دانلود کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل با صدای شایان شلیله + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل اثر شایان شلیله

دانلود و خرید کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

نویسنده:شایان شلیله
انتشارات:رمانو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل نوشتهٔ شایان شلیله است. گویندگی این کتاب صوتی را شایان شلیله و امیررضا علی زاده انجام داده‌اند و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر از چالش‌های مدیریت در ایران سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل، نگاهی خودمانی و متفاوت به چالش‌های مدیریت در ایران انداخته است. این کتاب صوتی در هفت بخش به ویژگی‌های فردیِ یک مدیرعامل، چالش‌های حوزهٔ منابع انسانی (HR)، بازاریابی (Marketing) به‌عنوان قلب هر کسب‌وکار، گرفتن تصمیم‌های لحظه‌ای و بدون برنامهٔ قبلی و موضوع پایبندنبودن به برنامه، تشکیل یک گروه رؤیایی، نبود فرهنگ سازمانی و کاراکتر برای برند و کاراکتر برای شرکت و چندین نکتهٔ مهم برای مدیرعامل‌ها پرداخته است. شایان شلیله در این کتاب صوتی از اشتباه‌های رایج مدیرعامل‌ها سخن گفته است؛ مدیرعامل‌ها به‌عنوان افرادی که بنیان‌گذار یک شرکت یا سازمان و صاحب یک کسب‌وکار هستند. این نویسنده گفته است که این کتاب دارای زبانی دوستانه و محاوره‌ای است. او از سال ۱۳۸۰ تقریباً به‌صورت حرفه‌ای در حال کار در فضای اینترنت بوده است. او‌ال‌سی، ای‌نتورک، پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران، جشنوارهٔ وب و موبایل ایران برخی از حوزه‌های کاری شایان شلیله بوده است. این اثر نتیجهٔ همکاری این نویسنده با شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و مدیرعامل‌های گوناگون است. اشتباهات رایج مدیرعامل‌ها کدام است؟ این کتاب صوتی را بشنوید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد کسب‌وکار و مدیریت در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

«از تجربه شخصی خودم اگه بخوام بگم که دقیقا این طوری بوده که در خیلی از شرکت‌ها هم دیدم. ماها شاید بیش از 99 درصد انتخاب‌های درستی رو در زمان استخدام افراد انجام میدیم. ولی 80 درصد انتخاب و تصمیم ما برای پایان دادن کار با یک نفر یا اخراج یک نفر از تیم همیشه اشکال داره و اون تصمیمی رو که باید سریع بگیریم نمی‌گیریم. تجربه شخصی من دقیقا این رو نشون میده. وقتی که دیدم کسی در تیم دیگه رشد نمی‌کنه یا چالش ایجاد می‌کنه، بار‌ها و بارها فرصت دادم که خودش رو اصلاح کنه. یا خودش رو بهبود بده که در جایگاه جدیدی که هست بتونه نقش خودش رو درست بازی کنه.

ولی واقعیت این است که به عنوان یک مدیرعامل شما اول به اون طرف دارید خیانت می‌کنید بعد به بقیه تیم و بعد به خودتون. وقتی که به هر دلیل نیرویی دیگه توانایی قبلی خودش رو نداره، بهترین کار خداحافظی سریع با اون هست. وقتی کسی برای تیم چالش درست کرد. یا هر روز دردسر‌سازی جدیدی رو برای شما داشت، شک نکنید که زمان خداحافظی با اون شخص رسیده. هر وقت شک کردید که الان زمان درستی برای پایان همکاری هست یا نه، بدونید که چند ماه دیگه شک شما تبدیل به پشیمونی می‌شه. این هم پیشنهاد رک و شفاف من به شما. اما بدون که این نگاه زمانی درست است که شما تمام تلاش خودتون رو برای توسعه یک سیستمی که درست کار کنه رو انجام داده باشید. کم کاری و عدم طراحی و اجرای فرایند‌های درست، مشکل شما نباشه. این تصمیم زمانی قابل دفاع است که از طرف شما همه چیز درست باشه. و شما دقیقا با فردی ناسازگار مواجه باشید. در ادامه این کتاب روش‌های زیادی رو برای ایجاد فرایند‌ها و فرهنگ سازمانی میگیم که با پیاده‌سازی اون‌ها، وقتی با فردی مواجه شدید که ناسازگار است و دردسر درست می‌کنه با اطمینان بیشتری بتونید با اون شخص خداحافظی کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان