دانلود کتاب صوتی سوال های درست با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوال های درست اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی سوال های درست

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:آوانامه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی سوال های درست

کتاب صوتی سوال های درست نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ الهام شریف است. گویندگی این کتاب صوتی را نازیما حسینی انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ده پرسش ضروری که راهگشای شما به‌سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد شد.

درباره کتاب صوتی سوال های درست

کتاب صوتی سوال های درست ۱۳ فصل دارد که در ۱۰ فصل از آن سؤال‌هایی مانند اینکه آیا این انتخاب، آینده‌ای امیدبخش برایم رقم خواهد زد یا مرا در بند گذشته نگه خواهد داشت، آیا در اوج ایستاده‌ام یا فقط برای خشنودی دیگران تلاش می‌کنم، آیا این عمل از روی خویشتن‌دوستی است یا خودتخریبی مطرح شده است. دبی فورد، هنر درهم‌آمیختن عشق و خرد را در پاسخ به پرسش‌های جاری در بستر زندگی به ما می‌آموزد. او با تکیه بر تجارب بیش از ۲۰ سال کار معنوی گسترده در حیطهٔ کلاس‌ها و دوره‌های آموزش معنوی خود، یادآور می‌شود که مهم‌ترین رسالت ما در زندگی، پرداختن به مسائل خرد و کلانی است که هر روز با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم و این تنها کاری است که برای آن به دنیا آمده‌ایم. کتاب صوتی «سؤال‌های درست» به مسألهٔ انتخاب و تصمیم‌گیری می‌پردازد و به ما کمک می‌کند تا از طریق پرسشگری، بهترین انتخاب را رقم بزنیم و تجربهٔ مطلوب‌تری برای خود ایجاد کنیم.

شنیدن کتاب صوتی سوال های درست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد در یک اکتبر ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته‌شدهٔ آمریکایی است که بیشترین شهرت خود را برای کتاب «نیمهٔ تاریک جویندگان نور» (The Dark Side of the Light Chasers) به دست آورد. او مسیر خود را با نگارش چندین کتاب دیگر ادامه داد. کتاب‌های «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست‌ویک روز برای ارتباط با مقصود جان» و...، میلیون‌ها نسخه به فروش رفته و به زبان‌های زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند. دبی فورد افزون بر نوشتن، کارگاه‌های آموزشی «فرآورش سایه» را به‌میزبانی رادیو و تلویزیون برگزار و نیز «مؤسسهٔ تحول آموزشی فورد» را تأسیس کرد. طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، او به ارائهٔ کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در سراسر ایالات متحدهٔ آمریکا و آموزش مربیان برای ارائهٔ کارگاه آموزشی «فرآورش سایه» می‌پرداخت. او در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی (همچون برنامهٔ «اپرا وینفری») حضور پیدا کرد. برخی از کتاب‌های دیگر این نویسنده عبارت است از «شهامت»، «پاکسازی ضمیر»، «در آغوش سایهٔ خود»، «نیمهٔ تاریک وجود»، «بهترین سال زندگی شما»، «راز سایه»، «سؤال‌های درست»، «شجاعت: غلبه بر ترس و برافروختن اعتمادبه‌نفس»، «وجود مقدس شما: کشف نور درون». دبی فورد در ۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۳ درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی سوال های درست

«پرسیدن این سوال که «آیا این انتخاب به زندگی‌ام نیرو خواهد بخشید یا نیروی مرا خواهد ربود؟» به ما اجازه می‌دهد ببینیم آیا انتخابی که قصد آن را داریم موجب تقویت نیروی حیاتمان می‌شود و به ما کمک می‌کند تا شعله‌ی درونی خود را فروزان و پرتوان نگه داریم یا نیروی ما را می‌رباید. ما با انتخاب‌ها، رفتار و کردار خویش یا نیروی حیات خویش را تقویت می‌کنیم یا آن را تضعیف می‌نماییم. این پرسش به ما یادآوری می‌کند که هر انتخاب، تصمیم یا کاری که می‌خواهیم انجام دهیم می‌تواند به‌شدت عمیق‌ترین بخش وجود و احساس خوب بودن ما را تحت تأثیر قرار دهد.»

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۳۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۳۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان