دانلود کتاب صوتی چهار میثاق با صدای ایمان رئیسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار میثاق

انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چهار میثاق

کتاب صوتی چهار میثاق نوشتهٔ دون میگوئل روئیز و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی و با صدای ایمان رئیسی است و رمانو آن را منتشر کرده است. این کتابْ کتابِ خرد سخرپوستان تولتک است و چهار قدم برای رسیدن به آرامش را به شما می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی چهار میثاق

سرخپوستان تولتک قومی برخاسته از مکزیک مرکزی بودند که دانش و خرد نیاکان خود را همچون ارثیه‌ای ارزشمند سینه‌‌به‌سینه به نسل‌های بعد از خود انتقال داده‌اند. آن‌ها همچنین رمزوراز زیستن را با کلامی شیوا به آن‌ها آموختند. کتاب صوتی چهار میثاق در عصر مدرن کنونی می‌تواند راهنمای کسانی باشد که معنای زندگی‌شان را گم کرده‌اند و در تلاش‌اند که رنج زیستن را با نسخه‌ای جدید کمتر کنند.

از نظر دون میگوئل روئیز علم توانسته اسباب رفاه و آسایش انسان را بیش از گذشته ایجاد کند اما توانی برای یافتن معنا و مفهومی که بتواند انسان مدرن امروزی را آرام و شاد نگه دارد، ندارد. امروزه می‌بینیم که سخن از تضادهای فکری و شکاف بین خود و نسل‌های گذشته به میان می‌آید. نسل جدید به‌طرز ناراحت‌کننده‌ای خود را از دانش عظیمی که در میان دست‌نوشته‌ها و مکتوبات نیاکانشان پنهان مانده، محروم می‌کنند.

البته سرخپوستان آمریکایی بر این باور بودند که هر انسانی با رعایت چهار میثاقی که در این کتاب شرح داده می‌شود به شادی و آرامش خواهد رسید. این میثاق‌ها همان عهدهایی هستند که انسان از زمان کودکی با آن‌ها رشد کرده است، اما متأسفانه ما با میثاق‌هایی اشتباه تجربه‌ٔ زندگی در زمین را بیش از همیشه برای خود تلخ و دشوار کرده‌ایم. آنچه سرخپوستان تولتک بر یادگیری و حفظ آن اصرار داشتند، می‌تواند در دنیای امروز نیز راهنمای زندگی ما باشد. 

این میثاق‌ها از این قرار هستند:

میثاق اول: در کلام خود بی‌عیب‌ونقص و معصوم باشید

میثاق دوم: هیچ‌چیز را به خود نگیرید

میثاق سوم: از فرض و گمان باطل بپرهیزید

میثاق چهارم: بهترین خود باشید و همواره تمام تلاشتان را بکنید

شنیدن کتاب صوتی چهار میثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که به دنبال معنای زندگی‌ هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ دون میگل روئیس

این نویسندهٔ برجسته در خانواده‌ای از شفاگران به دنیا آمد و در یکی از روستاهای مکزیک تحت تربیت مادری شفاگر و پدربزرگی شمن یا ناوال بزرگ شد. اعضای خانواده امیدوار بودند که او سنّت صدها‌سالهٔ شفاگری و معلمی را ادامه دهد و دانش مکنونه تولتک‌ها را گسترش داده، به نسل‌های بعد منتقل کند. اما دون میگوئل روئیز که جذب زندگی متجدد شده بود، ترجیح داد به دانشکدهٔ پزشکی برود. او تحصیلات پزشکی را به پایان رسانید و در جراحی تخصص گرفت.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان