دانلود کتاب صوتی تفکر استراتژیک با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تفکر استراتژیک اثر گری همل

دانلود و خرید کتاب صوتی تفکر استراتژیک

معرفی کتاب صوتی تفکر استراتژیک

کتاب صوتی تفکر استراتژیک نوشتهٔ گری همل و سی کی پراهالد و ترجمهٔ ایوب احمدیان و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی تفکر استراتژیک

کتاب تفکر استراتژیک نوشتهٔ گری همل و سی کی پراهالد از مجموعه بسته همراه مدیران است. نویسندگان طی ۱۰ سال تحقیق دربارهٔ رقابت جهانی، اتحادیه‌های بین‌المللی و مدیریت چند ملیتی از نزدیک با مدیران ارشد بسیاری از شرکت‌ها در امریکا، اروپا و ژاپن گفت‌وگو کردند و کوشیدند دلایل موفقیت و شکست در بازارهای جهانی را مشخص کنند؛ درنتیجه آن دو پی بردند که مدیران شرکت‌های غربی و خاور دور اغلب درکی بسبار متفاوت از استراتژی رقابتی دارند و به شیوه متفاوتی عمل می‌کنند. این دو نویسنده با درک این تفاوت‌ها به توضیح رفتار و نتیجه‌گیری‌های رقابتی و همچنین اوج‌گیری‌های شرکت‌های ژاپنی و کم رونق شدن شرکت‌های غربی پرداختند.

شنیدن کتاب صوتی تفکر استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۴۲۹۸۶
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

عالی و آموزنده است...سپاس از آگاهسازی خوبتان.

زمان

۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۸۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۸۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان