دانلود کتاب صوتی برند ماندگار با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برند ماندگار اثر جرمی میلر

دانلود و خرید کتاب صوتی برند ماندگار

نویسنده:جرمی میلر
امتیاز:
۳.۴از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برند ماندگار

کتاب صوتی برند ماندگار نوشتهٔ جرمی میلر و ترجمهٔ سعید یاراحمدی است. ابوالفضل شاه بهرامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این اثر حاوی ۱۲/۵ اصل برای ساخت برندی فراموش‌نشدنی است.

درباره کتاب صوتی برند ماندگار

کتاب صوتی برند ماندگار ابتدا توضیح داده است که منظور از برند ماندگار چیست. کتاب‌های بسیاری در زمینهٔ برندسازی منتشر شده که هر کدام به‌سهم خود این مقوله را بررسی کرده، اما بیشتر آن‌ها دربارهٔ برندهای بزرگ و مطرحی چون اپل، گوگل و مایکروسافت است که استراتژی‌های برندسازی‌شان برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارد. بودجه، قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت‌ها از توان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارج است؛ ازاین‌رو وجه تمایز کتاب صوتی «برند ماندگار» این است که مقولهٔ برندسازی را به‌صورت کاربردی و عملی بررسی کرده است. جرمی میلر کوشیده است با برشمردن ۱۲/۵ اصل و مثال‌های فراوان از شرکت‌هایی که با رعایت این اصول به برندی ماندگار تبدیل شده‌اند، به ما یاد بدهد چگونه با داشتن شرکتی متوسط، به برند محبوب مشتریان تبدیل شویم تا نقش سفیر برندمان را بازی کنند. اصول این کتاب صوتی، ساده و کاربردی است و اجرای آن برای هر کسب‌وکاری با هزینه‌ای اندک ممکن است.

شنیدن کتاب صوتی برند ماندگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ برندسازی برای کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی برند ماندگار

«مشتریان تشنهٔ شفافیت‌اند.

در دنیایی بسیار پرازدحام زندگی می‌کنیم. آن‌قدر انتخاب‌های فراوان در اختیارمان است که سروسامان‌دادن به آن‌ها سخت است. زندگی‌مان را با چیزها و کارهای گوناگون پر کرده‌ایم: تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، ایمیل، توییتر، فیس‌بوک، کار، خانه، بچه‌ها، تمرین فوتبال، پروژه‌ها، تعطیلات و... . این فهرست همین‌طور ادامه دارد. در نتیجه، هرکسی احساس شتاب‌زده‌بودن و کمبود وقت می‌کند.

مشتریان برای درک اینکه چه خدماتی ارائه می‌دهید یا چه‌چیزی شما را متمایز می‌کند، وقت ندارند. آن‌ها از پهنای باند لازم یا علاقه به تحقیق دربارهٔ کسب‌وکارتان و برقراری روابط با کارکنانتان بی‌بهره‌اند و فقط به‌دنبال حقایق و کارکردن با شرکتی هستند که زندگی‌شان را کمی ساده‌تر کند.

با وجود این، جای تعجب دارد که برخی شرکت‌های انگشت‌شمار کاری می‌کنند که برندشان به‌آسانی درک شود. آن‌ها برای توضیح کسب‌وکارشان به زبانی شفاف و گویا مشکل دارند. از وب‌سایت‌های آن‌ها دیدن می‌کنید و با سردرگمی از آن‌ها خارج می‌شوید. بروشورهایشان را می‌خوانید، ویدئوهای آن‌ها را می‌بینید، پژوهش‌هایشان را بررسی می‌کنید و بعد از همهٔ این‌ها شاید هنوز نفهمید کارشان چیست. حرف‌زدن دربارهٔ اینکه به زبانی شفاف و گویا بگویید چه‌کسی هستید و چه کاری می‌کنید، ساده است؛ ولی در عمل کار هرکسی نیست، به‌خصوص اگر شرکتتان نوآوری می‌کند و به‌دنبال تغییر وضعیت موجود است.

نوآوری بزرگ‌ترین دشمن شفافیت به زبان ساده است. می‌خواهید ماهیت کسب‌وکارتان را شسته‌رفته ارائه دهید و در عین حال، عامل منحصربه‌فردی و هیجان‌انگیزی آن را هم منتقل کنید؛ ولی چگونه همهٔ این‌ها را بدون اینکه بالای منبر بروید یا انشا بنویسید، توضیح می‌دهید؟

توانایی توضیح کار شرکت به زبان ساده، شرکت‌های متوسط را از برندهای ماندگار متمایز می‌کند و برندتان را در جایگاه برنده قرار می‌دهد. شرکت‌هایی که برای ترکیب نوآوری با شفافیت به زبان ساده تلاش می‌کنند، خود را از بقیه متمایز می‌کنند. شفافیت به زبان ساده نشان می‌دهد شرکت از ماهیت خود و کاری که می‌کند اطمینان دارد و مشتریان به‌روشنی آن را می‌فهمند.

فقط با شفاف‌کردن داستانتان، برندتان را راحت‌تر پیدا می‌کنند، بیشتر به شما مراجعه می‌کنند و به‌یادماندنی‌تر و خواستنی‌تر می‌شوید.

توضیح به زبان ساده به همه نشان می‌دهد کسب‌وکارتان چه‌کاره است و اطمینان را در برندتان نهادینه می‌کند. مشتریان برای خرید از شما سرودست می‌شکنند؛ زیرا درکتان می‌کنند. با خوش‌حالی برایتان مشتری می‌فرستند و برای توضیح اینکه چه‌چیزی شرکتتان را منحصربه‌فرد می‌کند، زبان لازم را دارند.

برند وقتی به شفافیت به زبان ساده دست پیدا کند، همه‌گیر می‌شود؛ ولی یافتن کلماتی که در ذهن بمانند، برای خودش داستانی دارد.»

نظرات کاربران

Farzad Mousavi
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بی‌ربط و سطحی

زمان

۹ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان