دانلود کتاب صوتی بازاریابی یعنی این! با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی یعنی این! اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی یعنی این!

نویسنده:ست گادین
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازاریابی یعنی این!

خلاصه‌کتاب صوتی بازاریابی یعنی این! نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. «دیده شدن به شرط خوب دیدن» نکتهٔ بارز این کتاب است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی بازاریابی یعنی این!

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید چگونه در عصر اینترنت، بازاریابی مؤثری داشته باشید؟

هنگامی که واژه «بازاریابی» را می‌شنوید، اولین کلمه‌ای که به ذهنتان خطور می‌کند چیست؟ احتمالاً شما هم مانند اکثر افراد به یاد کلمه «تبلیغات» می‌افتید. برای مدتی طولانی، بازاریابی و تبلیغات چنان رابطه تنگاتنگی با هم داشته‌اند که تقریباً هم‌معنی محسوب می‌شوند.

اما امروزه در عصر اینترنت، بسیاری از شرکت‌ها دیگر امیدی به تبلیغات ندارند یا حداقل از آن به عنوان مسیر اصلیِ رسیدن به موفقیت استفاده نمی‌کنند. اکنون لازم است به فهمی عمیق‌تر از مفهوم بازاریابی دست یابیم، آن را بشناسیم و دریابیم که چیزی فراتر از صرفاً تبلیغات است.

در این خلاصه‌تاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده خواهد شد:

۱.چرا برای بازاریابی مؤثر می‌بایست قیدِ راضی کردن همه را بزنید؟

۲.چه ارتباطی بین گروه موسیقی گِرِیتفول دِد و جایگاه‌سازی محصول وجود دارد؟

۳.چرا فروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای جِی سی پِنی ناگهان کاهش یافت؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی بازاریابی یعنی این! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی بازاریابی یعنی این!

«برای انجام این کار باید ابتدا تنشی ایجاد نموده و سپس آن را برطرف کنید. تنش، احساسِ فشاری آزار دهنده است که به کمک محصولتان برطرف می‌شود.

به نظر شما چگونه می‌توانید تنش ایجاد کنید؟ راهی که برای ایجاد تنش پیشنهاد می‌کنیم، به چالش کشیدن موقعیت اعضای قبیله است.

موقعیت هر کسی نشان می‌دهد که چقدر در گروه قدرت و احترام دارد. منظور از گروه در اینجا همان قبیله‌ای است که حول محصولتان شکل گرفته است.

راهی ساده برای به چالش کشیدن موقعیت اعضای قبیله و در نتیجه ایجاد تنش این است که شرایطی ایجاد کنید که آن‌ها گمان کنند ممکن است از بقیه جدا بمانند. اکثر افراد دوست دارند همگام با قبیله پیش بروند و نمی‌خواهند زمانی که تغییری رخ می‌دهد از بقیه عقب بیفتند.

هنگامی که محصولی جدید به مخاطبین هدف یا قبیله خود ارائه می‌کنید و آن‌ها از آن محصول استقبال می‌کنند، تغییری در فرهنگ داخلی آن‌ها ایجاد می‌شود. از آن پس، استفاده از آن محصول جزو ویژگی‌های آن قبیله می‌شود و اعضای آن می‌گویند: «افراد شبیه به ما از این محصول استفاده می‌کنند.»

وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب این است که این پیام را هر چه بیشتر منتشر کنید تا برای آن دسته از اعضای قبیله که هنوز به سراغ محصولتان نیامده‌اند، ایجاد تنش کنید.

بسته به افرادی که در قبیله شما حضور دارند و رفتاری که در رابطه با موقعیتشان پیش می‌گیرند، می‌توانید دو نوع رویکرد برای این موضوع اتخاذ کنید:

ـ وابستگی

ـ سلطه»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان