دانلود کتاب صوتی خودتان را برند کنید با صدای نوتاش نیک‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودتان را برند کنید اثر جان پرکیس

دانلود و خرید کتاب صوتی خودتان را برند کنید

معرفی کتاب صوتی خودتان را برند کنید

کتاب صوتی خودتان را برند کنید نوشته جان پرکیسو دیوید رویستون لی است و با ترجمه فاطمه باغستانی و صدای نوتاش نیک‌نژاد در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب خودتان را برند کنید

برند در مفهوم گسترده آن، قدمتی هزاران ساله دارد. امپراتوری‌ها اهمیت برند و نماد را از روزگاران قدیم می‌دانستند. برای مثال شیر سنت مارک با آن بال‌ها و یک کتاب، نماد امپراتوری ونیز است. این شیر روی یک ستون بین میدان سنت مارک و گوندالوها ایستاده است. بازدیدکنندگان برگامو در دامنه‌های تپه‌های آلپ نزدیک میلان از دیدن شیر سنت مارک در کنار منطقه پالازو دلا شگفت‌زده می‌شوند.

شبکه شما، منبع مهمی از فرصت‌های جدید است. هر چه سن شما بیشتر باشد، احتمال یافتن شغل بعدی از طریق تماس‌های شخصی بیشتر از استخدام شرکتی است. این حتی در بخش‌های تخصصی مانند مالی و حسابداری نیز صادق است. در انگلستان، مطالعه حسابداران دارای پروانه نشان داده که بیست درصد از حسابداران تا سن ۳۵سالگی شغل خود را از شبکه‌ها یافته‌اند و هشتاد درصد به‌صورت شرکتی کار پیدا کرده‌اند. این رقم در سنین ۳۵ تا ۵۰ سال به ۵۰/۵۰ می‌رسد. در سنین بالاتر از پنجاه سال، کاریابی شبکه‌ای شامل هشتاد درصد می‌شود.

حتی اگر اکنون مشغول به کار هستید، ارتباط با شبکه خودتان ارزشمند است چرا که شما را از فرصت‌های جدیدی که ممکن است برایتان جذاب باشد، آگاه می‌کند. بیشتر مردم خوب می‌دانند که باید برای خود بازاریابی کنند. اما بازاریابی به معنای ارسال رزومه کاری به مؤسسات مختلف نیست. این کار هیچ فرقی با کاریابی ندارد. به محض آن‌که دست از معرفی خود بردارید، فراموش می‌شوید. ابتدا باید بدانید که بین فروش و بازاریابی تفاوت وجود دارد.

این کتاب به شما کمک می‌کنیم خودتان را معرفی کنید و برای هویت خودتان یک برند شخصی داشته باشید. در طول این کتاب به شما نشان می‌دهیم که چطور شبکه ارتباطی عظیم و قدرتمندی بسازید تا برای شما فرصت‌های جدیدی بیافریند و حساب‌های بانکی شما را پر و پیمان نگه دارد.

شنیدن کتاب خودتان را برند کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال برند شخصی‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودتان را برند کنید

برند تو، ایستا نیست بلکه پیوسته در حال رشد و توسعه است. اگر استخدام جایی هستی، برند تو بر آینده کاری و دید دیگران نسبت به تو تأثیر می‌گذارد. همچنین تعداد و کیفیت پیشنهادهای کاری که از دیگر کارفرمایان دریافت می‌کنی را نیز تحت تأثیر دارد. اگر خودت کسب و کاری داری، برند تو کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری جذب کنی و همان‌طور که تمایل داری، درآمد زیادی کسب کنی. اگر سرمایه‌گذار هستی، برند تو کمک می‌کند تا فرصت‌های ویژه‌ای از تیم‌های مدیریت، مشاوران و دیگر سرمایه‌گذاران جذب کنی.

بیشتر افراد برندهای ضعیفی دارند. وقتی با دستی پر از کارت‌های ویزیت از یک کنفرانس برمی‌گردید، خیلی سخت است که آن‌ها را به یاد بیاورید چه برسد به این‌که چه کاری انجام می‌دهند یا چگونه می‌توانند با شما همکاری کنند.

اگر می‌خواهید موفق باشید، باید خودتان را منحصربه‌فرد نگه دارید طوری‌که در میان جمع به چشم بیایید. مردم باید به یاد بیاورند که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید و چه تفاوتی ایجاد می‌کنید. هرچه برند شما قوی‌تر باشد، دیگران ارزش بیشتری برایتان قائل هستند. آن‌ها از این‌که روی پروژه‌شان کار کنید، خوشحال می‌شوند و پول بیشتری برای این احساس امنیت می‌پردازند. هر کسی از جمله برق‌کارها، لوله‌کش‌ها، روان‌شناسان، سخنرانان و نقاشان می‌توانند برند قدرتمندی برای خود بیافرینند.

بخش خدمات حرفه‌ای مانند مشاوران، وکلا و حسابداران به‌سرعت رشد کرده است. برخی از متخصصان، سال‌های زیادی را در همان شرکت اول خود گذرانده‌اند اما موضوع برندآفرینی شخصی هنوز موضوع جذابی است. اگر شما عضو تازه‌کار یک مؤسسه هستید، برند شخصی به شما کمک می‌کند که دیگران رفتار خوبی با شما داشته باشند و رؤسا شما را برای بیشتر پروژه‌ها انتخاب خواهند کرد. آن‌ها از همکاری با شما لذت می‌برند. وقتی شما عضوی از یک پروژه باشید، باز هم برند شخصی به شما کمک می‌کند. خیلی‌ها فکر می‌کنند کار کردن در یک شرکت که برند خوبی دارد، کافیست و به آن‌ها کمک می‌کند تا پروژه‌های جدیدی بگیرند اما داشتن برند شخصی هم نقش خودش را دارد و کارایی آن بهتر از تکیه بر برند شرکت است. در این صورت مشتریان نام شما را می‌شناسند و هر جا که بروید، به شما مراجعه می‌کنند.

نظرات کاربران

ع غ
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

چرا نمیتونم این کتاب بخرم ،یعنی مراحل پرداختش مشکل داره انگار؟! و چند بار تلاش کردم اما نشد

زمان

۸ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۴۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۴۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان