دانلود کتاب صوتی شیشه گرها با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیشه گرها اثر دافنه دوموریه

دانلود و خرید کتاب صوتی شیشه گرها

گردآورنده:کلاید نهرنز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی شیشه گرها

کتاب صوتی شیشه گرها اثر دافنه دوموریه است که کلاید نهرنز آن را خلاصه و بازنویسی کرده است. این کتاب صوتی با ترجمهٔ زکیه هدایتی و صدای سحر بیرانوند در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی شیشه گرها

خلاصه کتاب صوتی شیشه گرها داستان خانم سوفی دووال (متولد در خانواده بوسون) زنی ۸۰ ساله است که بزرگ خانواده دووال است. او یک روز نامه‌ای از طرف دختر متأهل ۵۰سالهٔ خود، زویی روزیو که در پاریس زندگی می‌کند، دریافت کرد. زویی در نامه نوشته بود با فردی به نام لویی ماتورین بوسون ملاقات کرده است. شناخت لویی برای خانم سوفی مهم است چون ارتباط فامیلی پنهان شده‌ای با او دارد.

شنیدن کتاب صوتی شیشه گرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب خلاصه کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان که فرصت مطالعهٔ کتاب کامل شیشه گرها را ندارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دافنه دوموریه

دافنه دوموریه در سیزدهم ماه مهٔ ۱۹۰۷ در خانواده‌ای هنرمند در لندنبه دنیا آمد. او بعدها بسیاری از رمان‌های خود را با الهام از اجداد و سایر اعضای خانواده‌اش خلق کرد.

این نویسنده با رمان «ربکا» توانست به شهرت جهانی دست یابد. همچنین در دوران خود، موردتوجه آلفرد هیچکاک بود؛ به‌گونه‌ای که آلفرد هیچکاک ۲ اثر دافنه دوموریه را به فیلم تبدیل کرد (ربکار و پرندگان). «دختر عموی من راشل »، «دونا» و «مادام دووال» از جمله رمان‌های او هستند. این نویسنده ناداستان و مجموعه‌داستان نیز در کارنامهٔ هنری خود دارد.

دافنه دوموریه در ۱۹ مه ۱۹۸۹ در ۸۲سالگی در کورن‌وال بریتانیا چشم از جهان فروبست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان