دانلود کتاب صوتی بیشعوری با صدای علی ایمانی‌‌نسب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیشعوری اثر خاویر  کرمنت

دانلود و خرید کتاب صوتی بیشعوری

معرفی کتاب صوتی بیشعوری

کتاب صوتی بیشعوری نوشتهٔ خاویر کرمنت و ترجمهٔ نیلوفر بیات است. گویندگی این کتاب صوتی را علی ایمانی‌ نسب انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد شناسایی و درمان یک بیماری مُسری.

درباره کتاب صوتی بیشعوری

کتاب صوتی بیشعوری به برشمردن انواع و اقسام رفتارهای مخرب بی‌شعورها و ارائهٔ راهکارهایی برای اجتناب و مقابله با آن پرداخته است. این کتاب صوتی به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین عناوین روان‌شناختی در بازار نشر ایران، به شما در شناسایی و درمان این بیماری مُسری کمک می‌کند. خاویر کرمنت در کتاب صوتی «بی‌شعوری» به مخاطب خود می‌گوید که انسان‌ها اغلب با چنین رفتارهایی احاطه شده‌اند؛ رفتارهایی تعجب‌برانگیز و آزاردهنده که فرد بی‌شعور، آگاهانه و با قصد و نقشهٔ قبلی از خود نشان می‌دهد تا به هر قیمتی به خواستهٔ خود دست پیدا کند. برای یک بی‌شعور، این موضوع مطرح نیست که با رفتارش به حقوق دیگران تجاوز می‌کند و به باورها، احساسات و شخصیت آنان خدشه وارد می‌کند. بی‌شعور این را حق خود می‌داند که تمایلاتش را دست‌یافتنی کند و این کار را هم تحت هر شرایطی انجام می‌دهد. این رفتارهای مخرب در انسان‌ها با درجات شدت متفاوت وجود دارد خاویر کرمنت کتاب صوتی بیشعوری را برای درمان مبتلایانِ قابلِ درمان به نگارش درآورده است! او در این کتاب تلاش کرده است تا با زبانی آمیخته به طنز، رفتارهای ناپسند و آسیب‌زایی را که بی‌شعوران از خود بروز می‌دهند، به‌تفصیل شرح دهد. این نویسنده و روان‌شناس آمریکایی از خودشیفته‌ها، تنبل‌ها، قدرت‌طلبان، پول‌دوست‌ها، متقلبان، شیادان و افرادی صحبت می‌کند که معیارهای اخلاقی و ارزش‌های انسانی جایی در ذهن و باور آنان ندارند و وجدان، واژه‌ای ناشناخته برای آن‌ها است. با کمک راهنمایی‌های خاویر کرمنت می‌توانیم از سازوکار رفتارهای بی‌شعوران سر در آوریم، خودمان را از به دام‌افتادن و آسیب‌‌دیدن محافظت کنیم، به آنان بفهمانیم که دستشان برای ما رو شده است و ترفندهایشان دیگر روی ما اثری ندارد.

شنیدن کتاب صوتی بیشعوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره خاویر کرمنت

خاویر کرمنت پزشک و روان‌شناسی آمریکایی است که در ایران به‌دلیل نوشتن کتاب «بیشعوری» و کتاب‌هایی که پس از آن منتشر کرده، مشهور شده است. او کسی بود که خودش را به‌عنوان یک بی‌شعور شناسایی کرد و برای جبران رفتارش، پس از پژوهش پیرامون این مفهوم، مجموعه کتاب‌های بی‌شعوری را منتشر کرد. از میان نوشته‌های خاویر کرمنت می‌توان به کتاب‌های «بیشعوری»، «بیشعور‌های پوست‌کلفت را بشناس»، «بیشعورهای ابدی» و «توطئهٔ بیشعورها» اشاره کرد که البته با نام‌های مختلف و به‌دست مترجمان مختلف ترجمه شده‌اند.

بخشی از کتاب صوتی بیشعوری

«صنعت، بازرگانی و تجارت از آن دسته مشاغلی هستند که بیشعورهای زیادی را جذب خود می‌کنند. دلیلش هم خیلی ساده است. بیشعورها عاشق پول، قدرت و رقابت هستند. برتری‌طلبی در تجارت با علاقه‌ی بیشعورها به پول ارتباط پیدا می‌کند. برای یک بیشعور، مدیریت وسیله‌ی سوءاستفاده از قدرت می‌شود. رقابت روزنه‌ی ایدئال برای ویرانگری ‌است که جزء جدایی‌ناپذیر بیشعور محسوب می‌شود. درواقع تاریخ تجارت پر از بیشعور است. در مقبره‌ی فراعنه‌ی مصر طومارهایی پیدا شده که روی آن عناوینی چون پیروزی به‌وسیله‌ی قتل‌عام و بیشعور یک‌دقیقه‌ای نوشته شده است. در متون کهن دیگری با نام نکات مدیریتی چنگیزخان چهار گام برای دستیابی به مقام الف بیشعوران برشمرده‌اند: یک- کشتنِ تمام رقیبان؛ دو- گرفتنِ تمام قدرت در دست خود؛ سه- مخفی‌کردنِ نیت‌های واقعی در پشت پرده‌ای از دروغ؛ چهار- رفتارکردن آن‌گونه که کسی سر از کارت درنیاورد البته نباید تأثیر بیشعورهای چشم‌بادامی در تجارت غرب را نادیده گرفت. یک بیشعور تجاری می‌تواند در رشته‌ی خود، مثلاً در صنعت، استاد باشد. اتفاقاً بیشعورها در بازی‌های توپیِ دسته‌جمعی سخت تلاش می‌کنند و همیشه بازیکن ثابت تیم هستند. برای تاجر معمولی رقابت یک محرک به حساب می‌آید. ولی برای بیشعورهای تجاری رقابت به‌معنای شورشی خونین است. اغلب آن‌ها با نام رامبو معرفی می‌شوند که اسم رمز شب‌شان این است: باز هم بیشتر. در شاخه‌ای که فعالیت می‌کنند، همه‌چیز را برای خود می‌خواهند و برای به‌دست‌آوردنش سخت کار خواهند کرد اما آنان هرگز نمی‌توانند از این پیروزی عظیم لذت ببرند چون می‌دانند اگر لحظه‌ای استراحت کنند، بیشعورهای دیگر پا جای پای‌شان می‌گذارند و کارشان را از دست‌شان درمی‌آورند.»

یک روز اتوبوسی
مت دلاپنیا
حل مسئله‌ی عشق
موسی زمان‌زاده‌دربان
هوشمندی استراتژیک
جان آر. ولز
شاپور اول
ف‍رش‍اد ف‍رش‍ب‍اف‌ اب‍ری‍ش‍م‍ی‌
شریعتی و انگاره های آرمانشهری
احسان تاجیک
اطلس آندوسکوپی اسب
ناتان اسلوویس
کیمچی و کالاماری
رز کنت
مرد مرده
ای. جی. هایس
طب ایرانی؛ زایمان آسان
زویا طاوسیان
۱۰۱ برنامه دوچرخه سالنی
نسترن سیف اله زاده
کلینیک مدیریت
حسن ایمانی
سیستماتیک گیاهی سیمپسون؛ جلد دوم
مایکل جی. سیمپسون
ترجمه جامع و کامل یومنز و وین ۲۰۲۳؛ جراحی مغز و اعصاب (جلد پنجم)
ریچارد وین
کاروان رسیده است
انور ممدخانلی
آدام اسمیت در پکن
جووانی اریگی
آسیب شناسی اردوهای جهادی از نمای پیام رسانی فرهنگی
محمدعلی اخوان
عوامل محدودکننده حق طلاق
حمید فرشی
دکترین ولایت فقیه
احمد اکبری
دشمن عزیز
جین وبستر
مغازه جادویی
جیمز دوتی
قلعه حیوانات
جورج اورول
برتری خفیف
جف اولسون
قانون جذب
راندا برن
هوش مالی خود را افزایش دهید
رابرت کیوساکی
در لحظه زندگی کن
شانا نیکوئست
پاستیل‌ های بنفش
کاترین اپلگیت
قلعه کوچک
کامبیز منوچهریان
قهرمان
راندا برن
قدرت فکر
جوزف مورفی
ژرفای زن بودن
مورین مورداک
دختر پرتقالی
یوستین گردر
لحظه برخاستن
ملیندا گیتس
پاکسازی ضمیر
دبی فورد
کتابی که آرزو می کنید والدینتان آن را خوانده بودند
فلیپا پری
۵ زبان عشق
گری چاپمن
چند اشتباه رایج یک مدیرعامل
شایان شلیله
چهارراه پول سازی
رابرت کیوساکی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان