دانلود کتاب صوتی میهمان ناخوانده با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میهمان ناخوانده اثر موریس مترلینک

دانلود و خرید کتاب صوتی میهمان ناخوانده

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی میهمان ناخوانده

کتاب صوتی میهمان ناخوانده نوشتهٔ موریس مترلینک و ترجمهٔ اکرم رضایی بایندر و با صدای گروه گویندگان تولید شده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی نمایشنامه‌ای شنیدنی و جالب از یک خانواده‌ٔ معمولی است که مرگ به سراغ آن‌ها می‌رود!

درباره کتاب صوتی میهمان ناخوانده

شاید بارها موضوع مرگ ذهنتان را مشغول کرده باشد؛ اما هیچگاه به صورت جدی به آن فکر نکرده باشید. کتاب صوتی میهمان ناخوانده نمایشنامه‌ای جالب است که اتفاقات آن در میان یک خانواده‌ٔ معمولی، با پدربزرگی نابینا و زنی که به‌تازگی زایمان کرده است رخ می‌دهد. این نمایشنامه شما را به تأمل درخصوص مفهوم هستی، رسالت انسان در زندگی و پذیرش مرگ و نیستی به‌عنوان بخش مهمی از زندگی وادار می‌کند. 

شنیدن کتاب صوتی میهمان ناخوانده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران نمایشنامه‌های شاهکار دنیا پیشنهاد می‌کنیم.

درباره موریس مترلینک

موریس پُلیدور ماری برنار مترلینک نویسنده، شاعر و فیلسوف بلژیکی بود. مترلینک در سال ۱۸۶۲ در شهر خنت در قسمت فلاندر کشور بلژیک متولد شد. زبان آلمانی و فرانسه را در خانواده فراگرفت و در مدرسه زبان لاتین آموخت. او تحصیلات مقدماتی را در مدرسه سن بارب به پایان برد و برای فراگیری رشتهٔ حقوق، فلسفه و حشره‌شناسی وارد دانشگاه شد و مدارج آن را با موفقیت پشت سر نهاد و پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۱۸۸۴ به عضویت کانون وکلای دادگستری شهر کان درآمد و بعد به ریاست این کانون رسید.

اما محیط آنجا نتوانست روح کاوشگر او را آرام سازد، بنابراین سال ۱۸۸۷ به فرانسه رفت؛ ولی چند ماه پس از ورودش به فرانسه به علت مرگ پدر مجبور به ترک آنجا شد و دوباره به شهر کان مراجعت کرد. مرگ پدر اثر عجیبی در وی گذاشت و عاملی شد که غور او را در فلسفهٔ هستی و حیات زیاد کرد و از آن پس شروع به نوشتن نمایشنامه کرد که اولین اثرش با موفقیت همراه نبود. او مجدداً سال ۱۸۹۶ به پاریس رفت و در آنجا تحت تأثیر آثار بزرگان مکتب سمبولیسم قرار گرفت. او در سال ۱۹۱۱ جایزهٔ نوبل ادبیات را دریافت کرد. اما به خاطر دلبستگی ملی، عضویت در فرهنگستان فرانسه را که به وی پیشنهاد شده بود نپذیرفت. مترلینک دراوج محبوبیت و شهرت به سال ۱۹۲۰ به آمریکا رفت و تا پایان جنگ جهانی دوم و اشغال بلژیک توسط هیتلر به سال ۱۹۴۰ در آمریکا ماند. او در سال ۱۹۴۹ در ۸۷ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

آثار او از این قرار هستند:

پرندهٔ آبی (نمایشنامه‌ای که برندهٔ جایزهٔ نوبل در سال ۱۹۱۱ شده و شاهکار مترلینک)

ژویزل (نمایشنامه) - این نمایشنامه حکایت عشق ژویزل به لانسور است و به گونه‌ای پایداری در عشق را توصیف می‌کند.

دنیای پس از مرگ 

زندگی زنبور عسل

مرگ

صاحب‌خانهٔ ناشناس

جاده‌های کوهستانی

راز بزرگ

از جهان تا ابدیت

عرصهٔ فرشتگان

ساعت ریگی

قانون بزرگ

قبل از سکوت بزرگ

دروازهٔ بزرگ

خدا و هستی

بعد چهارم

رستاخیز

نابینایان

موریانه

گرمخانه

ژان‌دارک

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان