید سؤالی را مطرح کنیم که این اثر به آن اختصاص یافته است. رابطۀ حقیقی میان این دو روند خطیر مدرنیته، یکی افول دینی و دیگری افول خانواده، چیست؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۷۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۷۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان