دانلود و خرید کتاب برندسازی کاربردی ولی اولینز ترجمه احمد روستا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برندسازی کاربردی اثر ولی اولینز

کتاب برندسازی کاربردی

معرفی کتاب برندسازی کاربردی

کتاب برندسازی کاربردی شامل دو اثر درخصوص ماهیت و اهمیت برندسازی است که به قلم ولی اولینز و متیو هیلی، تالیف شده‌اند. دکتر احمد روستا، مه‌سا حریری و امیر عزمی شبستری، این مجموعه را به فارسی بازگردانده‌اند.


درباره کتاب برندسازی کاربردی

برندسازی کاربردی شامل ۲ کتاب است. کتاب نخست این مجموعه را نخبه هویت سازمانی، ولی اولینز تالیف کرده است. این اثر راهنمای ضروری با منابع در دسترس برای برندسازی هوشمندانه است. اولینز در این کتاب، به توصیف برندها پرداخته، چگونگی خلق آن‌ها را مورد بررسی قرار داده است. در ادامه نیز به موضوعاتی چون ایجاد نام، طراحی لوگو، عرضه و مدیریت یک برنامه برندسازی موفق پرداخته است.

کتاب دوم این مجموعه برندسازی چیست نام دارد. متیو هیلی در این اثر به پرسش‌هایی چون کار برندسازی چیست و مالک اصلی برند کیست، پاسخ داده است. او در ادامه جزئیات متعددی درخصوص برندسازی را مورد بررسی قرار داده است. موضوعاتی همچون اکتشاف برند، برند همیشگی، محافظت از علامت تجاری و دارایی ذهنی، ارزش‌گذاری برند، لوگو، تبلیغات و ............ در این کتاب، مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

خواندن کتاب برندسازی کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

آشنایی کاربردی با برندها برای مدیران مجموعه‌های مختلف، مدیران بازاریابی و کارکنان این بخش ضروری است. بنابراین مطالعه کتاب برندسازی کاربردی را به این افراد پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب برندسازی کاربردی

برای حدود صد سال تا آغاز عصر تکنولوژی، تبلیغات و آژانس‌های تبلیغاتی بر دنیای ارتباطات حکم‌فرما بودند. دلیل آن که چرا تبلیغات بسیار مهم بوده این است که شرکت‌ها تا چندی پیش بر این باور بودند که تنها یک مخاطب مهم دارند (مصرف‌کننده نهایی)، کسی مه محصولاتشان را می‌خرد. آژانس‌های تبلیغاتی ابزار مواجه با این چالش را تهیه می‌کردند. تولیدکنندگان نیز از نام بنگاه خود استفاده می‌کرند، مانند هاینتر یا کلوگز که برای نام‌گذاری محصولاتشان از نام بنگاه استفاده می‌کردند، یا برخی شرکت‌ها نام‌های ایجاد نمودند (نام‌های برند) مانند سان‌لایت و داو، که قصد داشتند صفات محصول ویژه‌ای را به محصول اضافه کنند، به‌طوری که تولیدکنندگان برای ارائه بسیاری از محصولات مشترک به بازار توانمند شوند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب برندسازی کاربردی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

m.yoosef
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

نویسنده سال 2014 از دنیا رفته. این روزا موضوعات این‌چنینی باید خیلی به روز باشه

sara
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

وقتی نمیشه پی دی اف رو روی سایت خوند و حتما باید اپ نصب بشه چرا نسخه پی دی اف میذارید؟؟؟ برنامه هم که وقتی آفلاین بازش میکنی جلد کتابا رو با اینکه همه دانلود شده ان نشون نمیده و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان