دانلود کتاب صوتی خودمان تمامش می‌ کنیم با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودمان تمامش می‌ کنیم اثر کالین هوور

دانلود و خرید کتاب صوتی خودمان تمامش می‌ کنیم

معرفی کتاب صوتی خودمان تمامش می‌ کنیم

کتاب صوتی خودمان تمامش می‌ کنیم نوشتهٔ کالین هوور و ترجمهٔ بهاره مظاهری و با صدای شهره روحی، هوتن شاطری، اشکان متولی، نسترن نجاران، مهدی فضلی و محمد ولیان است و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است. «گاهی کاری‌ترین زخم‌ها، یادگار عاشق‌ترین آدم‌هاست.»

درباره کتاب صوتی خودمان تمامش می‌ کنیم

زندگی لیلی راحت و بدون سختی نیست اما این موضوع او را از تلاش برای ساختن زندگی ایدئالش دلسرد نکرده است. لیلی دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهر کوچکی در ایالت مین سپری کرده است و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه به بوستون آمده و کسب و کار خودش را راه انداخته است. بعد از آشنایی با متخصص مغز و اعصاب خوش چهره‌ای به نام رایل کینکید، همه چیز آنقدر خوب به نظر می‌رسد که باور آن برای لیلی سخت است.

رایل پرمدعا، سرسخت و حتی کمی مغرور است. از طرف دیگر، احساسی و باهوش است و به لیلی علاقه دارد. با این حال، عدم تمایل رایل به ایجاد رابطه‌ای پایدار باعث نگرانی لیلی شده است.

لیلی همزمان با تردیدهایی که نسبت به رابطه‌ٔ جدیدش دارد، به اطلس کاریگن نیز فکر می‌کند. اطلس کاریگن عشق اول لیلی، حامی و نقطه‌ٔ اتصال او به گذشته اشت. لیلی و اطلس از بسیاری جهات شباهت زیادی به هم دارند و رویارویی مجدد آن دو با یکدیگر، رابطه‌ٔ جدید لیلی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی خودمان تمامش می‌ کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های عاشقانه و ماجراجویانه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان