دانلود کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت با صدای پیمان شیخی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت اثر دنیل والتر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت

معرفی کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت

کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت نوشتهٔ دنیل والتر و ترجمهٔ مسعود هاشمی و با صدای پیمان شیخی است ناشر صوتی کتاب یاران فناور (اندیشه آگاه) آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم چگونه آرام آرام به زندگی خود سر و سامان بدهیم؟

درباره کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت

آیا از کم‌کاری‌های مکرر خود در زندگی به ستوه آمده‌اید؟ آیا همچون بسیاری از مردم، شما نیز دفترچه‌ای پر از اهداف عالی دارید و هر‌ساله به سراغ آن‌ها می‌روید و به خود قول می‌دهید که این بار دیگر باید به آن‌ها دست پیدا می‌کنید؟ شاید هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دیگر دست از رؤیاهای خود کشیده‌اید زیرا به این باور رسیده‌اید که سبک زندگی موفق مخصوص از ما بهتران است. اگر پاسخ شما به این پرسش‌ها مثبت است این کتاب را بشنوید.

کتاب صوتی عادت هایی برای موفقیت مشکلات و مصائب تغییر عادت‌های مخرب زندگی را به ما نشان می‌دهد. این عادت‌ها به‌گونه‌ای در تاروپود ما تنیده شده‌اند که گویی جزئی از وجود ما شده‌اند، بنابراین تغییر آن‌ها دشوار است؛ اما خبر خوب این است که اگر واقعاً قصد تغییر آن‌ها را داشته باشید می‌توانید به‌راحتی عادت‌های افراد موفق را دنبال کنید و به همان میزان به زندگی خود نظم ببخشید و به رؤیاهای خود جامه عمل بپوشانید.

در این کتاب خواهیم آموخت:

- ریشه عادت‌های مخرب و منفی در کجاست؟

- چگونه می‌توان عادت‌های مثبت را جایگزین عادت‌های منفی کرد؟

- چرا انگیزه به‌تنهایی برای رسیدن به رؤیاهای شما کافی نیست؟

- چرا انضباط شخصی تنها کلید موفقیت است؟

- اهمیت قبول شکست‌ها در چیست؟

شنیدن کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی عادت‌ هایی برای موفقیت

«آیا می‌دانید افرادی در دنیا هستند که بسیار مستعدتر از اغلب خوانندگان، رقصندگان و بازیگران فعلی هستند؟ افراد زیادی در دنیا وجود دارند که شاید باهوش‌تر از بیل گیتس و وارن بافت۱۹ باشند؛ اما همه این افراد ممکن است فاقد یک ویژگی باشند و آن نظم است. ببینید، شاید شما ذاتاً فرد مستعدی باشید اما اگر برای بالفعل کردن آن استعداد نظم نداشته باشید، هرگز موفق نخواهید شد. کوبی برایانت فقید یکی از معروف‌ترین ورزشکاران نسل خود بوده و هست. این نه‌فقط به خاطر این است که او ذاتاً یک بسکتبالیست حرفه‌ای است بلکه بیشتر به خاطر اخلاق کاری منظم و افکار بدون مرز اوست. کوبی برایانت در سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت نشان افتخار ESPY گردید و سخنرانی تأثیرگذاری برای همکاران ورزشی خود ارائه داد. یکی از نکات مهمی که او در سخنان خود بر آن تأکید داشت این بود که دلیل موفقیت او استعداد ذاتی نبوده است بلکه بیشتر به خاطر سحرخیزی روزانه او رأس ساعت ۴ صبح بوده است. او رؤیایی در سر داشته است و لازم دیده است که برای رسیدن به آن رؤیا سخت‌کوشی و البته فداکاری کند.

کوبی برایانت نمونه خوبی از ورزشکاران موفق است که برای رسیدن به رؤیاهایش ایثار فراوانی کرده است. هنگامی‌که به زندگی افراد موفق نگاهی می‌اندازیم، معمولاً موفقیت آن‌ها را می‌بینیم؛ اما سال‌ها عرق ریختن، خون‌دل خوردن و اشک‌هایی که این موفقیت چشمگیر بر اساس آن‌ها شکل گرفته است را نمی‌بینیم. ما تنها مدال‌ها، موفقیت‌ها و دوران طلایی آن‌ها، خانه‌های بزرگ، اتومبیل‌های گران‌قیمت، طراحان لباس و فروش کنسرت‌های آن‌ها را می‌بینیم. ما از تلاش‌ها و سختی‌هایی که برای رسیدن به این مرحله تحمل کرده‌اند، بی‌خبریم و به همین خاطر است که بیشتر افراد قادر به انجام این کارها نیستند. ما برای موفق شدن باید یک‌سری عادت‌های ناخوشایند را کنار بگذاریم، تلاش‌هایمان باید از دیگران بیشتر باشد و البته باید بیشتر از خودمان کار بکشیم.

تام کورلی در کتاب خود تحت عنوان «عادت‌های خود را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند» عادت‌های روزانه ۲۳۳ میلیونر را مورد مطالعه قرار داد؛ اما تحقیق او به اینجا ختم نشد. وی همچنین به مطالعه عادت‌های ۱۲۸ نفر از افرادی که سالیانه کمتر از ۳۵۰۰۰ دلار درآمد داشتند، پرداخت. یافته‌های او نشان می‌دهد که عادت‌های ما می‌تواند تعیین کننده موفقیت یا شکست ما در زندگی باشند. بیایید باهم نگاهی به عادت‌های خوب افراد بسیار موفق بیندازیم و عادت‌های بدی که باعث شده است تا شما از دیگران عقب بیفتید را بررسی کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان