دانلود کتاب صوتی قوانین روزانه با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین روزانه اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین روزانه

نویسنده:رابرت گرین
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۸از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قوانین روزانه

کتاب صوتی قوانین روزانه نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. مهدی صفری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی ۳۶۶ قانون برای ۳۶۶ روز سال است.

درباره کتاب صوتی قوانین روزانه

کتاب صوتی قوانین روزانه، کتابی است برای هر روز. شما در هر روز فقط و فقط یک قانون ساده، مختصر و بسیار جذاب را می‌شنوید. این قوانین ترکیبی از همهٔ کتاب‌های رابرت گرین افزون بر سخنرانی‌های اوست. رابرت گرین طبق روش دیرینهٔ خود، برای نوشتن هر یک از آثارش به سال‌ها تحقیق تاریخی و مطالعه می‌پردازد. شما در این کتاب با گنجینهٔ کهن خرد او روبه‌رو شده‌اید. کافی است این کتاب را هر روز و بر اساس تاریخ ذکرشده در آن، روشن کنید تا وجودتان پر از بینشی ناب شود و در همهٔ عرصه‌های زندگی، از روابط شخصی گرفته تا کسب‌و‌کار، رقابت، مدیریت استراتژیک، نفوذ بر دل و جان دیگران و سیاست، به درجه‌ای بالا از کامیابی و قدرت برسید. کتاب صوتی قوانین روزانه شما را از به دام‌افتادن در الگوهای سمی باز خواهد داشت و بار دیگر به واقعیت متصلتان می‌کند. با شنیدن این کتاب، خواننده از بند توهمات و باورهای نادرستی که سال‌ها در ذهن و ضمیرش جا خوش کرده، رهایی می‌یابد. در کنار این، قوانین روزانه به شما کمک می‌کند تا واقع‌بین‌تر، هوشیارتر و حساس‌تر شوید.

شنیدن کتاب صوتی قوانین روزانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در ۱۴ می‌ ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او کتاب‌هایی مثل «۴۸ قانون قدرت»، «۳۳ استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته است. او در دنیای تجارت نیز طرفداران بسیاری دارد و همواره به‌عنوان نویسنده‌ای از او یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است؛ همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفتهٔ تجارت و... دیده شده است. کتاب‌های «قوانین روزانه»، «قوانین مبارزه» و «قوانین نفوذ» نیز از آثار مکتوب این نویسنده هستند.

بخشی از کتاب صوتی قوانین روزانه

«هیچ‌کس مانند تمپل گرندین با چنین سرنوشت دردناکی روبه‌رو نشده بود. در سال 1950، وقتی سه‌ساله بود، بیماری اوتیسم در او تشخیص داده شد. یکی از پزشکان توصیه کرد که او باقی عمرش را بستری شود. او به کمک یک گفتاردرمان توانست مهارت‌های گفتاری خویش را بهبود بخشد و به مدرسه عادی برود. به‌تدریج علاقه‌مندی او به حیوانات و بیماری اوتیسم بیشتر شد. همین علاقه به شغلی در حوزه علوم تجربی منتهی شد.

او به مدد قدرت استثنایی‌اش در استدلال توانست با شفافیت بیشتری پدیده اوتیسم را تحلیل کند و آن را طوری توضیح دهد که هیچ‌کس دیگری قادر به این کار نبود. او کمابیش توانست بر تمامی موانع در ظاهر فائق‌نیامدنی تسلط یابد و مسیرش را به‌سوی رسالت زندگی‌اش بیابد؛ رسالتی که با کمال و علاقه او متناسب بود. وقتی با محدودیت‌هایتان مواجه می‌شوید، انگیزه پیدا می‌کنید تا به روشی خلاقانه به آن‌ها واکنش نشان دهید. همان‌طور که تمپل گرندین رفتار کرد، این واکنش خلاقانه ممکن است روشی باشد که هیچ فرد دیگری آن را انجام نداده یا حتی به آن فکر نکرده است.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

احسان فخاریان
۱۴۰۲/۰۴/۲۴

برای کسانی که ۴۸ قانون قدرت رو خوندن این کتاب قابل درکه و یکجورایی اون رو کامل میکنه

زمان

۱۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
۷۹,۱۰۰
۳۰%
تومان