دانلود کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک) با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک) اثر حسن احدی

دانلود و خرید کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک)

معرفی کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک)

کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک) نوشتهٔ حسن احدی و شکوه‌السادات بنی‌جمالی است. نسترن نجاران گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ روان‌شناسی کودک را انجام داده و پندار تابان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک)

حسن احدی و شکوه السادات بنی جمالی در کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک) به بررسی و نقد نظریات روان‌پزشکان و روان‌شناسانی همچون «ژان پیاژه» (Jean Piaget)، «آرنولد گزل» (Arnold Gesell)، «اریک اریکسون» (Erik Erikson) و «آلبرت بندورا» (Albert Bandura) پرداخته‌اند. نویسندگان به کمک این نقد و بررسی‌ها بینش مناسبی از مفاهیم بنیادی رشد کودک و پیشینه‌ی نظری روانشناسی رشد ایجاد کرده‌اند. داده‌های موجود در این اثر صوتی از منابع مختلفی گردآوری شده است؛ منابعی همچون مشاهدات والدین، معلمان و بزرگ‌سالان و مشاهدات مستقیم روان‌شناس‌ها در کنار مصاحبه‌های تخصصی با کودکان.

کتاب صوتی «روان‌شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روان‌شناسی کودک)» دربردارندهٔ ۱۱ فصل است. در فصل اول نویسندگان مفاهیم اولیه‌ٔ روان‌شناسی کودک را شرح داده‌اند. در فصل‌های دوم، سوم و چهارم از رشد و تحول فیزیولوژیکی، رشد شخصیت و شکل‌گیری توانایی شناختی کودک گفته شده است. حسن احدی و شکوه السادات بنی جمالی در فصل پنجم نقش خانواده بر شکل‌گیری شخصیت کودک را تشریح و در فصل ششم نظریه‌های رشد را بررسی کرده‌اند. نظریه‌های متفکرانی همچون مکتب آرنولد گزل، اریک اریکسون، ژان پیاژه و آلبرت بندورا در این فصل مورد بحث قرار گرفته‌اند. در بخش پایانی این فصل نویسندگان ارتباط میان نظریه‌های رشد و دیدگاه اسلام را بیان کرده‌اند. فصل هفتم کتاب صوتی به فراگیری زبان اول در کودکان با توجه به یافته‌های زبان‌شناسی و روان‌شناسی زبان اختصاص دارد. در فصل هشتم برخی از اختلالات رفتاری و ذهنی در کودکان توضیح داده شده است. نویسندگان در فصل نهم به عواطف کودکان و در فصل دهم به بعد اجتماعی رشد کودک پرداخته‌اند.

شنیدن کتاب صوتی روان شناسی رشد (مفاهیم بنیادی در روانشناسی کودک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به روان‌شناسان کودک و علاقه‌مندان به حوزهٔ روان‌شناسی کودک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۷۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۷۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان