دانلود کتاب صوتی راز گل زرین با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز گل زرین اثر ریچارد ویلهم

دانلود و خرید کتاب صوتی راز گل زرین

معرفی کتاب صوتی راز گل زرین

کتاب صوتی راز گل زرین نوشتهٔ ریچارد ویلهم و ترجمهٔ سیمین موحد و با صدای محمد نظری است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. راز گل زرین کتاب زندگی به روایت چینیان است.

درباره کتاب صوتی راز گل زرین

کتاب راز گل زرین که سی سال از ظهور نخستین نسخهٔ انگلیسی آن می‌گذرد کتابی است که نه‌تنها نگرش جدیدی دربارهٔ شرق به ما می‌دهد، بلکه دیدگاهی را که در غرب در رابطه با روح و روان در حال شکل‌گیری است تقویت می‌کند. تغییر شکل ارزش‌ها که امروزه در حال انجام است، انسان امروزی را از شیرخوارگاه سنت‌های جمعی بیرون رانده و به جهان بالغ انتخاب‌های فردی می‌کشاند. انسان امروزی می‌داند که انتخاب‌های او و سرنوشت او هم‌اکنون با فهم او از خویشتن دگرگون می‌شود. در سال‌های اخیر نکات بسیاری دربارهٔ عناصر تاکنون ناشناختهٔ روان او به وی آموخته شده است، اما اغلب تأکیدها تنها بر وجه ایستاست، به طوری که او خود را چیزی جز انبانی از انواع محتویات نمی‌یابد که طبیعت این امر به جای ترغیب وی به غلبه بر مشکلاتی که پیش روی اوست، باری از احساس خستگی و فرسودگی را بر دوش او می‌گذارد. اما دقیقا نیاز به فهم خویشتن از زاویهٔ تغییر و تحول است که بیش از همه اندیشهٔ انسان امروزی را به خود مشغول می‌کند. اینک که او شاهد محو جهان ماده در برابر دیدگان علمی خویش و ظهور دوبارهٔ انرژی بوده است، به این پرسش جسورانه از خویشتن می‌رسد: آیا او در درون روان خویش گنجینه‌ای از نیروهای نامکشوف ندارد که اگر درست درک شوند، بینش نوینی از خویشتن به او می‌بخشند و امنیت آینده او را تضمین می‌کنند؟

در این کتاب صوتی این پرسش از جانب دو منبع بسیار متفاوت پاسخ گفته می‌شود: یوگای چینی و روان‌شناسی تحلیلی.

راز گل زرین عاری از شکل کهن و باستانی خود عبارت است از راز قدرت‌های رشد نهفته در روان و همین قدرت‌ها به همان صورتی که خود را در ذهن انسان غربی می‌نمایانند، موضوع گفتار یونگ را تشکیل می‌دهد. او در گفتار خود تحول روان‌شناسانهٔ عمیقی را که از ایجاد رابطهٔ صحیح با نیروهای درون روان حاصل می‌شود، نشان داده است. به گفتهٔ یونگ، راز گل زرین نه‌تنها یک متن تائوئیستی در رابطه با یوگای چینی است، بلکه رساله‌ای کیمیاگرانه است. 

یونگ در مقدمهٔ این کتاب آورده است: «می خواهم از این فرصت استفاده کنم و توجه مخاطب را به چند سوء تفاهم جلب کنم که حتی مخاطب آگاه و مطلع نیز ممکن دچار آن گردد. ممکن است عده‌ای تصور کنند که هدف من از نوشتن این کتاب ارائهٔ دستورالعمل عام خوشبختی است. این عده با سوء تعبیر گفتار من سعی کرده‌اند شیوهٔ توصیف‌شده در متن چینی را تقلید کنند. این عقیده به کلی خطاست و بر این دیدگاه رایج استوار است که روان‌شناسی برای نیل به اهدافی خاص اختراع شده و لذا یک علم عملی نیست. یک سوء تفاهم دیگر سبب شد تا عده‌ای تصور کنند که در این تفسیر تا حدی بر آن بوده‌ام تا شیوهٔ درمانی خود را ارائه کنم و گفته شد که این شیوه عبارت بوده است از القای آرای شرق در بیمارانم در جهت کسب نتایج درمانی خاص خود.

کتاب صوتی راز گل زرین با خوانش شیوا و بیان دلنشین دکتر محمد نظری گوینده و مجری محبوب دو دهه اخیر کشورمان بوده که از سوی نشر دیجیتال موج کتاب تقدیم حضور جامعه فرهیختگان می‌گردد. شایان ذکر است نشر دیجیتال موج کتاب در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای و مجرب و با همکاری پیشکسوتان عرصهٔ گویندگی و صدا در کنار گویندگان و صداپیشگان جوان و خوش آتیه، ده‌ها عنوان کتاب صوتی را به مخاطبان عرضه کرده است. گفتنی است نشر دیجیتال موج کتاب به منظور تأمین سلایق مخاطب خود و نیز احترام به مخاطب، سبک خاص و نوینی را در تهیه و تدوین کتاب‌های صوتی با وسواسی منحصر به فرد در آمیخته که ماحصل این کوشش بی‌دریغ را می‌توان در آثار این مجموعه به وضوح مشاهده کرد.

شنیدن کتاب صوتی راز گل زرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌هایی با مضامین سبک زندگی به روش باستانیان پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان