دانلود کتاب صوتی برف تابستانی با صدای اشکان عقیلی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برف تابستانی اثر علیرضا محمودی‌ایرانمهر

دانلود و خرید کتاب صوتی برف تابستانی

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برف تابستانی

کتاب صوتی برف تابستانی نوشتهٔ علیرضا محمودی ایرانمهر است. اشکان عقیلی پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این داستان بلند صوتی دربارهٔ عشق حقیقی است.

درباره کتاب صوتی برف تابستانی

کتاب صوتی برف تابستانی داستانی است که نگاهی متفاوت به عشق دارد؛ نگاهی هم زیبا و شیرین و هم تلخ و دردناک. ای داستان صوتی موقعیت‌های غافل‌گیرکننده‌ای را به تصویر کشیده است. این کتاب صوتی حاوی داستان عاشقانه‌ای است که با مکان‌های خاطره‌اگیز مشهد گره خورده است. علیرضا محمودی ایرانمهر گفته است که این اثر باید در مشهد برای او شکل می‌گرفت؛ زیرا داستان در واقعیت ریشه دارد و هیچ‌جا به‌جز مشهد نمی‌توانست متولد شود. به‌گفتهٔ این نویسندهٔ ایرانی، این داستان برای مشهدی‌ها خاطره‌انگیز است و برای دیگران می‌تواند شهری خیال‌انگیز را تصویر کند. نویسنده همچین توضیح داده است که این داستان صوتی بلند برخلاف سایر رمان‌های عاشقانه به تداوم عشق پس از وصال و تأثیر آن بر تمام ابعاد زندگی اشاره دارد. داستان در مشهد رخ می‌دهد و در آن ۲ شخصیت اصلی زن که «فرشته» نام گرفته‌اند، حضور دارند. یک فرشته دختربچه‌ای است که در ۷سالگی رابطهٔ کودکانه و دوستی را با شخصیت داستان شروع می‌کند. وقتی کم‌کم به جوانی می‌رسند، این رابطه به عشقی ماندنی تبدیل می‌شود و انسان‌های دیگری نیز وارد داستان می‌شوند و شخصیت‌های اصلی رمان دوری‌ها و حوادث غیرقابل‌درکی را تجربه می‌کنند. این نویسنده ادامه داده است که در این رمان صوتی، مکان جایگاهی ویژه دارد و شاهد وقوع ماجراهایی شگرف با محوریت مکان (به‌عنوان نمونه خانه‌ای شگفت‌انگیز در تهران و کوه‌سنگی در مشهد) هستیم.

پیام اصلی نویسنده در این کتاب صوتی، توجه‌دادن به تأثیر طولانی‌مدت عشق در زندگی است. عشق از مظلوم‌ترین پدیده‌هاست که اغلب هوس‌ها و غرایز را با آن اشتباه می‌گیرند. عشق واقعی و معنوی که همراه با وفاداری است، تمام ابعاد زندگی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و ماندگار است. این رمان صوتی هفتمین کتاب علیرضا محمودی ایرانمهر است.

شنیدن کتاب صوتی برف تابستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان بلند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره علیرضا محمودی ایرانمهر

علیرضا محمودی ایرانمهر در سال ۱۳۵۳ در مشهد به دنیا آمد. او منتقد، داستان‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. از مهم‌ترین آثار محمودی ایرانمهر می‌توان به فعالیت در فیلم «دلداده»، فیلم «آزادراه» و فیلم «دلخون» اشاره کرد. او کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۸۷ در فیلم دلخون به کارگردانی «محمدرضا رحمانی» به‌عنوان نویسنده فعالیت داشت. اگرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مانند فیلم «دلداده»، بیشتر نبود، تجربهٔ خوبی برایاین نویسنده محسوب می‌شود. کتاب «برف زمستانی» یکی از آثار داستانی اوست.

بخشی از کتاب صوتی برف تابستانی

وقتی سی سال به چیزی فکر می‌کنی، امکان ندارد آن چیز، حتی اگر به سختی تکه‌ای سنگ گرانیت باشد، همان‌طور که روز اول بود بماند.

نظرات کاربران

sm
۱۴۰۱/۰۹/۰۵

شنیدن از عشق را توصیه می‌کنم. در هر شرایطی عشق آدم‌ها را نجات و شرایط را تغییر می‌هد. داستانی عاشقانه برای تمامی آدم‌ها. عشقی که سانتیمانتال نیست و شفابخش است. جملات تاثیرگذار و تکان دهنده که ساعت ها آدم را به

- بیشتر
mahtab amoli
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

انصافا هیچ ارتباطی نگرفتم با کتاب،و بار‌ حسی،معنایی و داستانی کتاب خیلی کمتر از جزئیاتی بود که نویسنده تلاش میکرد نوستالژیک باشه اما معمولی و گاه غیر واقعی بود. اما مطمئنا نظر و‌نقد شخصی من هستش و قرار نیست ارزش و

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان