دانلود کتاب صوتی سین جیم‌های فروش با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سین جیم‌های فروش اثر جفری گیتومر

دانلود و خرید کتاب صوتی سین جیم‌های فروش

معرفی کتاب صوتی سین جیم‌های فروش

کتاب صوتی سین جیم‌های فروش نوشته جفری گیتومر که با ترجمه فرخ بافنده و صدای هوتن شاطری پور منتشر شده است راه‌های موفقیت را از زبان افراد موفق بیان می‌کند و کمک می‌کند شنونده هم را موفقیت را بداند و هم در آن قدم بردارد.

درباره کتاب صوتی سین‌جیم‌های فروش

فروشنده‌ها دنبال جواب برای سوال‌های مختلف در این حوزه هستند. آن‌ها جواب‌ها را همین الان می‌خواهند. آن‌ها جواب‌ها را سریع می‌خواهند. آن‌ها جواب‌ها را مجانی می‌خواهند. کتابی که اکنون در دست داری، دو تا از این سه خواسته را برآورده می‌کند. این کتاب 99 و نیم درصد سوالی را که هر فروشنده‌ای از خود می‌پرسد جواب می‌دهد ـ جواب‌هایی کاربردی که هم گره‌گشا هستند، هم قطعی‌کننده فروش و هم پول‌ساز!

سریع‌ترین و آسان‌ترین جواب‌هایی که همه جا و همه وقت به دردشان بخورد. خبر خوب این است که جواب‌ها وجود دارند. خبر بد این است که برای تبدیل شدن به فروشنده‌ای موفق، باید جواب‌ها را درک کنی، به کارشان ببندی و در استفاده از آن‌ها خبره شوی. لابد فکر می‌کنی هر کسی که جواب‌های بیان شده در این کتاب را بخواند، خود به خود فروشنده بهتری می‌شود... اشتباه فکر می‌کنی!

برای اینکه فروشنده بهتری شوی، اولین کاری که باید انجام دهی این است که این کتاب را بخوانی. دومین کاری که باید با این کتاب بکنی، این است که دوباره آن را بخوانی. سومین کاری که باید با این کتاب انجام دهی این است که هر روز یک جواب آن را به کار ببندی.

شنیدن کتاب سین‌جیم‌های فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند در زمینه خرید و فروش و کسب و کار فعالیت کنند مفید و کارآمد است و می‌تواند راهنمای مفیدی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان