دانلود کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

خلاصه‌کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

چگونه ابعاد طبیعت انسان تأثیر مستقیم بر زندگی روزمره دارد؟

همه‌ٔ ما تمایل به این داریم که تصمیمات بهتری بگیریم؛ اما چگونه؟ آیا برنامه‌ای عملی برای آن داریم؟ یکی از راه‌های تقویت قدرتِ تصمیم‌گیری، شناخت بهتر عوامل تأثیرگذار و دلیل بنیادی انگیزه‌ ما برای انجام یک کار است.

هدفِ این کتاب آشناشدن با ابعادی از طبیعت انسان است که دستِ‌کم گرفته شده یا کمتر در مورد آن بحث شده است. در واقع این کتاب سعی دارد به ما نشان دهد که این ابعاد تا چه اندازه می‌توانند در زندگی ما تأثیرگذار باشند. ما اکثراً این واقعیت را نمی‌پذیریم که افرادی حسود، خودخواه و تحت تأثیر افکار جمعی هستیم. چه بخواهیم یا نه، همه‌ٔ ما چنین گرایش‌هایی داریم. زمانی که جنبه‌های مختلف طبیعت انسان را بپذیریم، می‌توانیم این تکانه‌ها را محدود کنیم و یا حتی از آن‌ها به نفع خود استفاده نماییم.

این کتاب یک ارزیابی صریح از انسان است که به وضوح تشریح می‌کند شما چه کسی هستید؛ پس با کمک آن می‌توانید رفتارهای آگاهانه‌تری داشته باشید. در واقع خلاصه‌‌کتاب «قوانین طبیعت انسان» را می‌توان به عنوان یک راهنما در نظر گرفت که رمزگشای رفتارهای انسانی است.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که با طبیعت انسان می‌‌خواهند بیشتر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

«طبیعت انسان علاوه بر تمایل به غیرمنطقی بودن، تا حدودی نیاز به توجه و خودخواهی نیز دارد. در حقیقت همهٔ ما تحت تأثیر طبیعت انسانی‌مان تا اندازه‌ای خودشیفته هستیم؛ به این معنی که همهٔ ما بر روی طیفی از سطوح عادی خودشیفتگی تا سطوح خودشیفتگی اساسی قرار داریم.

افراد دچار خودشیفتگیِ اساسی معمولاً شناخت صحیحی از خود ندارند و دیگران را به عنوان دنباله‌ای از خود و وابسته به خود می‌بینند. این موضوع می‌تواند به دوره کودکی آن‌ها در سنین بین دو تا پنج سالگی برگردد؛ سنّی که در آن فرد، دیگر خود را شخص وابسته و متوسل به مادر نمی‌بیند و درک فردیت در شخص آغاز می‌شود.

در این زمان خودشیفتگیِ اساسی می‌تواند به دو علت شکل بگیرد؛ یا والدین بیش از حد درگیر فرزند بوده‌اند که مانع از شکل‌گیری هویت فردی فرزند شده است یا به فرزند به اندازه کافی توجه نکرده‌اند و همین امر منجر به ایجاد حس طرد شدن در فرزند شده است. این موضوع باعث اعتماد به نفس پایین و احساس ناامنی در کودک می‌شود؛ در نتیجه خودشیفتگانِ اساسی به شکل‌های مختلفی از جمله حسادت، جلب توجه، کنترل بیش از حد، همه چیز را به خود گرفتن و تحمل نکردن انتقاد سعی می‌کنند با هویت فردی آسیب دیدهٔ خود کنار بیایند.»


معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان