دانلود کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش با صدای علی خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش اثر فیث جی. هارپر

دانلود و خرید کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش

گوینده:علی خسروی
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش

کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش نوشتهٔ فیث جی. هارپر و ترجمهٔ پگاه ملکیان است. گویندگی این کتاب صوتی را علی خسروی انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی روش‌های علمی مهار تنش و اضطراب.

درباره کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش

کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش با تمارین و نکات کاربردی و گام‌به‌گامش به ما کمک می‌کند تنش و اضطراب خود را مهار کنیم. فیث جی. هارپر که روان‌درمانگر است، در این کتاب صوتی دربارهٔ آسیب‌هایی که با استرس و اضطراب به مغز خود می‌زنیم، سخن گفته است. او اعتقاد دارد که مغز انسان با خشم، افسردگی، اضطراب، استرس، غم و اندوه تروماتیک، مصرف مواد، الگوهای رفتاری دیوانه‌وار و روابط احمقانه صدمه می‌بیند. او می‌گوید به‌جای اینکه فقط روی علائم اختلالات رفتاری خود تمرکز کنیم، به‌دنبال چرایی مشکل خود برویم؛ چون احتمال بهترشدنمان با دریافتن چرایی مشکل بسیار بیشتر است؛ برای مثال اگر به‌دنبال درمان استرس، اضطراب و افسردگی باشیم و علتشان را جویا نشویم، آن‌وقت عملاً کاری برای بهترشدن حالمان انجام نداده‌ایم. گفته شده که مغز نیز این‌طور است. اگر بتوانیم درک بهتری از چرایی کارهایمان داشته باشیم، آن‌وقت مرحلهٔ بهترشدن بسیار آسان‌تر پیش خواهد رفت. کتاب صوتی «رام‌کردن ذهن سرکش» کمک می‌کند بفهمید چرا درمانده شده‌اید. فهم این چرایی به شما کمک می‌کند بتوانید کاری برایش بکنید. این کتاب برای افرادی است که از اینکه دیگران برایشان تعیین تکلیف کنند، بیزارند و برای کسانی است که از فکرکردن یا شنیدن اینکه رسماً دیوانه یا احمق یا تنبل یا خیلی حساس شده‌اند، خسته‌اند و فکر می‌کنند دیگر باید بر خودشان غلبه کنند؛ برای کسانی که دیگر از احساس بدداشتن خسته شده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رام کردن ذهن سرکش

«لازم نیست برای دیدن یکی که از کوره دررفته در یوتیوب به دنبال ویدئو بگردید. کافی است سری به فروشگاه مواد غذایی، پارکینگ کلیسا یا فودکورت یک مرکز تجاری بزنید تا ببینید یک آدم لعنتی چه جنجالی سر مسئله‌ای کاملاً پیش‌پاافتاده به راه انداخته است.

شاید هم گاهی پیش آمده باشد که این شخص خودتان بوده باشید. یا کسی که عاشقش هستید یا اصلاً کسی که تحملش برایتان سخت است، اما مجبورید با او کنار بیایید.

تئوری‌های زیادی مبنی بر اینکه چرا ما تا این حد عصبانی می‌شویم وجود دارد، و همه‌شان هم منطقی هستند.

همهٔ ما:

بیش‌ازحد حواس‌پرتیم

بیش‌ازحد تحریک‌پذیریم

پر ازدحامیم

و بیش‌ازحد در زندگی روزمره غرق شده‌ایم.

آیا کسی هست که عقلش را از دست ندهد و از کوره درنرود؟

اما در بسیاری از کشورهایی که تمام این ویژگی‌ها و هزارجور دیگرش را هم دارند، این حجم از خشمی را که ما در اروپا و آمریکا داریم، مشاهده نمی‌کنید. محققی سوئدی مسحور تفاوت‌های فرهنگی شده بود و مطالعاتی دربارهٔ خشم انجام داد. او میزان خشم را در کشورهای ایالات متحده، ژاپن و سوئد مقایسه کرد. یافته‌هایش بسیار شگفت‌آور بود. او ثابت کرد که مثلاً در ژاپن صراحتاً به افراد آموخته می‌شود که تفاوت بسیار عظیمی در آنچه در درونتان حس می‌کنید و آنچه به دنیای بیرون بروز می‌دهید وجود دارد. این چیزی نیست که ژاپنی‌ها از آدم‌های اطرافشان یاد گرفته باشند، بلکه این را از برنامه‌های آموزشی واقعی مدرسه می‌آموزند.

در ژاپن به شما آموزش داده می‌شود که احساسات منفی را مهار کنید.

در مقابل وقتی در آمریکا از افراد خواسته می‌شود احساسات ناراحت‌کننده‌شان را توضیح دهند، آن‌ها به‌سختی می‌توانند این کار را انجام دهند. آن‌ها احساسات را چیزی درونی توصیف می‌کنند نه چیزی که بر رفتارشان تأثیر دارد. ولی استثنایی جالب وجود دارد: خشم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۸۳۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۸۳۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان