دانلود کتاب صوتی جادوگر با صدای معصومه نورزاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوگر اثر شرلی جکسون

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوگر

نویسنده:شرلی جکسون
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جادوگر

کتاب صوتی جادوگر مجموعه ۵ داستان کوتاه از شرلی جکسون(۱۹۶۵-۱۹۱۶)، نویسنده آمریکایی است. جکسون در سال ۱۹۶۶ جایزه ادگار آلن‌پو را در بخش بهترین داستان کوتاه به دست آورد. این کتاب با ترجمه نسرین مجیدی و صدای معصومه نورزاد منتشر شده است.

درباره کتاب جادوگر

این کتاب شامل ۵ داستا با نام‌های دندان، جادوگر، چارلز، قرعه‌کشی و مهمانی است. داستان‌های این کتاب فضای عجیبی دارند و می‌توان در گروه داستان‌های سیاه و وهمی طبقه‌بندی‌شان کرد. سبک داستانی‌ای که با ادگار آلن‌پو شروع شد. 

این داستان‌ها فضای متفاوتی دارند و از واقع‌گرایی دور می‌شوند و به سمت دنیایی پر ابهام و وهم‌آلود ذهن نویسنده می‌روند.

شنیدن کتاب جادوگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پرکشش و جذاب پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب جادوگر

دخترها کناری ایستاده بودند و باهم صحبت می‌کردند و گاهی سرشان را برمی‌گرداندند و به پسرها نگاه می‌کردند. بچه‌های خیلی کوچک هم یا در خاک غلت می‌زدند یا دست خواهر و یا برادر بزرگ‌تر خود را گرفته بودند.

مردها هم خیلی زود دور هم جمع شدند، حواس‌شان به بچه‌های‌شان بود، از کشت و باران، تراکتور و مالیات صحبت می‌کردند. آن‌ها دور از کپه‌ی سنگ در گوشه‌ی میدان ایستادند، شوخی می‌کردند و به جای خنده لبخند می‌زدند. زنان با لباس‌های کهنه‌ی خانگی‌، اندکی بعد از مردان آمدند. و همان‌طور که به سمت همسران‌شان می‌رفتند با یکدیگر صحبت می‌کردند و چند کلمه‌یی غیبت می‌کردند. حالا زن‌ها کنار شوهران‌شان ایستاده بودند، بچه‌ها را صدا می‌کردند و آن‌ها هم پس از چهار یا پنج‌بار صدازدن، با اکراه نزد مادران‌شان می‌آمدند. بابی مارتین که دست‌اش در دست مادرش بود، جاخالی داد و درحالی‌که می‌خندید به سمت کپه‌ی سنگ‌ها رفت. پدرش داشت با صدای بلند صحبت می‌کرد، بابی با سرعت آمد و بین پدر و برادر بزرگ‌ترش جا گرفت.

آقای سامرز برگزارکننده‌ی قرعه‌کشی بود. او وقت و انرژی کافی داشت تا مدیریت فعالیت‌های شهری مثل رقص‌های خیابانی، باشگاه‌های نوجوانان و مراسم هالووین را به عهده بگیرد. مرد خوش‌رویی بود که چهره‌ی گردی داشت و در معدن زغال‌سنگ کار می‌کرد. مردم برای او احساس تأسف می‌کردند؛ چون بچه نداشت و همسرش زن عصبی و بدخلقی بود. آقای سامرز با یک جعبه‌ی چوبی سیاه‌رنگ وارد میدان شد.»

نظرات کاربران

zahra athamkhani
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

بنظرم آثار شرلی جکسون رو می‌شه جزء آثار متنی مریض طبقه بندی کرد. داستانهاش طوریه که کنجکاوت می‌کنه برای خوندن ولی بعد از پایانش، مطمئنا حالت خوب نخواهد بود.

saman677
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

شرلی‌جکسون نویسنده ای بسیار توانمند و خلاق است. البته این مجموعه نمونه مناسبی برای معرفی جکسون نیست ضمن اینکه متاسفانه کتاب صوتی اجرا و خوانش مناسبی ندارد! خواننده حس لازم را ندارد و روان و جداب روایت نمی کند. در

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان