دانلود کتاب صوتی گاو بنفش با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گاو بنفش اثر ست گودین

دانلود و خرید کتاب صوتی گاو بنفش

نویسنده:ست گودین
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گاو بنفش

کتاب صوتی گاو بنفش نوشتهٔ ست گودین و ترجمهٔ بهار صادقیان است. گویندگی این کتاب صوتی را نازیما حسینی انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. کسب‌وکار خود را با چشمگیربودن تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی گاو بنفش

کتاب صوتی گاو بنفش به قلم ست گودین به اهمیت و روش‌های متمایزسازی برند پرداخته است. این اثر صوتی را کتابی ضروری برای بازاریاب‌ها دانسته‌اند. شیوه‌های قدیم بازاریابی از بین رفته‌اند؛ پس نویسنده شما را وادار می‌کند که به تجارت خود اطمینان نداشته باشید و خطر کنید. این اثر صوتی بر تمایزداشتن تمرکز دارد و نویسنده در آن گفته که این انتخاب شما است که متفاوت و در چشم باشید یا اینکه اصلاً در دید نباشید. در این کتاب گروه بازاریانِ ست گودین اصرار دارند که با طراحی، آفرینش و فروش محصولات جدید به فکر رونق بازار خود باشید و رویکردهای متغیر را با تجارتتان انطباق دهید. این کار باعث تضمین بقای شرکت و البته نوآوری در آینده می‌شود. نویسنده در کتاب صوتی «گاو بنفش»، تاجران را به شجاعت و رهاکردن تبلیغات چندمیلیون‌دلاری فرامی‌خواند. او در بخش اول کتاب، دلیل نام‌گذاری این اثر را توضیح داده است. منظور از گاو بنفش، تولید محصول جدیدی است که با تمام آنچه در بازار هست متفاوت باشد.

شنیدن کتاب صوتی گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به بازاریابان و دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. ست گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر او است.

بخشی از کتاب صوتی گاو بنفش

«افتادن در دام تبلیغاتی که از بالا تا پایین ردیف شده‌اند، بستن پاپیون سبز و تبلیغات را با منابع مفتضح پرکردن کار آسانی است. بی‌نزاکتی شاید گاهی به طور اتفاقی به‌کار آید اما نمی‌تواند یک راهبرد باشد. این کار ناامید کننده است. غیر‌منصفانه، فانتزی، خیالی یا هرچه که باشد، باید هدفی داشته باشد و نیاز است که درون محصول ساخته شده، ریشه داشته باشد.

پروازی به آن سوی کشور داشتم، در این پرواز زن شصت ساله‌ای را دیدم که تیشرتی از شرکت هورتز به تن داشت که این شعار روی آن نوشته شده بود:«کهنگی‌اش دلپذیر، در عین حال کثیف هم هست.» چیزی که در ارتباط با بی‌نزاکتی یا فانتزی بودن شرکت هورتز وجود دارد، این است که توانسته آن قدر فانتزی باشد که برای این خانم، خاص باشد تا این تیشرت را بدون هیچ نگرانی بپوشد.... آیا هرکسی پوشاک هورتز را می‌پسندد؟ نه هرکسی، و این بخشی از کار است که آن را فوق العاده می‌سازد. اگر همه، کارهای آن‌ها را می‌پسندیدند، کسالت بار می‌شد.

یادآوری: مهم نیست که شما چگونه آن را بیان می‌کنید، مهم سخنی است که می‌گویید. شما با رفتارهای بد برای مدت کوتاهی می‌توانید توجه افرادی را که فکر می‌کنید به شما توجه ندارند، جلب کنید، اما این کار چندان دوام نخواهد داشت و راهبرد طولانی مدتی نیست. بی‌نزاکتی به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد زیرا عطسه کنندگان سخن مثبتی درباره‌ شما نخواهند گفت.

شما احتمالا از اینکه خیلی خجالتی باشید احساس گناه می‌کنید، اما از جسارت زیاد نه. برای رنجاندن، جسارت کنید. تمرین خوبی است. اما خیلی این کار را انجام ندهید زیرا معمولا کاری از پیش نمی‌برید، اما روش خوبی است تا احساس کنید در مرز هستید. احساس داشتن هیجان و یا انجام کاری خاص.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان