دانلود کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها با صدای مهران نوروزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها اثر آنجلا ترن کینگ ینس

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها

معرفی کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها

کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها نوشتهٔ آنجلا ترن کینگ ینس و بوریس ورتز و ترجمهٔ مجتبی ذوالفقاری است. مهران نوروزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها

موضوع کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها، مارکت پلیس‌های آنلاین است و ساده‌ترین تعریفی که از آن می‌توان داشت، این است: یک پلتفرم مجازی که ۲ سمت دارد؛ در یک سمت آن عرضه‌کنندگانی وجود دارند که محصولات یا خدمات خود را عرضه می‌کنند و در سمت دیگر مشتریانی هستند که این محصولات یا خدمات را خریداری می‌کنند. برای اینکه محصولات خود را در اینترنت عرضه کنید و بفروشید، ۲ راه دارید: وب‌سایت یا فروشگاهی اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کنید یا از بسترهای عرضه یا فروش آنلاین کمک بگیرید. هر کدام از این ۲ حالت، مزایا و معایب خود را دارند. در حالتی که شما یک وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی می‌کنید، تصمیم‌گیرنده شما هستید. کنترل همه‌چیز دست شماست، شما تصمیم می‌گیرید چه محصولاتی را با چه قیمتی و با چه شرایطی بفروشید.

بسیاری از کارآفرینان با ایده‌های فوق‌العاده‌ای به‌سراغ مارکت‌پلیس‌ها می‌آیند، اما در انتخاب مدل کسب‌وکار مناسبی که آن‌ها را به سود برساند شکست می‌خورند. درست است که خریداران و فروشندگان در این بستر به‌دنبال «تکمیل معاملاتشان با یکدیگر» هستند، اما بخش چالش‌برانگیز آنْ موضوع درآمدزایی مارکت‌پلیس‌ها است؛ در اصل، پرداخت هزینه به مارکت‌پلیس به این فرایند اصطکاک وارد می‌کند و بر آن تأثیر منفی می‌گذارد. پرداخت «هزینه» بر عهدهٔ هر کدام از طرفین که باشد، طبیعتاً تلاش خواهد کرد تا معامله را خارج از بستر مارکت‌پلیس انجام دهد.

در این میان مشکلاتی وجود دارد. کتاب صوتی حاضر به این موارد پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مدیریت کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی راهنمای مارکت‌ پلیس‌ ها

«انتخاب بازار مناسب

بیل گورلی از شرکت Benchmark Capital در یادداشتی با موضوع «کدام بازارها برای مارکت پلیس‌ها مناسب هستند می‌گوید: اتمام بازارها به طور برابر خلق نشده‌اند. ده عامل را باید در ارزش‌گذاری مارکت پلیس‌های دیجیتال مدنظر قرار داد.»

درحالی‌که، بیل به ده عامل اشاره کرده است، اما ما معتقدیم که شش عامل مهم‌تر از بقیه هستند

۱. بازار هرچه بیشتر ذره‌ای باشد

زمانی که عرضه‌کنندگان و خریداران زیادی وجود دارند، راه‌اندازی یک مارکت پلیس بسیار آسان‌تر است. از سوی دیگر، وقتی که تعداد محدودی عرضه‌کننده وجود داشته باشد، احتمالاً با ورود بازیگر جدید به بازارشان مقابله می‌کنند و نمی‌خواهند که سهم بازارشان تقسیم شود. با ورود یک بازیگر جدید، طبیعتاً کمیسیون پایین‌تری برای آنها لحاظ می‌شود. علاوه بر این، بازار هرچه بیشتر ذره‌ای باشد، مارکت پلیس ارزش بالاتری را می‌تواند خلق کند، زیرا بیشتر می‌تواند به خریداران و فروشندگان کمک کند تا یکدیگر را پیدا کنند.

۲. رابطه خریدار / فروشنده: تک همسری در مقابل تنوع‌طلبی

در بازارهایی که خریدارانی به‌شدت وفادار وجود دارند، در واقع مشتریان هر بار با یک فروشنده خاص کار می‌کنند، ارزش مارکت پلیس کاهش می‌یابد. برای مثال، وقتی یک مشتری، پزشک یا کلینیک خاصی را پیدا می‌کند و به آن اعتماد می‌کند، برایش راحت‌تر است که با همان پزشک یا کلینیک ارتباط داشته باشد تا این که بخواهد وقت خود را صرف پیداکردن یک پزشک یا کلینیک جدید بکند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۷۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۷۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۵۵,۳۰۰
۳۰%
تومان