دانلود کتاب صوتی تلخ و شیرین با صدای نسیم رفیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تلخ و شیرین اثر سوزان کین

دانلود و خرید کتاب صوتی تلخ و شیرین

نویسنده:سوزان کین
گوینده:نسیم رفیعی
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تلخ و شیرین

کتاب صوتی تلخ و شیرین نوشتهٔ سوزان کین و ترجمهٔ علیرضا شفیعی نسب است. گویندگی این کتاب صوتی را نسیم رفیعی انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد اینکه اندوه و تمنا چگونه باعث کامل‌شدن شخصیت انسان می‌شود.

درباره کتاب صوتی تلخ و شیرین

کتاب صوتی تلخ و شیرین (Bittersweet) دربارۀ تلخ‌ترین لحظات و تجربیات زیستۀ انسان‌ها است که در آن‌ها شادی نیز نهفته است. این کتاب صوتی دربارۀ درک این است که روشنایی و تاریکی، تولد و مرگ و تلخ و شیرین همواره جفت یکدیگرند و مصیبت‌های زندگی ناگزیر با شکوه آن همراه است. سوزان کین معتقد است که اگر نتوانیم غم‌ها و اشتیاق‌هایمان را تغییر دهیم، ممکن است آن را به‌شکل آزار و سلطه یا بی‌توجهی به دیگران تحمیل کنیم، اما اگر متوجه شويم که همۀ انسان‌ها فقدان و رنج را می‌شناسند یا خواهند شناخت، می‌توانیم به یکدیگر روی آوریم. گفته شده است که سرخوشی همان ویژگی ناب انسانی است که سوزان کین در کتابش دست روی آن گذاشته است. این کتاب صوتی با حساسیت ویژه‌ای که اندوه و تمنا در تمامیتش جاری و ساری است، سرخوشانه بر اهمیت درک جهان درون و بیرونمان از دریچهٔ دستاوردهای راستین انسانی تأکید کرده است. نویسنده بی‌وقفه پای داستان‌های خودش و دیگران را به روایت‌های کتابش باز کرده و همهٔ آن لحظه‌های تلخ‌وشیرین را برابر ما گذاشته و گشودگی‌های زندگی را در لابه‌لای تسلی‌ناپذیری بسیاری از دردهای حاصل از بودن در هستی نشانمان داده است. کتاب صوتی تلخ و شیرین درمورد این است که اندوه و تمنا چگونه باعث کامل‌شدن شخصیت انسان می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی تلخ و شیرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سوزان کین

سوزان کین، نویسنده و سخنرانی آمریکایی است که در سال ۱۹۶۸ میلادی به دنیا آمده است. گفته شده که یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های سوزان کین، «قدرت سکوت» نام دارد که در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسیده و برای چند سال متوالی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. کتاب او با اسم «تلخ و شیرین» (Bittersweet) هم که در سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شد، جزو پروفروش‌های نیویورک تایمز است و به چند زبان ترجمه شده است.

بخشی از کتاب صوتی تلخ و شیرین

«به‌گفتۀ کانوف، ابراز بعضی از انواع رنج در محل کار به لحاظ اجتماعی مقبول‌تر از انواع دیگر است. «اگر رنج آدم به‌خاطر چیزی حاد باشد یا رنجی دردناک به شمار بیاید (مثلاً مرگ یکی از اعضای خانواده، یا گرفتاری به مصیبتی خارج از کنترل خود)، بیشتر احتمال دارد که مردم در محل کار به درد خود اقرار کنند و آن را بروز دهند. آنچه عمدتاً سرکوب می‌شود یا قابل‌بحث نیست، رنج مزمن است؛ رنج روزمره‌ای که عاملش چالش‌های رابطه، مشکلات مالی، مصیبت‌های غیرمرگ‌بار، استرس کاری، سیاست‌های محل کار، مدیریت ضعیف و غیره باشد. اتفاقاً همین نوع رنج است که بیداد می‌کند.»

بیرون از آزمایشگاه شفقت هم، اخیراً این گشایش چشم‌انداز احساسی دارد میان رهبران سازمانی دنیا ارج‌وقربی می‌یابد. مفاهیمی همچون «آوردن تمام وجود به محل کار» و «موهبت شکست» (عنوان کتاب فوق‌العادۀ جسیکا لِیهی) وارد جریان غالب شده‌اند. هاروارد بیزنس ریویو همواره مقالاتی دربارۀ فواید مدیریت شفقت‌مندانه منتشر می‌کند. مدیریت‌پژوهان اخیراً حتی توجه خود را به مزایای منحصربه‌فرد مدیران سودازده معطوف کرده‌اند.

پژوهشگران از دیرباز می‌دانند که احساساتی که رهبران نشان می‌دهند بر تصور ما از قدرتشان تأثیر دارد. رهبرانی که در موقعیت‌های چالش‌برانگیز خشمگینانه رفتار می‌کنند، اغلب در تصور همه قوی‌تر از کسانی‌اند که غمگینانه واکنش نشان می‌دهند. اتفاقاً وقتی به دنبال نمونه‌های شاخص افراد تلخ‌وشیرین رفتم، راحت توانستم شخصیت‌های خلاق بیابم، اما یافتن رهبران تجاری خیلی سخت‌تر بود. به نظرم دلیلش این نبود که رهبران سودازده کم‌اند، بلکه به این خاطر بود که این ویژگی خود را چندان بروز نمی‌دهند. اما پژوهش اساتید مدیریت، خوان مادِرا و دی. برنت اسمیت، در سال 2009 نشان داد که بروز اندوه به‌جای خشم گاهی به نتایج بهتری برای رهبران می‌انجامد؛ نتایجی همچون روابط قوی‌تر با پیروان و ادراک بیشترِ کارآمدی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۲۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۲۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان