دانلود کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید اثر لیام کالانان

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

گوینده:متین بختی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید نوشتهٔ لیام کالانان و ترجمهٔ نیما فرحی و با صدای متین بختی است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی دربارهٔ یک فرد گم‌شده، یک خانوادهٔ داغدار و یک سرنخ کنجکاو است؛ یک دست‌نوشتهٔ نیمه‌تمام که در پاریس پیدا می‌شود.

درباره کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

وقتی رابرت ادی، رمان‌نویس عجیب‌غریب ناگهان ناپدید می‌شود، همسرش، لیا، دخترانشان را با خود همراه می‌کند و در لحظه‌ای غیرمنتظره، بلیت هواپیما به پاریس را می‌خرد.

لیا به امید کشف سرنخ‌ها و البته همسرش، با دخترانش به فرانسه می‌رود. به محض ورود آنها، او یک دست‌نوشتهٔ ناتمام را کشف می‌کند؛ نسخه‌ای که رابرت بدون اطلاع او در پاریس نوشته بود. دختران لیا مسیر دست‌نویس را دنبال می‌کنند تا به یک کتاب‌فروشی انگلیسی‌زبان کوچک و دست‌وپاگیر می‌رسند که صاحب خسته‌اش مشتاق فروش و خریدار است.

همانطور که خانواده زندگی جدید پاریسی خود را شروع می‌کنند، مسیرهای ادبی برخی از آثار کلاسیک پاریسی محبوب، از جمله مادلین و بادکنک قرمز را دنبال می‌کنند، به این امید که سرنخ‌های بیشتری پیدا شود. مجموعه‌ای از این کشف‌های شگفت‌انگیز لیا را مجبور می‌کند تا به این فکر کند که آیا برای حل این معما و زندگی در پاریس آماده است؟

کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید جذاب، دلهره‌آور و پیروزمندانه، سفر یک زن را در حین نوشتن داستان خود دنبال می‌کند و قدرت خانواده و جادویی را که در صفحات یک کتاب پنهان شده است، بررسی می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های خارجی با موضوع ادبیات و داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لیام کالانان

لیام کالانان، رمان‌نویس، معلم و روزنامه‌نگار است که اولین رمانش، اطلس ابر، نامزد نهایی جایزهٔ ادگار بود. لیام برندهٔ جایزهٔ جورج دبلیو. هانت، اس جی و جایزهٔ تعالی در روزنامه‌نگاری، هنر و ادبیات است و در وال استریت ژورنال، اسلیت، نیویورک تایمز، واشنگتن پست و سان فرانسیسکو کرونیکل مقالات و داستان‌هایش را منتشر کرده است. برای رادیو ملی فرانسه مطلب نوشته و در دانشگاه ویسکانسین-میلواکی تدریس کرده است. محل زندگی او با همسر و دخترانش در ویسکانسین است.



نظرات کاربران

Hanika
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

خلاصه: این کتاب در مورد زنیه که با بچه هاش به فرانسه میره تا دنبال شوهر گمشده‌اش بگرده... شوهری که در حقیقت خودش گاهی از زندگیشون میرفته و میگفته نیاز به تنهایی داره و بعد از مدتی برمیگشته اما این بار

- بیشتر
martina
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

داستان زنیه که شوهر نویسندش بدون هیچ یادداشتی میذاره و میره و طبق یادداشت ها دست نوشته های شوهرش کهدپیدا میکنه برای پیدا کردنش با دو تا دخترش به پاریس میره. به نظرم برای استراحت خوب بود و حال هوای پاریس

- بیشتر
s.h
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

بنظرم اصلا خوب نبود نه موضوع جالبی نه نگارش خاصی نه پایان جالبی. بشدت هم کش دار و کسل کننده بود

ziyo
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

گویش جذابی داشت و ترجمه روان و دلنشینی داشت. فضای داستان گرم و مطبوع بود. اگه دنبال یه داستانی که جذابه و کشش داره هستید و دوست دارید این تفکر رو که زندگی با وجود مشکلات هنوز هم قابل زیستنه

- بیشتر
Salem Sholeh
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

رمان خوب و باکششی هست البته با گویندگی عالی

نشر مهری
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

petfect

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان