دانلود کتاب صوتی ایچی گو ایچی یه با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایچی گو ایچی یه اثر هکتور گارسیا

دانلود و خرید کتاب صوتی ایچی گو ایچی یه

معرفی کتاب صوتی ایچی گو ایچی یه

کتاب ایچی‌ گو ایچی‌ یه اثری جدید از نویسندگان کتاب ایکی‌گای، هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس است که با ترجمهٔ مریم اصغرپور و گویندگی دادبه دادمهر منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی ایچی‌ گو ایچی‌ یه

ایچی‌ گو ایچی‌ یه مفهومی است ژاپنی که شاید نتوان آن را دقیق معنا کرد یا معادلی برای آن به‌دست آورد اما نزدیک‌ترین معنا به آن، یک‌بار ملاقات است؛ آنچه که ما، همین لحظه و فقط یک فرصت، می‌دانیم. ما می‌دانیم که تنها یک‌بار فرصت زندگی‌کردن داریم و بنابراین، فقط یک‌بار می‌توانیم لحظات خاص مختلف را تجربه کنیم. هدف این کتاب فقط معرفی جنبه‌های جالب فرهنگ ژاپنی در رابطه با ایچی‌گو ایچی‌یه نیست، بلکه هدف کمک به شما در خلق و تجربه‌ٔ لحظه‌هایی فراموش‌نشدنی با خودتان و دیگران است.

 اگر به زندگی این‌طور نگاه کنیم که هر لحظه‌ای در عمرمان، مانند گنجینه‌ای ارزشمند است، دنیای زیباتری برای خودمان می‌سازیم. اگر فرصت زندگی را از دست بدهیم هرگز نمی‌توانیم به دستش آوریم. اما اکثرمان همیشه و هر لحظه را در نگرانی لحظه بعدی می‌گذرانیم. ما نمی‌توانیم و یاد نگرفته‌ایم که از لحظات لذت ببریم و تنها به آینده نامعلومی چشم داریم که خوشبختی را در آن می‌بینیم.

فرانچسک میرالس و هکتور گارسیا در کتاب ایچی‌ گو ایچی‌ یه، هنر بهره‌بردن بیشتر از هر لحظه به شیوه ژاپنی‌ها را به ما می‌آموزند. همان ژاپنی‌هایی که طول عمرشان از اکثر مردم جهان بیشتر است و غالباً زندگی‌ سالم‌تر و با کیفیت‌تری دارند. این کتاب اثر جدید نویسندگان کتاب ایکی گای است که رازهای یک زندگی شاد و طولانی را برملا کرده است.

کتاب صوتی ایچی‌ گو ایچی‌ یه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ایچی‌ گو ایچی‌ یه

«جادوی کایکا

هیکاری اوئه پسر کنزابورو اوئه، نویسنده‌ی ژاپنی برنده‌ی جایزه‌ی نوبل، معلولیت شدیدی داشت و برای اولین‌بار وقتی همراه پدر و مادرش در پارک قدم می‌زد، با شنیدن صدای یک پرنده و تقلید آن، موسیقی را کشف کرد.

تجربه‌ی هیکاری در کشف موسیقی یک لحظه‌ی کایکا است، لحظه‌ای که چیزی ناشناخته در وجودمان شکوفه می‌زند.

هنگامی که احساس و اشتیاق جدیدی در ما شعله‌ور می‌شود، نوعی جادو در کار است، هرچند اغلب اوقات این اتفاق در مکان‌هایی غیرجادویی می‌افتد.

برای مثال، دن براون می‌گوید هرگز پیش نیامده بود چیزی بنویسد تا اینکه به کتابی برخورده که کسی در ننوی کنار استخر هتل جا گذاشته بود.

او با همسرش به سفر رفته و کسل و بی‌حوصله شده بود، ولی کتابی که پیدا کرد تعطیلات او را از بی‌حوصلگی نجات داد. این کتاب توطئه‌ی روز رستاخیز اثر سیدنی شلدون بود.

دن به‌محض برگشت از سفر، تصمیم گرفت رمانی مهیج بنویسد و بلافاصله دست به کار شد، زیرا کایکا وجودش را تسخیر کرده بود. سال‌ها بعد، رمز داوینچی اثر دن یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا شد و او را میلیونر کرد.

وقتی عاشق می‌شویم هم کایکا حضور قدرتمندی دارد. درست همچون شکوفه‌ی گیلاس که برای اعلان فرارسیدن بهار باز می‌شود، کسی که تا یک لحظه قبل اصلاً در زندگی‌مان وجود نداشت ناگهان ما را کاملاً عاشق و شیفته می‌کند و کانون اصلی توجهمان در زندگی می‌شود.

در قلمروی اسرارآمیز عشق، این شکوفه‌زدنْ غیرمنتظره‌ترین تأثیرات را دارد. چه چیزی باعث عاشق‌شدن می‌شود؟

وقتی از دیگران درباره‌ی آن لحظه‌ی فراموش‌نشدنی می‌پرسیم که دنیای کاملاً جدیدی به رویمان باز می‌شود، چنین جواب‌هایی به ما می‌دهند:

- «اولین‌بار که صدایش را شنیدم، نفسم بند آمد.»

- «نگاه محجوب و درعین‌حال نافذش باعث شد بخواهم او را بیشتر بشناسم.»

- «اینکه با چه آرامش و ملایمتی خرابکاری‌ام را جمع‌وجور کرد باعث شد عاشقش بشوم.»

همه‌ی اینها لحظه‌های منحصربه‌فرد ایچی-گو ایچی-یه هستند که اگر بدانیم چطور از آن‌ها استفاده کنیم و ارزششان را بدانیم، می‌توانند بقیه‌ی زندگی‌مان را روشن کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان