دانلود کتاب صوتی ساعت بی عقربه با صدای بهناز بستاندوست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساعت بی عقربه اثر کارسون مک کالرز

دانلود و خرید کتاب صوتی ساعت بی عقربه

معرفی کتاب صوتی ساعت بی عقربه

کتاب صوتی ساعت بی عقربه نوشتهٔ کارسون مک کالرز و ترجمهٔ اکرم شایان و مصطفی شایان و با صدای بهناز بستاندوست است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. ساعت بی عقربه داستانی دربارهٔ زندگی و مرگ، عشق و نفرت، پیشرفت و رکود است؛ یک روایت درخشان از تجربه‌های انسانی که ما را به هم پیوند می‌دهد و هم‌زمان از هم دور می‌کند.

درباره کتاب صوتی ساعت بی عقربه

داستان این کتاب صوتی دربارهٔ یک قاضی بازنشسته است که در آرزوی بازگشت به دوران برده‌داری و اقتدار جنوب در مقابل شمال است. همچنین این کتاب درمورد یک سیاه‌پوست با چشم‌های آبی‌رنگ است که می‌خواهد بداند مادرش کیست و یک داروساز که سرطان دارد و با بیماری مبارزه می‌کند. گویی یک موضوع است که این سه را به هم وصل می‌کند و آن هم «مرگ» است. سرگذشت هر سه نفر در کتاب صوتی ساعت بی عقربه تلخ است.

شنیدن کتاب صوتی ساعت بی عقربه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کارسون مک کالرز

کارسون مک کالرز (۱۹۱۷-۱۹۶۷) نویسندهٔ آثار داستانی و ناداستان متعددی از جمله قلب یک شکارچی تنها است، آواز کافه غم‌بار، بازتاب‌ در چشم طلایی و ساعت بی‌عقربه است. او در ۱۹ فوریه ۱۹۱۷ در کلمبوس جورجیا به دنیا آمد. پدرش مغازهٔ ساعت‌سازی داشت (آنچه در رمان ساعت بی‌عقربه می‌بینیم) و مردی فرهیخته و فرهنگ‌دوست بود. کارسون در نوجوانی یک پیانیست حرفه‌ای شد و در هفده‌سالگی در مدرسه موسیقی جولیارد در نیویورک ثبت‌نام کرد، اما به دلیل کمبود پول برای شهریه، هرگز در کلاس‌های درس شرکت نکرد. در عوض، او در دانشگاه کلمبیا در رشتهٔ نویسندگی تحصیل کرد که در نهایت به رمان «قلب یک شکارچی تنهاست (قلب، شکارچی تنها)» منجر شد؛ رمانی که او را یک‌شبه مشهور کرد. او در ۲۹سپتامبر ۱۹۶۷، در سن پنجاه‌سالگی، در نیویورک، جایی که او را به خاک سپردند، درگذشت. کارسون از کودکی مشکلات جسمی داشت و در جوانی هم به دلیل مشکلات روحی، دچار بحران‌های حاد در زندگی شخصی‌اش شد؛ همین مسائل باعث شدند او زود این دنیا را ترک کند.

نظرات کاربران

نازیلا
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

به جرات میتونم‌ بگم‌یکی از کتابهای زیبایی بود که گوش دادن و تهت تاثیر قرار گرفتم ، با صدای زیبای بهناز بستاندپست و قلم زیبای نویسنده 🥺❤️❤️❤️❤️

زمان

۹ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
تومان