دانلود و خرید کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو فاطمه محمدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو اثر فاطمه محمدی پور

کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو

معرفی کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو

کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو نوشتۀ فاطمه محمدی‌پور در انتشارات مهراب به چاپ رسیده است. این کتاب یادگیری جدول ضرب را برای دانش‌آموزان پایۀ سوم و ورودی پایۀ چهارم دبستان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو

جدول ضرب یکی از مفاهیم اولیۀ ریاضی کلاس سوم است و آموزش ضرب اعداد، پایۀ اصلی درک و یادگیری سایر مفاهیم ریاضی در پایه‌های بعدی محسوب می‌شود. ضرب، یکی از مفاهیم دشوار ریاضی برای دانش‌آموزان است. برای یادگیری جدول ضرب، تمرین و تکرار دائمی ضرورت دارد و ممکن است این کار، برای کودک خسته‌کننده باشد. معمولاً برای اینکه این یادگیری دشوار و خسته‌کننده تعدیل شود و کودک با اشتیاق بیشتری به فرایند یادگیری توجه کند از روش‌هایی استفاده می‌شود؛ مانند آموزش جدول ضرب با شعر و ترانه و موسیقی، آموزش با بازی‌های ساده، آموزش با اسباب‌بازی‌های خاص و نیز آموزش با انگشتان دست و حتی استفاده از چرتکه.

برای بسیاری از والدین و حتی معلمان این پرسش مطرح است که آیا روشی برای آموزش سادۀ جدول ضرب به کودکان وجود دارد؟ دانش‌آموزان در پایۀ سوم دبستان ابتدا با ضرب اعداد یک رقمی در چند رقمی آشنا می‌شوند و در پایۀ چهارم ضرب اعداد دو رقمی را یاد می‌گیرند. اغلب والدین به دلیل انتزاعی و حفظی بودن جدول ضرب، برای آموزش آن دچار چالش می‌شوند و دانش‌آموزان نیز معمولاً برای یادگیری جدول ضرب دچار استرس هستند. کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو یک شخصیت شاد و بامزه دارد که همراه کودکان است و جدول ضرب اعداد ۲ تا ۹ را با روش‌های مختلف آموزش می‌دهد به‌گونه‌ای که ضرب هر عدد در ذهن کودک تثبیت شود.

خواندن کتاب آموزش ضرب با هانا کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دانش‌آموزان پایۀ سوم و ورودی پایۀ چهارم دبستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان