دانلود کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده با صدای فاطمه علیمرادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده اثر ریچارد رستاک

دانلود و خرید کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده

کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده نوشتهٔ ریچارد رستاک و ترجمهٔ سمیه اسدپور است. فاطمه علیمرادی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده

کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده حاوی آخرین نتایج تحقیقات ریچارد رستاک در زمینۀ مغز و روان‌شناسی است. او در این اثر نشان داده است که محتویات جمجمۀ انسان چطور قادر است سرعت پردازش مغز را برای مدیریت هر جنبه از زندگی روزمره بالا ببرد. این کتاب صوتی از طریق افزایش کارایی و اصلاح عملکرد مغز روش‌هایی را برای بهبود شناخت و ادراک به ما ارائه کرده است؛ همچنین تمرین‌های مثبت و مفیدی را معرفی کرده که می‌توانیم برای باهوش‌ترشدن انجام دهیم. این امر بر اساس یک اصل مهم است: هر چه بیشتر درمورد چگونگی عملکرد مغز خود بیاموزیم، شانس ما برای استفادهٔ کارآمدتر از آن و بهینه‌سازی توانایی‌های فکری، بیشتر و موفقیتمان در زندگی، بیشتر از بسیاری از افراد خواهد بود که ممکن است نمره‌ای بالاتر از شما در آزمون‌های استاندارد هوش داشته باشند. کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده سرشار از توصیه‌های پرکاربرد و مثال‌هایی حقیقی و جذاب از آثار تاریخی، مشاهیر، ادبیات و علم است و ۲۸ مرحلهٔ بسیار سازنده و آموزنده را به ما ارائه کرده است.

شنیدن کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و ارتباط آن با مغز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مغز موتسارت و خلبان جنگنده

«در مثالی دیگر برای نکته‌ای که به آن اشاره کردم، من و همسرم به تازگی تصاویری از دخترمان را مرتب کردیم که در مراحل مختلف زندگی از او گرفته شده بود. این کار را انجام می‌دادیم تا تصاویر مناسبی را برای درج در سالنامۀ دانشگاهش تهیه کنیم. به تبعیت از طراحی برادرم برای تقویم، ترجیح دادیم یک مونتاژ یا ترتیبی از عکس‌های مرتبط با هم ایجاد کنیم. همان طور ‌که به تصاویر گرفته شده از دوران نوزادی تا فصل تعطیلات ماه گذشته نگاه می‌کردیم، آن، به طور هم‌زمان برای ما هم به عنوان بزرگسال در کالج ترینیتی در هارتفورد و هم به عنوان کودک سه ‌ساله در حال بازی در مدرسه وجود داشت. در حالی ‌که ممکن است برای آن، چیدن تصویر هر یک از این رویدادها در کنار هم به ترتیب زمانیِ خود راحت‌تر باشد، به لحاظ اینکه همه این رویدادها را شخصاً تجربه کرده بود، در حالی‌ که من و همسرم رویکرد متفاوتی داشتیم. ما وقایع مربوط به هر دوره از زندگی آن را به یاد می‌آوریم، از زمان تولد او گرفته تا مکالمه تلفنی چند ساعت پیش با او. برای ما، هر رویداد از زندگیِ آن به یک اندازه واقعی و امروزی به نظر می‌رسد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۴۷۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۴۷۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان