دانلود کتاب صوتی برنده تنهاست با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برنده تنهاست اثر پائولو کوئلیو

دانلود و خرید کتاب صوتی برنده تنهاست

گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برنده تنهاست

کتاب صوتی برنده تنهاست نوشتهٔ پائولو کوئلیو و ترجمهٔ پروانه طاهری است. مهدی صفری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این رمان شما را به جشنوارهٔ فیلم «کن» و دنیایی پر زرق‌وبرق می‌برد.

درباره کتاب صوتی برنده تنهاست

کتاب صوتی برنده تنهاست حاوی یک رمان است که تصویری واقعی از پشت‌صحنهٔ دنیای تجمل و تمدن نشان داده که برخلاف ظاهر پر زرق‌وبرق، حقایق تلخ و بی‌رحمانه‌ای در خود نهفته دارد. این رمان صوتی، اثری هیجان‌انگیز درمورد دنیای شانس و شهرت است که الزام به لوکس و موفق‌بودن به هر قیمتی مانع از شنیدن آنچه شخصی واقعاً شایستهٔ آن است، می‌شود. پائولو کوئیلو در این رمان ما را به جشنوارهٔ فیلم کن می‌برد. در این جشنواره «ایگور» میلیونر روسی، «سزار حمید» فعال در حرفهٔ مد از خاورمیانه و «گابریلا» هنرپیشهٔ آمریکایی مشتاق به ایفای یک نقش اصلی هستند. این رمان چهرهٔ متفاوت نویسنده‌ای را نشان می‌دهد که در کتاب‌های قبلی‌اش به مضامین عارفانه می‌پرداخت؛ هرچند مضمون این کتاب نیز اگر به عمق آن نگاه کنیم، بار عرفانی بسیاری دارد. پائولو کوئیلو در این کتاب، به‌طرزی هولناک و بی‌رحمانه و به تمام معنا به تمدن غرب می‌تازد؛ تمدنی که مبنای اصلی سیطرهٔ استعماری این فرهنگ را بر جهان تشکیل می‌دهد. شهرت، مد و سینما، ۳ مضمون اصلی زیرحمله در این کتاب هستند. نویسنده در کنار این‌ها، ابتذالی را به سخره می‌گیرد که به نظرش تمام عناصر معنوی را از جامعهٔ امروز بشری دور کرده و جسم و روح جوانان را تسخیر کرده است. مخاطب این کتاب صوتی، با جلوه‌هایی از جامعهٔ غرب روبه‌رو می شود که مثل سراب، بسیاری از جوانان را به‌سوی خود می‌کشد. به‌قول خود نویسنده، قصهٔ کتاب «برنده تنهاست»، تصویری فوری از جهانی است که در آن زندگی می کنیم. ماجرا در طول ۲۴ ساعت در جشنوارهٔ فیلم کن رخ می‌دهد. قهرمان داستان «ایگور مالف» است که به کن آمده تا فارغ از اینکه در جشنواره چه می‌گذرد، همسر سابق و تنها عشق زندگی‌اش را پیدا کند.

شنیدن کتاب صوتی برنده تنهاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر برزیل و قالب رمان با درون‌مایه‌های عرفانی و روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، جاسوس، هستی (زندگی).

نظرات کاربران

MariKa
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

با صداش مشکل داشتم و تفاوت آنچنانی بین صداهای شخصیت‌های متفاوت نبود.. و هیجان و حس و حال به صدا منتقل نشده و حس روخوانی داد بهم نسبتاً:(((

nil.see
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

جالب و متفاوت من دوست داشتم

زمان

۱۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۱,۰۰۰
تومان