دانلود کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار با صدای صابر سماواتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار اثر فابین گیرالتر

دانلود و خرید کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار

انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار

کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار نوشتهٔ فابین گیرالتر و ترجمهٔ آرزو خلجی است. صابر سماواتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ برندسازی و کسب‌وکار.

درباره کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار

فابین گیرالتر در کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار برندهایی را که در حوزه‌ٔ کالا هستند، مثل ساعت، جوراب، کفش، مبلمان و ... را تحلیل کرده و به مخاطبان خود توضیح داده که آن‌ها چطور به سرعت به برندهای محبوب تبدیل شده‌اند. به عقیدهٔ نویسنده تعریف کردن یک داستان جذاب باعث می‌شود که یک برند در صدر باقی بماند، حتی اگر محصولات یا خدماتی که تولید می‌کند کاملا معمولی باشند. هنر نویسنده در ارائه‌ی ترفندهای خود دقیقا همین موضوع است. در این کتاب صوتی نویسنده‌ با تکیه بر تجربه‌های شخصی خود از چگونگی شکل‌گیری بیش از ۶۰ برند سخن گفته است. او در این اثر صوتی تلاش کرده از کلیشه‌ها و حرف‌های بی‌پایه‌و‌اساسی که در بسیاری از کتاب‌های حوزه‌ٔ بازاریابی و تجارت وجود دارند، دوری کند. گفته شده است که برند مهم‌ترین بخش بازاریابی هستند و می‌توانند کالا را بسیار بهتر، کامل‌تر و شفاف‌تر به مخاطبان معرفی کند. این موضوع برای همه چه به‌عنوان بازاریاب و چه به‌عنوان تولیدکننده نیازمند توجه عمیق و همه‌جانبه است. با شنیدن این اثر صوتی از پیچیدگی‌های این حوزه آگاه می‌شوید و به دلایل موفقیت بسیاری از برندها پی خواهید برد. این اثر در پنج بخش نگاشته شده که عنوان آن‌ها عبارت است از «برندهای متداول»، «برندسازی برای کمپانی‌ها»، «عقاید، هنگامی که ارزش‌ها مهم‌تر از کالا می‌شوند»، «موقعی که حس مکان مهم‌تر از کالا می‌شود» و «توصیه‌های شفافیت».

شنیدن کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ برندینگ و تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب‌ و کار

«توصیه‌هایی برای ابراز عقیده

به اشتراک گذاشتن عقیده همیشه بیشتر از معرفی محصول روی مخاطب تأثیر می‌گذارد. تنها راه ارتباط گرفتن با مخاطب از طریق اظهار عقیده این است که افکار و احساسات آن‌ها را عمیقاً درک کنید این کار نیازمند رصد دقیق گوش کردن و گفت‌وگو به شیوه‌ی مشارکتی در شبکه‌های اجتماعی و نیز به صورت رودررو است. اظهار عقیده‌ی تند صادقانه و همراه با همدلی می‌تواند نیروی پیش‌برنده در کسب و کار شما باشد. ارزش‌هایی که درباره‌ی آن‌ها با مخاطب گفت‌وگو می‌کنید و اظهار عقیده‌ی شما در رابطه با مسائل مختلف نقش مهمی در افزایش میزان فروش و ارزشندپنداری کالای تولیدی شما خواهد داشت.

توصیه‌ی 3: دلیل

همسو کردن برند شما با یک علت می‌تواند موقعیت برند شما را به طرز قابل‌توجهی تثبیت کند البته به شرطی اینکه این کار به ‌درستی صورت گیرد. ویل یانگ مدیرعامل شرکت قهوه‌ی کامپوس دلیل خودش را برای تأسیس این شرکت تولیدی در قالب یک فیلم ویدیویی چنین مطرح کرد: اگر ما برای یک هدف ارزشمند در این جایگاه قرار نگرفته باشیم پس دلیلی ندارد که هر روز صبح از خواب بیدار بشیم و زحمت سر کار آمدن را به خودمان بدیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان