دانلود کتاب صوتی رویارویی با تغییر با صدای حمید محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رویارویی با تغییر اثر پروفسور دیمین هیوز

دانلود و خرید کتاب صوتی رویارویی با تغییر

گوینده:حمید محمدی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی رویارویی با تغییر

کتاب صوتی رویارویی با تغییر نوشتهٔ دیمین هیوز و ترجمهٔ وحید نمازی است. حمید محمدی گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ توسعهٔ فردی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رویارویی با تغییر

«سر الکس فرگوسن» به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال جهان شناخته می‌شود. او بارها در نظرسنجی‌ها و نشریات گوناگون به‌عنوان بهترین مربی فوتبال برگزیده شده است. محبوبیت او دلایل واقعی بسیاری هم دارد. تیم فوتبال منچستر یونایتد که به«شیاطین سرخ» شهرت دارد، با مربیگری فرگوسن به اوج خود رسید و دوره‌ای طلایی پر از جام‌ها و افتخارات پی‌درپی را تجربه کرد. فرگوسن پای بسیاری از ستارگان مشهور جهان فوتبال را به منچستر یونایتد باز کرد، اما راز او چه بود؟ با چه جادویی یک تیم فوتبال متوسط را از فرش به عرش رساند و چنان جایگاهی به آن بخشید؟ دیمین هیوز در کتاب صوتی رویارویی با تغییر (How to Think Like Sir Alex Ferguson: The Business of Winning and Managing Success) رموز موفقیت فرگوسن را مورد واکاوی قرار داده و از ذهنیت او سخن گفته است. 

شنیدن کتاب صوتی رویارویی با تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران اثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رویارویی با تغییر

«آیا تابه‌حال توجه کرده‌اید که خردسالان چقدر دوست دارند با خودشان حرف بزنند؟ این کار عامل اصلی رشد مغز است. روان‌شناسان دریافته‌اند که بین بیست تا شصت درصد کلمات اداشده‌ی هرروزه‌ی کودکان زیر ده سال صرف گفتار خصوصی می‌شود. شاید این‌طور به نظر نیاید، اما در واقع کودکان از این پچ‌پچ برای تسلط بر مهارت‌های جدید و یادگیری شیوه‌ی کنترل رفتار خود استفاده می‌کنند. اهمیت گفتار خصوصی را نخستین بار لف وایگوتسکی، روان‌شناس مشهور روسی، در روسیه و در دهه‌ی 1930 به ثبت رساند. به گفته‌ی او وقتی کودکی در حال یادگیری یک مهارت است، مثلاً قرار دادن دی‌وی‌دی در دستگاه پخش، ممکن است از مادرش کمک بخواهد. هم‌زمان با اینکه مادر دی‌وی‌دی را در دستگاه پخش می‌گذارد و توضیح می‌دهد که چه‌کار می‌کند: «اول دکمه‌ی باز کردن در دستگاه رو فشار می‌دهیم. بعد دی‌وی‌دی رو سر جاش می‌گذاریم. بعدم در دستگاه رو می‌بندیم.»، کودک هم دستورات مادر را در بخش گفتار خصوصی خودش ثبت می‌کند و معمولاً هم آن دستورات را با صدای بلند تکرار می‌کند تا خودش را هدایت کند. کودکان بزرگ‌تر می‌شوند و تجربه‌های بیشتری از این نوع کسب می‌کنند؛ اما این گفتار خصوصی از بین نمی‌رود، بلکه درونی می‌شود. به‌عبارت‌دیگر به خودگویی تبدیل می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان