دانلود و خرید کتاب قدرت سکوت سوزان کین ترجمه ناهید سپهرپور | بهترین ترجمه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت سکوت اثر ناهید سپهرپور

کتاب قدرت سکوت

معرفی کتاب قدرت سکوت

کتاب قدرت سکوت با عنوان فرعی قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد! نوشته‌ی سوزان کین با ترجمه ناهید سپهرپور است. این کتاب به بررسی قدرت درونگراها در جهان برونگرایان می‌پردازد. جهانی که قادر نیست برای لحظه‌ای سکوت اختیار کند و شاهد تاثیرگذاری سکوت باشد.

این اثر پس از انتشار موفق شد تا راهش را به فهرست‌ پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون باز کند. در میان کتاب‌هایی که در زمینه‌ خلاقیت، نبوغ و روابط میان‌فردی و مدیریتی نوشته است، جایگاه اول را به دست بیاورد و به رای کاربران وبسایت گودریدز (Goodreads) به عنوان بهترین کتاب غیرداستانی در سال ۲۰۱۲ شناخته شود.

درباره کتاب قدرت سکوت اثر سوزان کین

کتاب قدرت سکوت: قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد! (Quiet: The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking) نوشته سوزان کین، به موضوعی پرداخته است که شاید در کتاب‌های کمتری به چشم بخورد: قدرت سکوت، قدرت درونگرایان!

احتمالا همه ما برای یک‌بار هم که شده، پای تست‌های روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی نشسته‌ایم. ممکن است شخصیت خودمان را با کمک مطالعه و آموزش بشناسیم و یا از مشاور و روان‌درمانگر برای شناخت بهتر شخصیت و ویژگی‌های شخصیتمان کمک گرفته باشیم. اما آنچه که شاید برای خودمان یا جامعه مورد قبول نباشد این است که بپذیریم شخصیتی درونگرا داریم. ریشه این مشکل در کجاست؟

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، تعاریف بسیاری برای موفقیت دارد و معمولا تلاش می‌کند تا افرادی را که در این دسته‌بندی‌ها نمی‌گنجند، از خود براند. دنیای ایدئال، دنیای پرحرف و برونگرا تعریف شده است. بنابراین عجیب نیست اگر ما نخواهیم بپذیریم که در دسته‌ درونگراها قرار گرفته‌ایم. اما چالش اصلی اینجاست که افراد درونگرا، دارای قدرتی هستند که بسیاری اوقات به دست خودشان یا دیگران، نادیده گرفته می‌شود.

در تمام جوامع، حتی در برونگراترین جوامع، تعداد قابل توجهی از افراد، چیزی در حدود یک سوم جمعیت، درونگرا است. حال بیایید تصور کنیم که این میزان از جمعیت، توانایی و قدرت‌های خود را دست‌کم بگیرد. عجب ضرر بزرگی! البته نمی‌توان انکار کرد که این نادیده انگاشتن توانایی‌ها در نهایت، به ضرر کل جامعه تمام می‌شود. درونگراها نیز بخش بسیار بزرگ و مهمی از جامعه هستند و ناتوان دیدن و یا نادیده گرفتنشان می‌تواند تمام جامعه را تخت تاثیر خود قرار دهد.

سوزان کین در کتاب قدرت سکوت درباره درونگرایی و برونگرایی صحبت می‌کند. او آن‌ها را به عنوان دو الگوی رفتاری می‌شناسد که اگرچه با یکدیگر تفاوت دارند، اما هردو به یک اندازه ارزشمند و مهم هستند. بیان چنین دیدگاهی در این دنیا، شجاعت بسیاری لازم دارد! دنیایی که موفقیت، به ویژه موفقیت شغلی را با برونگرایی مطلق تعریف می‌کند یا حداقل برونگرا بودن را شرطی اساسی و لازم برای رسیدن به موفقیت می‌داند، چنین تفکری را به سادگی قبول نمی‌کند. بنابراین احتمالا این وظیفه بر دوش ما است که صحیح بودن این گزاره را به دنیا اثبات کنیم.

سوزان کین با نوشتن کتاب قدرت سکوت، اولین قدم را در راه اثبات درستی این گزاره برداشت. او با صرف زمان و انرژی بسیاری، نوشتن کتاب را به پایان رساند. در کتابش از انسان‌های درونگرایی صحبت کرده است که دستاوردهایی عظیم داشتند، به موفقیت در زمینه‌های مختلف رسیده‌اند و در یک کلام، به همان موفقیت تعریف شده جامعه رسیده‌اند.

کتاب قدرت سکوت ویژگی دیگری نیز دارد که آن را به اثری ارزشمند تبدیل کرده است. نویسنده در این کتاب به سراغ افراد درونگرا رفته است و از موفقیت آنان سخن گفته است. او همچنین مخاطبان را با دنیای درونگراها، ویژگی‌ها، توانایی‌ها و ذهنیاتشان آشنا می‌کند. به این ترتیب کتابش را به اثری تبدیل کرده است که برای تمام جامعه مناسب است و به همه کمک می‌کند تا تعاملاتشان را با یکدیگر به شکل بهتری سروسامان بدهند.

چرا باید کتاب قدرت سکوت با ترجمه ناهید سپهرپور را بخوانیم؟

قدرت سکوت کتابی است که برای تمام افراد حاضر در یک جامعه مفید است. ما ممکن است درونگرا یا برونگر باشیم. اگر درونگرا هستیم، خواندن این کتاب به شناخت و پذیرش خودمان منجر می‌شود و اگر برونگراییم، به ما کمک می‌کند تا با بخش دیگری از جامعه، بهتر ارتباط برقرار کنیم.

سوزان کین با نوشتن این اثر موفق شد تا تحسین و تمجید منتقدان و نویسندگان بسیاری را از آن خود کند. آدام اس. مک‌هیو اینطور اظهار کرده است: این کتاب بحث و گفتگو پیرامون افراد درونگرای جامعه را، که سمت و سویی برونگرایانه دارد، به سمت جدیدی هدایت می‌کند. درونگراها بعد از خواندن این کتاب خواهند فهمید که تمام عمرشان را منتظر چنین چیزی بودند، هرچند خودشان نمی‌دانند!

جاناتان فیلدز، نویسنده کتاب عدم قطعیت معتقد است که این کتاب، اثری درخشان، روشنگر و توانمندکننده است. این کتاب مانند راهنمایی برای تمام کسانی است که فکر می‌کنند باید در نحوه تعاملشان با جهان تجدید نظر و اصلاحاتی صورت بدهند.

نشریه پابلیشرز ویکلی (Publishers Weekly) درباره کتاب قدرت سکوت اینطور گفته است: سوزان کین تصورات غلط و اشتباه را درهم شکسته است. او با ارائه اطلاعات شخصی و نیز نتایجی که برگرفته از آخرین تحقیقات است، شوق خواننده را به دنبال کردن زنده نگاه می‌دارد.

خواندن کتاب قدرت سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از طرف‌داران و علاقه‌مندان به مطالعات علوم انسانی و روان‌شناسی هستید، از خواندن کتاب قدرت سکوت لذت می‌برید. این کتاب برای تمام افراد جامعه مفید است. اما خواندن آن، برای کسانی که به طور مستقیم با مردم سروکار دارند، مناسب است. به عنوان مثال، معلم‌ها و تسهیلگران آموزشی، به طور مرتب با افراد مختلف درونگرا و برونگرا روبه‌رو می‌شوند. خواندن این کتاب می‌توان به آن‌ها کمک کند تا مخاطبانشان را بهتر بشناسند و درک کنند. گفتنی است انتشارات نوین کتاب گویا کتاب صوتی قدرت سکوت را با صدای رامونا شاه و ترجمه ناهید سپهرپور منتشر کرده است.

درباره سوزان کین

سوزان کین (Susan Horowitz Cain) نویسنده و سخنران آمریکایی، ۲۰ مارس ۱۹۶۸ به دنیا آمد. او فرزند سوم خانواده بود. در دانشگاه‌های پرینستون و دانشکده حقوق هاروارد تحصیل کرد و در سال ۱۹۹۳ فارغ التحصیل شد. او به مدت هفت سال به عنوان وکیل و نیز مشاور مذاکرات فعالیت کرد. اما بعدا کارش را به دلیل اینکه می‌خواست زندگی آرامتری همراه با خانواده‌‌اش داشته باشد، رها کرد.

سوزان کین بعد از نوشتن کتاب قدرت سکوت یک ویدیوی تدتاک (TED Talk) نیز بر همین اساس ساخت. این ویدیو در مدت زمانی کوتاه توانست رکورد بازدیدها را بشکند و به عنوان یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای تد تابه‌حال شناخته شده است. از سوزان کین کتاب دیگری به نام تلخ و شیرین نیز به فارسی ترجمه شده است. این کتاب اثری است درباره اینکه چطور می‌توانیم از رنج و اندوهمان استفاده کنیم تا شخصیتمان را رشد دهیم.

جملاتی از متن کتاب قدرت سکوت

من همیشه رزا پارکس را زنی بلند قامت و با خلق و خویی جسورانه تصور کرده بودم، کسی که به راحتی توانست در مقابل مسافران خشمگین یک اتوبوس بایستد. اما وقتی در سال ۲۰۰۵ در سن نود و دو سالگی از دنیا رفت، سیل آگهی‌های ترحیم از او به عنوان فردی ملایم، دلنشین و کوتاه قد یاد می‌کردند. آنها می‌گفتند رزا پارکس «محجوب و خجالتی» بود، اما «دل و جرأتی همچون شیر» داشت. تمام آن نوشته‌ها مملو از عباراتی همچون «فروتنی افراطی» و «شکیبایی آرام» بودند. آرام و شکیبا چه معنایی دارند؟ این تعاریف به طور ضمنی مورد پرسش واقع می‌شدند. چطور می‌توان خجالتی و در عین حال شجاع بود؟

نظرات کاربران

مـَه‌سـا
۱۳۹۸/۰۷/۰۹

the power of introverts in a world that can't stop talking! این کتاب در سال ۲۰۱۲ منتشر شد یه ماه وقتمو صرفِ خوندنِ این کتاب کردم...کتابی که هزار صفحه داشت و هر صفحه ایش نیاز به مدت ها فکر. کتابی که من و

- بیشتر
موری
۱۳۹۷/۰۳/۱۷

سرزنش درونگراها به خاطر شخصیتی که دارن و تمایل به بسط رفتارهای برونگرایانه به تمام افراد جامعه، مثل تحقیر زنان در یک جامعه مردسالار و یا بی ارزش شمردن سیاه پوستها در یک جامعه سفیدپوسته!

saeede94
۱۳۹۷/۰۳/۲۶

متاسفانه نمیشه به هر کسی از راه رسید این کتابو داد و آسوده بود که به خاطر رفتارمون قضاوت نمیشیم که حوصله سر بر یا بی حس و حالیم. اکثریت جامعه کلا ذهنیتی راجع به درونگرایی ندارند و حتی اگه داشته

- بیشتر
فائزه
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

یک کتاب مناسب برای درونگراهایی که درونگرا بودنشون باعث شده احساس کنن فقط به همین خاطر نسبت به بقیه کلی ضعف دارن. همراه با کلی شواهد علمی. برای من عاااااالی بود و نقش خیلی خیلی زیادی در پذیرش شخصیتم داشت.

- بیشتر
arash
۱۳۹۸/۰۶/۲۸

سیصد صفحه رو خوندم و دیگه ادامه ندادم. نمیدونم اونهایی که خوششون اومده چه چیزی در این کتاب دیدند. من به عنوان یک درونگرای آرام و شاید تا حدی خجالتی هیچ اطلاعات جدیدی از این کتاب به دست نیاوردم. از

- بیشتر
نرگس
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

من کتاب رو به زبان انگلیسی خوندم و نمیدونم که ترجمه‌ی این کتاب چطور باشه. ولی این کتاب خیلی خوبی برای آشنایی با درون گراهاس. درون گراهایی که از قدرت و نیرویی که دارن بی خبر هستن و تمام ویژگی

- بیشتر
EVER(G)REEN
۱۳۹۸/۰۴/۲۲

واییی چقد حال میده انسان درونگرا باشه...خدایا شکرت...دعا میکنم دوستان برونگرامونم حتی واسه یک ساعتم شده درونگرایی رو حس کنن😎😁

Mohammad
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

(۳-۱-[۹]) با توجه به دیدگاه کلیی که جامعه نسبت به درونگراها داره اکثرمون سعی میکنیم تا در موقعیت های مختلف خودِ واقعیمون رو نادیده بگیریم و نقش یک آدم برونگرا رو بازی کنیم و گاهی هم اگر نتونیم نقشمون رو به

- بیشتر
mostafa
۱۳۹۶/۰۸/۱۱

اگه خودتون درونگرا هستین، اگه فرزند/همسر/کارمند/همکار/دانش‌آموز/... درونگرا دارین؛ خوندن این کتاب می تونه دید و رفتارتون رو به خودتون، درونگرایی و دنیا عوض کنه شاید بهترین ویژگی این کتاب، تعریف درست درونگرایی باشه، اینکه جامعه چقدر در مورد درونگراها اشتباه می

- بیشتر
javadoo
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

عاااالی و بی نظیره این کتاب درون گراها حتما بخونن👍💪

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۳۵)
«می‌توانید با ملایمت جهان را به لرزه درآورید»
مـَه‌سـا
درون‌گرها برای احساس رضایت به محرک کمتری نیاز دارند، مثل صرف چای با دوستی صمیمی، حل کردن جدول کلمات متقاطع یا کتاب خواندن.
Gisoo
مطالعه را به ارتباط اجتماعی ترجیح می‌دهد
h.s.y
حسادت احساس ناپسندی است، اما حقیقت را آشکار می‌کند. شما بیشتر به کسانی حسادت می‌کنید که آنچه را در آرزویش هستید، دارند.
مـَه‌سـا
بسیاری از درون‌گراها از گفتگوهای کوتاه می‌هراسند اما از بحث‌های عمیق لذت می‌برند.
IZARIST
درون‌گراها الزاماً کمرو هم نیستند. کمرویی، یعنی ترس از عدم تأیید یا تحقیر اجتماعی، در حالی که درون‌گرایی، به معنای ترجیح دادن محیط‌هایی است که خیلی تحریک‌کننده نیستند. کمرویی ذاتاً دردناک است؛ در حالی که درون‌گرایی چنین نیست. یکی از دلایلی که مردم این دو مفهوم را با هم اشتباه می‌گیرند این است که آنها گاهی با هم تداخل پیدا می‌کنند
مـَه‌سـا
هیچ‌کس شجاع‌تر از کسی نیست که با شهامت از عقایدش سخن می‌گوید.
ــسیّدحجّتـــ
از «لاکتان بیرون بیایید»
Ramtin
درون‌گراها ترجیح می‌دهند به طور مستقل کار کنند و تنهایی می‌تواند راهی برای رسیدن به نوآوری باشد.
Gisoo
واژه‌ی درون‌گرا، مترادفی برای منزوی یا مردم گریز نیست. درون‌گراها می‌توانند چنین خصلت‌هایی داشته باشند، اما اغلب آنها رفتار بسیار دوستانه‌ای دارند.
Negar Amini

حجم

۴۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

حجم

۴۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان