دانلود و خرید کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان کیریستوفر آ. کیرنی ترجمه هادی هاشمی رزینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان اثر کیریستوفر آ. کیرنی

کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان

کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان نوشتهٔ کریستوفر آ. کیرنی و ترجمهٔ هادی هاشمی رزینی و فاطمه سادات فاطمی است. انتشارات رشد فرهنگ این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان

کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان که ۱۵ فصل دارد، از انفجار دانش درمورد اختلالات رفتاری در دوران کودکی گفته؛ آنچه باعث شده تا مسئولیت بیشتری درمورد بررسی مسائل و معضلات حاصل از این اختلالات برای کودکان، والدین و سایر نزدیکان آن‌ها به وجود آید. در پیشگفتار اثر حاضر آمده است که یکی از اهداف این کتاب مبتنی بر موردکاوی، ترکیب افکار فعلی درمورد اختلالات رفتاری دوران کودکی با موارد خاص در خانه، مدرسه یا سایر تشکیلات است. هدف نویسنده این بوده است که نشان دهد زندگی روزانه این کودکان و خانواده‌هایشان تا چه اندازه دردناک و مختل شده است. با کریستوفر آ. کیرنی همراه شوید.

خواندن کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آسیب شناسی روانی، سنجش و درمان مشکلات روانی کودکان و نوجوانان

«در مواردی مانند مایکل، خانواده ممکن است به اندازه کودک مسئله‌ساز باشد. چگونه به والدین یا سایرین توضیح می‌دهید که تغییر رفتار کودک مستلزم تغییر رفتار آن‌ها است؟ اگر اعتقاد داشته باشید که یک خانواده از دوره درمان منتفع می‌گردد، چگونه آن را متقاعد می‌کنید تا درمان را ادامه دهد؟ آیا هنگامی که خانواده می‌گویند هیچ نفعی از درمان نمی‌برند، باز هم باید این کار را انجام دهید؟ چرا بله و چرا نه؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان