دانلود کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید با صدای پوریا نوش‌مهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید اثر مارکوس شریدن

دانلود و خرید کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید

معرفی کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید

کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید نوشتهٔ مارکوس شریدن و ترجمهٔ مرتضی چرخ زرین است. پوریا نوش مهر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی رویکردی تحول‌آور به فروش درون‌گرا، بازاریابی محتوایی و مصرف‌کنندهٔ دیجیتالی امروز دارد.

درباره کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید

کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید، بر اساس روایتی حقیقی از فرازوفرودهای یک کسب‌وکار غیرآنلاین نوشته شده است. مارکوس شریدان، نویسندۀ این کتاب، در سال ۲۰۰۱ میلادی کسب‌وکاری راه‌اندازی می‌کند. در سال ۲۰۰۸ و با آغاز بحران اقتصادی، کسب‌وکار او نیز دچار چالش می‌شود و شرکتش در آستانۀ ورشکستگی قرار می‌گیرد. مارکوس با بررسی اوضاع به این نتیجه می‌رسد که شیوه‌های قدیم تبلیغات و بازاریابی غیرآنلاین دیگر کافی نیست. او به ارزش «اینترنت» برای کاربست شیوه‌های جدید بازاریابی و بازاریابی محتوایی پی می‌برد. آنچه در این کتاب می‌شنوید، تجارب فردی او برای نجات شرکتش از ورشکستگی است. با این اثر صوتی با روش‌هایی از بازاریابی محتوایی آشنا می‌شوید که کاملاً مبتنی بر شیوه‌های امتحان‌شده است.

شعار «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید»، نوعی فلسفۀ کسب‌وکار است که بر ارتباطات، فرهنگ سازمانی و شیوۀ فروش تأثیر می‌گذارد. این شیوه بر پرسش‌ها، تمایلات و نیازهای مصرف‌کنندگان تمرکز می‌کند تا با تولید محتوای مؤثر، آن‌ها را با شما و خدماتتان بیشتر آشنا کند. این همان بازاریابی درون‌گرا یا ربایشی است که مدل کسب‌وکارتان را متحول خواهد کرد؛ در واقع شما راهبردهایی را به کار می‌گیرید که هنگام خرید به آن توجه دارید، اما در جایگاه فروشندۀ خدمات یا محصولات به آن‌ها توجه نمی‌کنید.

شنیدن کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد روش‌های موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آن‌ ها می‌ پرسند شما پاسخ دهید

«تابه‌حال مشتری‌ای داشته‌اید که به شما بگوید: «ما از شما خوشمان می‌آید و امیدواریم بتوانیم با شما معامله کنیم، اما اگر نتوانستیم، کسی را سراغ دارید که بخواهید به ما معرفی کنید؟» اگر زمان زیادی است که به کسب‌وکار مشغول هستید، احتمالاً با چنین سؤالی مواجه شده‌اید. احتمالاً هم باید بدانید که بیشتر شرکت‌ها در مواجهه با چنین سؤالی معمولاً پاسخ می‌دهند: «کسی را سراغ نداریم که دقیقاً مثل ما باشد!» وقتی کسی با چنین عبارتی جواب می‌دهد، من و شما هر دو می‌دانیم که سؤال‌کننده با خودش فکر می‌کند: «اوه، بی‌خیال، جدی که نمی‌گویی؟» یک بار، آخرین سالی که به کار فروش استخر شنا مشغول بودم، با زوجی قرار ملاقات فروش داشتم که این قرار حدود دو ساعت طول کشید. وقتی پیشنهادم را به آن‌ها دادم، گفتند: «مارکوس، ما واقعاً خیلی از تو خوشمان می‌آید. واقعاً می‌گوییم و فکر می‌کنیم از شما خرید کنیم. اما به‌فرض، اگر این‌طور نشود، کسی را می‌شناسی که به ما معرفی کنی؟» افسوس، این آخرین چیزی است که فروشنده می‌خواهد بشنود.

آن شب، با آن‌ها معامله‌مان نشد؛ اما رانندگی طولانی‌ای تا خانه داشتم و حین رانندگی به این سؤال و قانون «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید»، خیلی فکر کردم. بعد از کلی فکرکردن به خودم گفتم: «خب، وقتی سؤال می‌پرسند، فکر می‌کنم باید جوابشان را داد.» وقتی نیمه‌شب به خانه رسیدم، بلافاصله پشت میز آشپزخانه نشستم و مقالۀ «بهترین سازندگان استخر شنا در ریچموندِ ویرجینیا چه کسانی هستند (نقدها و رتبه‌بندی‌ها)» را نوشتم و آن را روی سایتمان قرار دادم. نام پنج شرکت را که به‌نظرم واقعاً بهترین سازندگان در ریچموند بودند، فهرست کردم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۸۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۸۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۰۰۰
تومان